Tussi! Skrevet 15. februar 2009 #1501 Del Skrevet 15. februar 2009 Skjønner at du blir sliten av forventninger som bygges opp og detter ned igjen, men snart får du hilse på lille babyen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2009 #1502 Del Skrevet 15. februar 2009 Mange store til deg Cloudberry. Håper virkelig at veslejenta ikke er så langt unna nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. februar 2009 #1503 Del Skrevet 16. februar 2009 Håper de snart finner ut av hva det blir til for deg! Lykke til når det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. februar 2009 #1504 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) I dag da...??? Kom ut lille frøken!!! Endret 16. februar 2009 av Fisk73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. februar 2009 #1505 Del Skrevet 16. februar 2009 I dag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 16. februar 2009 #1506 Del Skrevet 16. februar 2009 Babytid? Veldig veldig spent! Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1507 Del Skrevet 16. februar 2009 Stoooor tilbake! Takk... Hjelper litt. Skjønner at du blir sliten av forventninger som bygges opp og detter ned igjen, men snart får du hilse på lille babyen uansett Er ikke forventningenen som gjør meg sliten, men det å måtte sy sammen hverdagen (med tanke på lillemannen) og det å vite at de sier en ting men a det ikke trenger å bli sånn når det kommer til stykket Også må jeg vel skylde litt på hu vinglepetra inni her også som tydeligvis ikke kan bestemme seg for liggestilling Mange store til deg Cloudberry. Håper virkelig at veslejenta ikke er så langt unna nå. Hu er jo ikke det da, uansett hva som skjer Håper de snart finner ut av hva det blir til for deg! Lykke til når det skjer! Enn du... Du bør vel strengt tatt føde før meg... Kanskje er det derfor jeg må vente, pga orden i terminrekkefølgen I dag da...??? Kom ut lille frøken!!! ROP HØYERE! Tror ikke hun hører der inne... I dag kanskje? Føles ikke sånn ... desverre... Babytid? Veldig veldig spent! Hihi! Hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1508 Del Skrevet 16. februar 2009 Da har jeg fått orga morgendagen med tanke på lillemannen og sovet helt til halv tolv. Har riktignok oppe i dag tidlig som vanlig, men det ble en god dupp iallefall. Sto opp og la meg i badekaret med ansiktsmaske og lydbok. DEILIG Så nå er jeg ren og pen og nybarbert i tilfelle det skjer noe i morra Nå har jeg nettopp spist deilig fruktsalat med vaniljeyogurth og så lurer jeg veldig på hvor lenge troikaen i kjøleskapet overlever :klø: Jeg har iallefall fått slappet av i dag og det kan jo trenges det. Dette blir nok en lang dag uansett kjenner jeg. Blir alltid det sånne dagen før dagen (som kanskje ikke er dagen allikevel). Tror hun ligger på tvers igjen jeg og da aner jeg ikke hv de gjør Blir vel til at jeg må fullføre noen strikkeprosjekter i dag tenker jeg. Den forhatte kjolen jeg har holdt på med i evigheter er snart ferdig. Dessuten har jeg to stykk jakker jeg må sy i knapper. Hadde jo vært greit å få det unna. Hva skal jeg ha til middag forresten Middagsplanleggingslista vår har fått seg en knekk nå som alt er så tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 16. februar 2009 #1509 Del Skrevet 16. februar 2009 Åh, deilig å få litt tid for seg selv, høres ut som du har kost deg Lillebabyen kommer nok ut til slutt! Men skjønner at det kan være tungt å vente..blir vell litt sånn, kanskje i dag..kanske kan vi, kanskje ikke.. Ingenting blir sikkert! Her får du er god Er det i morgen du skal inn igjen å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1510 Del Skrevet 16. februar 2009 Åh, deilig å få litt tid for seg selv, høres ut som du har kost deg Lillebabyen kommer nok ut til slutt! Men skjønner at det kan være tungt å vente..blir vell litt sånn, kanskje i dag..kanske kan vi, kanskje ikke.. Ingenting blir sikkert! Her får du er god Er det i morgen du skal inn igjen å sjekke? Halv ni i morra skal jeg være på sykehuset og da settes jeg igang hvis det fremdeles er seteleie, noe jeg tviler litt på, for nå kjennes det veldig på tvers ut igjen Hva de da gjør vet jeg ikke. Men jag har uansett bestemt meg for å komme fastende i tilfelle de må gjøre et snuforsøk. Slipper å vente sp mange timer da iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 16. februar 2009 #1511 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm..hvis hun ligger i seteleie så setter di i gang fødslen? Å hvis hun ligger på tverr så kanskje di prøver å snu henne? Men..om di klarer å snu henne, setter di i gang fødslen da? Jeg spør og spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. februar 2009 #1512 Del Skrevet 16. februar 2009 LILLE FRØØØKEN!!! KOOOOM UUUUUUUUUUUUUUT!! ...tror du hun hører det??? Uansett, høres litt slitsomt ut det du går gjennom nå.... Misunner deg ikke og håper det går kjapt og greit når det først av setter igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. februar 2009 #1513 Del Skrevet 16. februar 2009 Den Troikaen hadde ikke overlevd så lenge i kjøleskapet mitt Det er nemlig yndlings sjokoladen min Får prøve meg jeg også *kremt* VESLE JENTE NÅÅÅÅÅÅ MÅÅÅÅÅÅ DUUUUUU KOMME UUUUUUUUUUUUUUUT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1514 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm..hvis hun ligger i seteleie så setter di i gang fødslen? Å hvis hun ligger på tverr så kanskje di prøver å snu henne? Men..om di klarer å snu henne, setter di i gang fødslen da? Jeg spør og spør... Det eneste jeg faktisk vet sikkert er at de setter igang hvis det er seteleie. Eller sikker og sikker, de virker ikke akkurat bestemte der borte Hva de gjør ved tverrleie vet jeg ikke De sa at jeg måtte hjem igjen å vente hvis hun ligger i hodeleie da, men det vet jeg ikke om jeg kommer til å si megenig i altså. Lurer på om jeg får viljen min hvis jeg begynner å LILLE FRØØØKEN!!! KOOOOM UUUUUUUUUUUUUUT!! ...tror du hun hører det??? Uansett, høres litt slitsomt ut det du går gjennom nå.... Misunner deg ikke og håper det går kjapt og greit når det først av setter igang Vi får se om hun hører deg. Kan jo hun lukker ørene med viten og vilje for alt jeg vet Den Troikaen hadde ikke overlevd så lenge i kjøleskapet mitt Det er nemlig yndlings sjokoladen min Får prøve meg jeg også *kremt* VESLE JENTE NÅÅÅÅÅÅ MÅÅÅÅÅÅ DUUUUUU KOMME UUUUUUUUUUUUUUUT Den overlevde til ca 13.15. Er egentlig ikke så veldig glad i Troika, men innimellom så må jeg bare ha Takk for entusiastisk roping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1515 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Da sitter jeg her rastløs og spent med vondt i magen ... igjen. Må opp tidlig i morra, så det blir nok ikke så sen kveld. Men det spørs hvor godt jeg får sove da Mamma er blitt sykemeldt, så hu blir like godt på hytta/i feriehuset hele uka slik at hun kan ta seg av lillemannen på kort varsel. Litt greit det også da, så slipper vi det stressmomentet. Det er jammen meg nok av dem allikevel Pappa er ute og reiser denne uka uansett så da kunne hun like gjerne være her. Hadde de på middag i ettermiddag. Jeg fikk nemlig så utrolig lyst på taco og da var det jo greit med et aldri så lite gjestealibi Nei, jeg får vel bare lade opp til i morra. Kjenner at et glass rødvin hadde gjort seg nå men det kan jeg jo ikke Endret 16. februar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 17. februar 2009 #1516 Del Skrevet 17. februar 2009 Lykke til! Håper det skjer noe idag, så du slipper å få så mange kontrabeskjeder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. februar 2009 #1517 Del Skrevet 17. februar 2009 Lykke til vennen! Satser på at jeg får sladra litt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. februar 2009 #1518 Del Skrevet 17. februar 2009 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. februar 2009 #1519 Del Skrevet 17. februar 2009 Melding fra Cloudberry 09:56 Jeg må vel holde kgdamene oppdaterte.. Fremdeles seteleie så jeg har blitt satt igang. Skjer det ikke noe innen et døgnblir det ks. Så da blir det nok baby straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. februar 2009 #1520 Del Skrevet 17. februar 2009 Oi! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå