Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Kan jeg få komme å bade hos deg eller :ler: Høres utrolig deilig ut å begynne dagen med et bad.Har bare dusjkabinett jeg :sukk: Må jo bare si at samboeren din høres utrolig snill ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg få komme å bade hos deg eller :ler: Høres utrolig deilig ut å begynne dagen med et bad.Har bare dusjkabinett jeg :sukk: Må jo bare si at samboeren din høres utrolig snill ut.

Klart du kan :jepp: Men må advare om at badekaret er lysegrønt (som resten av badeinventaret). Litt av sjarmen med å bo i gammelt hus det :fnise: Ikke så ofte jeg kan starte dagen med et bad da, men jeg og lillemannen bader ofte sammen. Hadde ikke badekar der vi bodde før vi heller og savna det veldig. Sikkert derfor jeg er så ivrig på den fronten nå :)

Å ja... Er temmelig fornøyd med samboer'n ja. Selv om han kjefter på meg fordi jeg gjør for mye :rødme:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint med lysegrønt badekar altså :ler: Blir jo på en måte som å bade i en liten lagune da *drømmer meg skikklig bort her nå i ditt grønne badekar* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg og lillemannen bada nettopp og når samboer'n skulle tørke han tissa han over hele pappa'n sin :ler: Så nå er vi rene og pene til helga alle mann :)

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skjønte at det ikke var storken:) Forde om det kanskje å hadde vært artig! En stork som står utfor døren og ringer på:) Kanskje han har det travelt å, så står han å ser på klokken og tramper med foten i bakken. Hehe:)

Men det blir ei jente?:)

Hehe, nei langt i fra bra å være her når man er verpesyk! Vil bare sette i gang..å få en kulerund mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skjønte at det ikke var storken:) Forde om det kanskje å hadde vært artig! En stork som står utfor døren og ringer på:) Kanskje han har det travelt å, så står han å ser på klokken og tramper med foten i bakken. Hehe:)

Men det blir ei jente?:)

Hehe, nei langt i fra bra å være her når man er verpesyk! Vil bare sette i gang..å få en kulerund mage:)

De sa at det var jente på UL iallefall, så vi lever i troen enn så lenge. Men det kan jo hende vi får oss en overraskelse :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror rett og slett at jeg må gå å legge meg snart. Er så trøtt at det svir i øynene. Skjønner ikke helt hvorfor heller :klø: for jeg sov til halv elleve i dag (minus en time mellom seks og sju pga illsint lillemann).

Vi trodde vi skulle få besøk i dag så vi hadde ingen spesielle planer for dagen, men så hadde vi misforstått hverandre og de tenkte å komme neste helg. Så da dro vi på impulstur til Sverige for å kjøpe snus, kjøtt og godis :jepp: Vi har jo ikke hatt tilgang på svenskehandel der vi bodde før og nå er det bare halvanen time til grensa :) Dro litt for turen sin del også da, er jo litt mer moro å kjøre når man har ny bil :strix:

Etter turen gikk jeg og lillemannen på besøk til tante og onkel i nabohuset. Moro å se glade de er for å ha unger i nærheten. Tror de føler at de er litt besteforeldre for lillemannen siden de ikke har egne barn/barnebarn og det er forsåvidt greit det altså :) De har iallefall masse kjærlighet og gi og det kan kanskje komme godt med når bittelille kommer til verden og han må dele mamma'n og pappa'n sin med en til. Da kan det jo være godt å ha noen i nabohuset å stikke innom i blant.

Jeg merka forsåvidt hormoner VELDIG nå nylig. Switcha innom "Se hun snakker" hvor de viste at Mickey var sjalu på lillesøstra akkopagnert av "jealous guy". Da måtte Cloudberry gråte masse :grine: Tenk om lillemannen blir så sjalu også skjønner vi det ikke. Ble litt deppa faktisk :( Og enda mer nå som jeg begynte å tenke på det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom og leser litt før jeg skal våge meg til sengs :sove: Har absolutt ikke noe trening i å sove med to småtasser i huset mens foreldrene er på vift :sjenert:

Natta :klem:

Hvilke dato er det du har tremin igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom og leser litt før jeg skal våge meg til sengs :sove: Har absolutt ikke noe trening i å sove med to småtasser i huset mens foreldrene er på vift :sjenert:

Natta :klem:

Hvilke dato er det du har tremin igjen??

17 februar... Kanskje på tide med tippeliste snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vell være en fin tid å ha termin på. Så går man en lys vår og sommer i møte!:)

Mer fornøyd med februar enn november som jeg hadde termin i sist. Spesielt siden vi da bodde i Nord-Norge med mørketid.

36 uker alt jo. Hvordan fødte du ift termin sist?

Sist fødte jeg en uke på overtid i følge UL-termin, men akkurat på min egen termin ;) Nå er forsåvidt jeg og UL temmelig enige :jepp:

Jeg tipper 15.februar! :jepp:

Notert, liste kommer etterhvert!

Jeg mååå bare tippe 14. februar! :hjerte:

Er ikke sånn Valentinesfan jeg, så da vil jeg faktisk helst ikke føde :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg om mulig vært enda mer sliten enn i går. Fatter ikke at det går ann jeg altså. Gikk å la meg nokså tidlig, men fikk selvsagt ikke sove og våkna i halv fem tida med intens halvbrann og en evigvarende tørrhet i munnen :blæ: Jeg fikk selvsagt ikke sove igjen før det hadde gått en times tid og klokka seks vkna en liten mann som var LYS VÅKEN :( Var ikke mulig å få han til å sove igjen heller, så cet var bare å stå opp :sur: Ikke trengte han noe dupp før klokka ni heller, men da var jeg så trøtt at jag sovna momentant på sofaen :veslejenta:

I formiddag begynte jeg så smått å pakke sykehusbag'en. Er jo noen uker igjen enda, men man vet jo aldri... Må handle inn noen småting til den da, som toalettsaker og et lite lager av mat og drikke, emn ellers ser det forsåvidt greit ut. Innså da jeg begynte pakkinga at jeg nok ikke er helt ferdig med shoppinga til bebisen kommer enda heller. Må definitivt kjøpe noen flere ammeinnlegg i ull. Trodde jeg hadde ganske mange jeg, men noen har tydligvis forsvunnet i flyttinga :Nikke: Dessuten bør jeg ha en ammesinglet til tror jeg...

Vi klipte håret til lillemannen for første gang i dag da. Han har i lengre tid hatt en noe mindre pen "hockeysveis", veldig kort på toppen og fyldig ved ørene og i nakken aktig. Det var ikke så enkelt. Jeg satt foran han og underholdt med diverse pekebøker mens samboern svingte saksa. Nå er ikke samboer'n noe stort håndarbeidstalent, men klipping hadde han altså teket på. Ble veldig bra faktisk :hakeslepp: Det hadde jeg faktisk ikke trodd :riste:

Ellers har lilletøtta vært temmelig ubehagelig i dag. Driver og presser seg nedover og det er temmelig ubehagelig. Skal det fortsette sånn blir det nok noen lange uker :(

Skjønner forsåvidt ikke hva som er galt med tickeren min. Antall uker stemmer, men ikke antall dager til termin. Uansett 30 dager igjen i dag :strix: Godt at det nærmer seg samtidig som jeg skulle ønske det var leeeenge igjen. Føler meg virkelig ikke klar for å ha to barn. Men det har sikker med å gjøre at jeg er så utrolig sliten for tida. Håper iallefall det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, bor selv i Nord-Norge, så det skjønner jeg godt!:)

Hvis jeg får være med å tippe...? Så tipper jeg på 19. feb.

Klart du får...

Da har vi så langt:

14. februar: Pysepus

15. februar: Monica85

19. februar: Nattlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 16.! :)

14. februar: Pysepus

15. februar: Monica85

16. februar: itla

19. februar: Nattlys

Synes dere er litt pessimistiske altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...