Cloudberry Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1681 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke her nei. Du har vel sett hva som plager meg inne hos meg du også. Har vel en viss peil ja Men fikk ikke pnet de to siste sidene i dagboka di i går uten at explorer lukket seg :klø: Får prøve igjen nå. God helg til deg Ha en fin helg, Cloud. Tusen takk Og god helg til dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1682 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fredag og helg igjen... Eller nå føles det egentlig som om vi starta helga i går vi da, siden samboer'n har permisjon i går og i dag. Pemisjon og permisjon, han mener vel selv at denne permisjonen minner mer om ferie enn sist. Må innrømme at overgangen fra et til to barn ikke er så stor når man er hjemme begge to. Litt spent på hvordan det vil bli å ha begge hjemme da :klø: I går var vi på første shoppingtur til nærmeste (lille) by med hele familyen. Gikk veldig greit det faktisk. Lilletøtta i bagvogn og sko på føttene til lillemannen slik at han kunne gå litt (ble nok endel bæring også, så samboer'n har litt vondt i armene i dag ) Fikk handlet litt mat, bytta noe klær som M har fått, spist lunsj og rasket med oss noen bøker på Mammutsalget. Også oppdaget lillemannen rulletrappens gleder, så vi måtte nok ta noen ekstra runder :rødme: I dag har vi virkelig luksusdag Lillemannen har kort dag i barnehagen så vi har bare et barn hjemme. Var på helsestasjonen i stad og fikk veid M. Hun har tatt igjen fødselsvekta med noen gram og var 3560g Ikke så stor vektoppgang som lillemannen da han var 14 dager vel og merke, for han hadde lagt på seg over et halvt kilo Etterpå var vi på butikken og kjøpte lunsj, innom gartneriet for å friske opp litt i induskarmen og på bakeriet for litt formiddagskaffekos Så nå er det bare å kose seg Endret 6. mars 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. mars 2009 #1683 Del Skrevet 6. mars 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. mars 2009 #1684 Del Skrevet 6. mars 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 6. mars 2009 #1685 Del Skrevet 6. mars 2009 Høres ut som en fin dag hittil, kos dere og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 6. mars 2009 #1686 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja gid det var så vell, må få samboern på gli først For en herlig start på helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. mars 2009 #1687 Del Skrevet 7. mars 2009 Håpar du har ei fin helg saman med familien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1688 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei og takk for alle ønsker om en fin helg Synes denne helga har sust avgårde... Har jo ikke rukket innom KG før nå heller I går måtte samboer'n jobbe. Han fikk tilbud om å gjøre litt for den gamle jobben og måtte derfor sitte foran pc'en hele dagen. Så da tok jeg likegodt med meg M og lillemannen og dro ned til mamma og pappa. Noen ganger er det praktisk med foreldre som har feriehus i gangavstand. På den måten fikk samboer'n mer arbeidsro, lillemannen slapp å stå å hamre på kontordøra og hylskrike og jeg slapp å aktivisere to barn. Dessuten fikk mamma og pappa tilbringe etterlengtet tid med sine barnebarn, altså vinn-vinn situasjon for alle parter Klokka var vel nesten seks før vi kom hjem og da var det påan med legging og middagslaging. Ble definitivt ingen sen kveld heller... Merklig hvor trøtte vi har blitt idet siste I dag startet vi faktisk dagen nokså sent Lillemannen våknet riktignok klokka sju, men samboer'n fikk etter en liten times arbeid lurt han til å sove litt lenger. Helt til halv ni faktisk og da var ungen i storslag Tante kom innom på formiddagen og annonserte at de ville komme på barselbesøk når lillemannen hadde fått duppen sin. Da måtte samboer'n sette seg å gjøre ferdig jobben han drev med, mens jeg og lillemannen bakte skolebrød før han skulle duppe. Og jammen sov ikke begge ungene samtidig slik at mor kunne se dårlig søndags-formiddag tv og strikke Etter at tante og onkel hadde vært her tok tante like godt med seg lillemannen hjem en tur slik at vi fikk en times tid med bare et barn i huset. Merkelig hvor stille det blir når han sover eller er borte litt. Mye lyd i den karen for tida Nå skulle jeg tatt en dagbokrunde, men har en date med samboer'n og Dr. House så runden får bli i morra. Hej då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 8. mars 2009 #1689 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha, min versjon av helgen ville blitt noe annerledes gitt. Kos deg med House...og samboern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1690 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, min versjon av helgen ville blitt noe annerledes gitt. Kos deg med House...og samboern. Den ville kanskje det... Koser meg alltid med House (ikke alltid med samboer'n, men stort sett). Må bestille sesong 3 for å unngå abstinenser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1691 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi starter herved et nytt og bedre liv så i dag har jeg syklet på ergometersykkel i 40 min *Cloudberry for seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 9. mars 2009 #1692 Del Skrevet 9. mars 2009 flink jente og takk for melding. Btw: annerledes fordi den gikk på roping, løping og skyting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1693 Del Skrevet 9. mars 2009 Btw: annerledes fordi den gikk på roping, løping og skyting. I see... Høres gøy ut det også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 9. mars 2009 #1694 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men av en eller annen grunn, er det litt sosialt tabu å være happy fordi man er like god på trippelskudd i kropp og hode, som i sin ungdom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1695 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men av en eller annen grunn, er det litt sosialt tabu å være happy fordi man er like god på trippelskudd i kropp og hode, som i sin ungdom.... Verden er urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. mars 2009 #1696 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi har også en liten gulper i huset, men hun klarer å gulpe mer på meg enn seg selv. Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 10. mars 2009 #1697 Del Skrevet 10. mars 2009 Top of the morning, up in the clouds. Du har vel blitt vekt av ei lita ei for lengst antaglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1698 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vi har også en liten gulper i huset, men hun klarer å gulpe mer på meg enn seg selv. Håper du får en fin uke! Å ja, her gulpes det både sent og tidlig. Og uansett hvor parat jeg er med kluten så gulper hu alltid på siden av den (og da midt i mellom mine pupper :gjeiper: ) Blir myyyyye klesvask av sånt og må nok ut å kjøpe en ammebh eller to til hvis jeg ikke vil gå rundt å stinke surt Top of the morning, up in the clouds. Du har vel blitt vekt av ei lita ei for lengst antaglig. Gooooooooood morning (i type Robin Williams stil til ære for militære menn ) Var faktisk vekkeklokka som vekte meg i dag. Samboer'n skulle på jobb og jeg har begge barna hjemme. Den aller minste sov søtt, den store derimot... Han satt på kjøkkenet og spiste kaviarbrødskive med hele fjeset. Desverre greier han seg ikke oppe alene enda Men nå sover begge to Endret 10. mars 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. mars 2009 #1699 Del Skrevet 10. mars 2009 Og uansett hvor parat jeg er med kluten så gulper hu alltid på siden av den (og da midt i mellom mine pupper :gjeiper: ) Blir myyyyye klesvask av sånt og må nok ut å kjøpe en ammebh eller to til hvis jeg ikke vil gå rundt å stinke surt Kjenner til den også ja! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1700 Del Skrevet 10. mars 2009 Kjenner til den også ja! Ha en flott dag! Ja, har vi ikke noen sjarmerende små frøkner Ha en flott dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå