Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Plutselig ble jeg glad for at vi har kjøpt inn en del bodyer likevel. Får satse på at vi og får gulpebabyer, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at vi kommer til å ha alt for mye kær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselig ble jeg glad for at vi har kjøpt inn en del bodyer likevel. Får satse på at vi og får gulpebabyer, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at vi kommer til å ha alt for mye kær :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dylan thomas

Jeg skylder dette på at jeg har vært hos eksen nå, men da jeg leste Flickans post, tok jeg inn ordet "bodyer", men "gulpebabyer" leste hodet mitt som...eh...vibratorer, og så ble hele sammenhengen feil. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skylder dette på at jeg har vært hos eksen nå, men da jeg leste Flickans post, tok jeg inn ordet "bodyer", men "gulpebabyer" leste hodet mitt som...eh...vibratorer, og så ble hele sammenhengen feil. :flau:

Fortsatt graviditetsdagbok, ikke seksualitetsforumet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dylan thomas

Jeg lider av at jeg ble singel for 9 måneder siden. Er jaggu en full graviditet det...

.....I need to learn to keep my mouth shut...

Endret av dylan thomas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

:forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dylan thomas

Det var vel min første tanke også.

Sånn er det når man leser tekst i blokker i stedet for linje for linje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt graviditetsdagbok, ikke seksualitetsforumet! :ler:

Jeg lider av at jeg ble singel for 9 måneder siden. Er jaggu en full graviditet det...

.....I need to learn to keep my mouth shut...

:forvirra:

Det var vel min første tanke også.

Sånn er det når man leser tekst i blokker i stedet for linje for linje...

Kjære dylan thomas... Skjønner at du er en smule frustrert. Bare få det ut du

...og nå lurer jeg selvsagt på hva for noe seksuelt du klarer å få ut av dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går iallefall noen pr dag her... Tørketrommel var virkelig en lur investering :tommelopp:

:vinke: innom for å lese litt.

Ser ut som dere får kost dere masse :rødme:

Gjør nok det ja :jepp:

2 uker, tenk det :rødme: Vil ha baby... Hehe.

Bare å sette igang det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dylan thomas

Kjære dylan thomas... Skjønner at du er en smule frustrert. Bare få det ut du

...og nå lurer jeg selvsagt på hva for noe seksuelt du klarer å få ut av dette :fnise:

Ingenting nå. Nedfor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...