Gjest *Frida* Skrevet 11. februar 2009 #1441 Del Skrevet 11. februar 2009 Oj, så spennande! Lykke til, Cloudberry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 11. februar 2009 #1442 Del Skrevet 11. februar 2009 Masse lykke til! Håper tøtta har lagt seg riktig vei siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 11. februar 2009 #1443 Del Skrevet 11. februar 2009 Oioi, lykke til! Tenk om du har babyen hos deg i løpet av dagen/morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1444 Del Skrevet 11. februar 2009 Takk for lykkeønskninger alle sammen Da er jeg hjemme igjen fra sykehuset og da skjønner dere vel at det ikke skjer noe i dag nei... Ble litt paff da jeg ble ropt opp siden det var den samme lege/jordmor (hvordan ser man forskjell :klø: ) som sist uke Men, men... Hu sjekka iallefall leiet og fant ut at ungen lå ganske likt som sist uke, med rumpa ned mot det høyre hoftebeinet mitt. Ikke rart det gjør vondt der. Men fremdeles på tvers altså... Hu mente forsåvidt at ungen ville snu seg når fødselen startet, iallefall med rompa ned og det var jo ikke svaret jeg villa ha og hu skjønte tydeligvis at jeg var noe engstelig. Vil jo ikke risikere noe heller... Det ble til at hun konfererte med overlegen (eller jeg måtte vente en halvtimes tid slik at overlegen kunne operere seg ferdig) og nå er plan som følgende Jeg blir lagt inn klokka ni i morra tidlig for forsøk på snuing, til seteleie antar jeg. Hvis det går bra settes fødselen igang umiddelbart. Hvis snuing ikke går blir det KS torsdag eller fredag. Skal iallefall ikke dra hjem i mellomtida. Så... DET BLIR NOK BABY FØR HELGA Så nå er det bare å orge barnevakt i morra og psyke seg opp Kjørte forresten innom et kjøpesenter på vei hjem og kjøpte en body til lilletøtta på Lindex med innsekter og fine vårfarger og en stoooooooooor jordbærmilkshake Skal straks hente lillemannen i barnehagen. Kan jo bli borte fra han en stund så jeg får utnytte dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. februar 2009 #1445 Del Skrevet 11. februar 2009 Oi oi, tenk at du sikkert blir mamma før helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 11. februar 2009 #1446 Del Skrevet 11. februar 2009 Hjelpes! Plutselig skal du bli mamma igjen. Masse, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. februar 2009 #1447 Del Skrevet 11. februar 2009 Lykke til i morgen! Helt greit at du sniker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. februar 2009 #1448 Del Skrevet 11. februar 2009 Oi, her skjer det saker og ting!! Har du sladris? LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 11. februar 2009 #1449 Del Skrevet 11. februar 2009 Åh, kjenner jeg er litt misunnelig på at du får babyen før helgen, helt sikkert... Men lykke, lykke til! Tenk så fint det blir å få henne ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 11. februar 2009 #1450 Del Skrevet 11. februar 2009 OHMY! Her var det jammen mye som har skjedd de to siste dagene! Enn at du skal få baby FØR meg da.. Det er uuuuuurettferdig! Jeg ønsker deg masse lykke til i morgen, uansett om det blir igangsettelse eller KS-dato. Du er heldig som får møte babyen din allerede før helgen. Mange :klemmer til deg Cloudberry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. februar 2009 #1451 Del Skrevet 11. februar 2009 Babytime!!!! :strix::strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1452 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hei og takk så masse for lykkeønskninger igjen Jeg syntes også at det var urettferdig Aimee at folk "snek i køen" da jeg skulle ha lillemannen også blir jeg kanskje en køsniker selv Men man vet jo aldri da, sånn igangsetting kan jo ta laaaaaaaaang tid Uansett kjenner jeg at jeg er veldig rastløs nå i kveld. Har ikke ro i kroppen og det er kanskje ikke så rart. Samboer'n er på jobb også. Skal faktisk dra inn alene i morra. Etter litt diskusjon i kveld fant vi ut at mest trolig blir morradagen mest venting og siden vi har en knottis fra før trenger jeg samboer'n hjemme i permisjon mer etter fødselen. Virker veldig bortkasta at begge skal sitte å kjede seg i morra. Han vil jo uansett komme hvis jeg ringer etter han Min svigermor hørte dette i dag og etter en halvtime ringte hun opp igjen og ville nekte samboer'n å la meg dra alene. Han stakkar prøvde så godt han kunne å si at det var jeg som ønsket det sånn og at han hadde tilbudt seg å være med. Vet ikke om hun trodde han sånn egentlig Merker også at det egentlig føles litt for tidlig at tøtta skal komme innen et par dager. Men nå har jeg jo vært litt treig i oppfattelsen hele dette svangerskapet Nå er iallefall bagen pakket og hjelpes meg så mye den inneholder... Ikke annet enn litt klær til meg og bebis + toalettsaker og noe mat/drikke, men den er tung altså Ja også har jeg selvsagt pakket ned litt lesestoff, kryssordblad, lydbok og strikketøy. Er tross alt allergisk for å kjede meg Herregud Vi kommer til å ha en baby til i huset snart Endret 11. februar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 11. februar 2009 #1453 Del Skrevet 11. februar 2009 Lykke til !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. februar 2009 #1454 Del Skrevet 11. februar 2009 Synd bebisen fortsatt lå på tvers, men bra at de tar affære da - at det blir snuing eller KS. Tenk, snart er du tobarnsmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1455 Del Skrevet 11. februar 2009 Lykke til !!! Takker Synd bebisen fortsatt lå på tvers, men bra at de tar affære da - at det blir snuing eller KS. Tenk, snart er du tobarnsmor! Ja, er det ikke en rar tanke. To unger Synes også det er synd at hun ikke har snudd seg, siden jeg skulle ønske at alt hadde startet av seg selv på normalt vis. Men krysser bare fingrene nå for at snuing blir vellykket og at jeg slipper KS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 11. februar 2009 #1456 Del Skrevet 11. februar 2009 OI OI OI Babytime! Så artig! Hihi Masse mass lykke til i morgen, håper alt går akkurat slik du vil Gleder meg til å høre hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1457 Del Skrevet 11. februar 2009 OI OI OI Babytime! Så artig! Hihi Masse mass lykke til i morgen, håper alt går akkurat slik du vil Gleder meg til å høre hvordan det går. Takk Pysepus sitter klar ved telefonen for videre oppdateringer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. februar 2009 #1458 Del Skrevet 11. februar 2009 Tenk det... To småtasser snart!!! :strix: :strix: Jeg synes det går så innmari fort med dere jeg!! Synes det bare går to strakser fra positive resultater til vips så har dere en liten en... Koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1459 Del Skrevet 11. februar 2009 Tenk det... To småtasser snart!!! :strix: :strix: Jeg synes det går så innmari fort med dere jeg!! Synes det bare går to strakser fra positive resultater til vips så har dere en liten en... Koselig!!! Blir din tur snart også vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. februar 2009 #1460 Del Skrevet 11. februar 2009 Satser på det ja... Nytt ivf forsøk forhåpentligvis før påske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå