Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskninger alle sammen :klemmer:

Da er jeg hjemme igjen fra sykehuset og da skjønner dere vel at det ikke skjer noe i dag nei...

Ble litt paff da jeg ble ropt opp siden det var den samme lege/jordmor (hvordan ser man forskjell :klø: ) som sist uke :( Men, men... Hu sjekka iallefall leiet og fant ut at ungen lå ganske likt som sist uke, med rumpa ned mot det høyre hoftebeinet mitt. Ikke rart det gjør vondt der. Men fremdeles på tvers altså...

Hu mente forsåvidt at ungen ville snu seg når fødselen startet, iallefall med rompa ned og det var jo ikke svaret jeg villa ha :riste: og hu skjønte tydeligvis at jeg var noe engstelig. Vil jo ikke risikere noe heller... Det ble til at hun konfererte med overlegen (eller jeg måtte vente en halvtimes tid slik at overlegen kunne operere seg ferdig) og nå er plan som følgende :lur:

Jeg blir lagt inn klokka ni i morra tidlig for forsøk på snuing, til seteleie antar jeg. Hvis det går bra settes fødselen igang umiddelbart. Hvis snuing ikke går blir det KS torsdag eller fredag. Skal iallefall ikke dra hjem i mellomtida.

Så... DET BLIR NOK BABY FØR HELGA :strix:

Så nå er det bare å orge barnevakt i morra og psyke seg opp :hakeslepp:

Kjørte forresten innom et kjøpesenter på vei hjem og kjøpte en body til lilletøtta på Lindex med innsekter og fine vårfarger :fnise: og en stoooooooooor jordbærmilkshake :nigo:

Skal straks hente lillemannen i barnehagen. Kan jo bli borte fra han en stund så jeg får utnytte dagen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, kjenner jeg er litt misunnelig på at du får babyen før helgen, helt sikkert... :sjenert:

Men lykke, lykke til! Tenk så fint det blir å få henne ut! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OHMY! Her var det jammen mye som har skjedd de to siste dagene! Enn at du skal få baby FØR meg da.. Det er uuuuuurettferdig! :ler:

Jeg ønsker deg masse lykke til i morgen, uansett om det blir igangsettelse eller KS-dato. Du er heldig som får møte babyen din allerede før helgen. Mange :klemmer til deg Cloudberry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk så masse for lykkeønskninger igjen :kose:

Jeg syntes også at det var urettferdig Aimee at folk "snek i køen" da jeg skulle ha lillemannen også blir jeg kanskje en køsniker selv :plystre: Men man vet jo aldri da, sånn igangsetting kan jo ta laaaaaaaaang tid :(

Uansett kjenner jeg at jeg er veldig rastløs nå i kveld. Har ikke ro i kroppen og det er kanskje ikke så rart. Samboer'n er på jobb også. Skal faktisk dra inn alene i morra. Etter litt diskusjon i kveld fant vi ut at mest trolig blir morradagen mest venting og siden vi har en knottis fra før trenger jeg samboer'n hjemme i permisjon mer etter fødselen. Virker veldig bortkasta at begge skal sitte å kjede seg i morra. Han vil jo uansett komme hvis jeg ringer etter han :) Min svigermor hørte dette i dag og etter en halvtime ringte hun opp igjen og ville nekte samboer'n å la meg dra alene. Han stakkar prøvde så godt han kunne å si at det var jeg som ønsket det sånn og at han hadde tilbudt seg å være med. Vet ikke om hun trodde han sånn egentlig :fnise:

Merker også at det egentlig føles litt for tidlig at tøtta skal komme innen et par dager. Men nå har jeg jo vært litt treig i oppfattelsen hele dette svangerskapet :ler:

Nå er iallefall bagen pakket og hjelpes meg så mye den inneholder... Ikke annet enn litt klær til meg og bebis + toalettsaker og noe mat/drikke, men den er tung altså :hakeslepp: Ja også har jeg selvsagt pakket ned litt lesestoff, kryssordblad, lydbok og strikketøy. Er tross alt allergisk for å kjede meg :fnise:

Herregud :sjokk: Vi kommer til å ha en baby til i huset snart :hoppe:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til :klemmer: !!! :hoppe:

Takker :hug:

Synd bebisen fortsatt lå på tvers, men bra at de tar affære da - at det blir snuing eller KS. Tenk, snart er du tobarnsmor! :hoppe:

Ja, er det ikke en rar tanke. To unger :hakeslepp:

Synes også det er synd at hun ikke har snudd seg, siden jeg skulle ønske at alt hadde startet av seg selv på normalt vis. Men krysser bare fingrene nå for at snuing blir vellykket og at jeg slipper KS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI OI OI :strix: Babytime! Så artig! Hihi :) Masse mass lykke til i morgen, håper alt går akkurat slik du vil :) Gleder meg til å høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
OI OI OI :strix: Babytime! Så artig! Hihi :) Masse mass lykke til i morgen, håper alt går akkurat slik du vil :) Gleder meg til å høre hvordan det går.

Takk :klem: Pysepus sitter klar ved telefonen for videre oppdateringer i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det... To småtasser snart!!! :hakeslepp:

:strix: :strix: :strix: :strix:

Jeg synes det går så innmari fort med dere jeg!! Synes det bare går to strakser fra positive resultater til vips så har dere en liten en... :)

Koselig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det... To småtasser snart!!! :hakeslepp:

:strix: :strix: :strix: :strix:

Jeg synes det går så innmari fort med dere jeg!! Synes det bare går to strakser fra positive resultater til vips så har dere en liten en... :)

Koselig!!!

Blir din tur snart også vettu :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...