Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Ha en super mandag :)

:klem:

Du også! :klemmer:

Den har ikke startet så aller verst. Lillemannen sov til vekkeklokka ringte og etter å ha sendt gutta avgårde la jeg meg og sov til kvart på elleve :) Har også fått farget håret så nå er det straks klart for fødsel her :fnise: Angret sist på at jeg ikke hadde tatt litt bedre vare på meg selv de siste ukene, for det blir travelt nok med liten bebis og man har det jo litt bedre hvis en ser sånn noen lunde ut. Jeg er iallefall sånn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Frida*
DET GJØR VONDT OVERALT :grine:

... og ikke hjalp det med krokanis heller :sjenert:

HVA?!

Hjalp ikke krokanis?! :dåne:

Jeg var så sikker på at det hjalp mot ALT! :jepp:

*noterer i boka at krokanis IKKE hjelper.. :sukk:*

:fnise:

Trur jammen ikkje eg har vore innom her før? :klø:

Du har ikkje skrive deg opp på terminlista på terminklubben, det er nok derfor du har unnsluppe!

Ser at du reknar med fødsel i næraste framtid, når kom gutten din i forhold til termin? Håpar veslejenta kjem ut rette veien :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Trur jammen ikkje eg har vore innom her før? :klø:

Du har ikkje skrive deg opp på terminlista på terminklubben, det er nok derfor du har unnsluppe!

Ser at du reknar med fødsel i næraste framtid, når kom gutten din i forhold til termin? Håpar veslejenta kjem ut rette veien :tommelsmil:

:velkommen: skal du være :)

Hva?!? Står jeg ikke der :klø: Hvis jeg tenker meg om så har jeg helt glemt terminklubben. Den må ha falt ut av mine innlegg og det forklarer jo det meste ;)

Lillemannen kom en uke etter UL termin, men på akkurat på dagen som jeg selv hadde regnet meg frem til. Nå er jo UL termin den 17. og min termin den 15. så da får vi vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg litt bedre samvittighet :) Har endelig rotet meg til å sende brev og bilder til Plan-fadderungen vår. Har litt konstant dårlig samvittighet for henne og føler at vi glemmer å følge opp innimellom. Men nå er det iallefall gjort :tommelsmil: Må vel sende en gave også, men jeg har ikke fått ordnet noen da. Ikke frister været til å gå ut heller så det får nok vente litt.

Har egentlig lyst til å hente lillemannen i barnehagen i dag, men det var dette været da. Snør tett bløt slapsesnø :sur: og bilen er nedsnødd. Dessuten må jeg først koste av bilen her, kjøre ned på jobben til samboer'n og bytte bil (siden vi bare har et barnesete) og da må sikkert den kostes også :klø: What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer seg nok helt sikkert fint i barnehagen til pappaen henter ham :klemmer:

Dro å henta han allikevel jeg. Er jo litt koselig å gjøre det for han blir jo så glad når han kommer. Dessuten fikk jeg rydda opp litt i klærne hans der og det ser ut til å være en jobb jeg bør gjøre ;) Og så kan det jo bli lenge til jeg er innom barnehagen.

I kveld har jeg lagd kanelboller :sikle: Har hatt lyst på det i hele dag og hele forrige uke hvis jeg tenker meg om, så det var egentlig på tide :jepp: Skulle lage en og en halv porsjon siden jeg ikke hadde så mye mel, men bomma selvsagt og tok dobbel mengde sukker og div annet tørt, så jeg måtte spe på med litt ekstra melk. Og selvsagt hadde jeg akkurat for lite mel :sur: Men det er da man skal være glad for at man har naboer vegg i vegg som man kjenner godt. Tante og onkel var ikke hjemme, men jeg vet da hvor melet er :lur: Må vel innrømme mine synder i morra.

Ellers har tøtta gått bananas inni magen og krumspringene gjør faktisk veldig vondt :( Gir seg jo aldri heller :riste:

Nå skal jeg straks legge meg. Jordmorkontroll og barselgruppe to be møte i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, nå er det spennende her. Godt jeg er glad i popkorn :popcorn:

En uke til termin... Skjer'a? :popcorn:

Åh...snart baby :) Eller den kommer den 19. slik jeg tippet... :sjenert: Tviler litt på det. Hehe :)

Det har faktisk skjedd noe i dag da :lur:

Kom på kontroll hos JM i formiddag og hun hadde reagert på beskjeden jeg hadde fått etter UL på sykehuset forrige tirsdag. Vent til fødselen starter så ser vi ann leiet da. Med tanke på at jeg er andregangs og at det derfor kan gå fort kombinert med litt reisevei til sykehuset gjør at hu mente at det var litt risikabelt, spesielt hvis vannet gikk. Og hu ble ikke mer betrygga heller når det viser seg at ungen ligger på tvers fremdeles. Eller det er iallefall det hu og legen her tror. Så i morra er det ny UL på sykehuset.

Resultatet blir trolig enten at de bestemmer KS eller at de setter igang. Hvis hodet plutselig er ned i morra mente iallefall JM at jeg skulle kreve igangsettelse umiddelbart :hakeslepp: Så vi får se, men litt spent nå ja. Og jeg har lovt JM her at jeg ikke forlater sykehuset hvis beskjeden er vent og se :fnise: Så det er vel bare å slenge bagen i bilen i morra...

Ellers var alt bra og alle verdier fine.

Møtte barselgruppa to be i dag også og det så lovende ut må jeg si :)

Nei, må ta en liten runde før jeg legger meg :natti: selv om det nok blir vanskelig å sove i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, litt action :hakeslepp:

Håper alt ordner seg :klemmer: Det er jo fint at du blir godt tatt vare på! Hold oss oppdatert :)

Tviler vell på at min dato blir vinneren hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så gøy. Bra at jordmor tar deg så alvorlig.

MAsse, masse lykke til. Skal sitte ytterst på stolen og vente på oppdatering.

Syns nemlig der er såååå spennende og gleder meg masse til det er min tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, litt action :hakeslepp:

Håper alt ordner seg :klemmer: Det er jo fint at du blir godt tatt vare på! Hold oss oppdatert :)

Tviler vell på at min dato blir vinneren hehe.

Du vinner nok neppe denne konkurranse nei, men hvem vet :vetikke:

Ååå, så gøy. Bra at jordmor tar deg så alvorlig.

MAsse, masse lykke til. Skal sitte ytterst på stolen og vente på oppdatering.

Syns nemlig der er såååå spennende og gleder meg masse til det er min tur :fnise:

Ja, litt moro at hun nesten ble sur på mine vegne. Jeg trodde jo at det skulle være sånn jeg. Nei det blir spennende i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må reise om en times tid. Har ikke sovet noe særlig i natt og kjenner at jeg har litt vondt i magen. Det føles faktisk som om jeg skal ha eksamen i dag :hakeslepp: Håper bare at jeg ikke møter ei kjip jordmor og vi har en plan når dagen er omme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så spennande! :hoppe: Lykke til i morgon, og hald oss oppdatert. :tommelopp:

I will I will :jepp:

Lykke til i dag! :) Jeg sitter klar med telefonen jeg ;)

:tommelsmil: Må innrømme at jeg håper litt at jeg får bruk for deg i dag ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...