pusilus Skrevet 30. desember 2008 #1101 Del Skrevet 30. desember 2008 litt for alle ny ervervelser. Herlig med litt nye møbler Godt nytt år til deg Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. desember 2008 #1102 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nyttår, Cloudberry! (Og gratulerer med nye møbler - sovet godt de siste nettene? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 31. desember 2008 #1103 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nyttår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 31. desember 2008 #1104 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå har jeg bestilt meg en masse RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSA scrapbookingstæsj slik at jeg kan begynne å lage babyalbum til bittelille :strix: Kommer sikkert ikke før litt utpå nyåret da... Å, det hørtes gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. januar 2009 #1105 Del Skrevet 1. januar 2009 GODT NYTTÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. januar 2009 #1106 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår til deg, Cloudberry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #1107 Del Skrevet 2. januar 2009 Har ikke kommet meg på nett de siste dagene jeg så jeg gjør det enkelt: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN! :danse: :danse: :danse: Også en stoooooooooooooor Her ble nyttår feiret stille og rolig. Samboer'n og jeg var hjemme alene og lillemannen sov hele kvelden. Lagde oss kalkun allikevel da Merket at det faktisk var utrolig godt å roe helt ned sånn avslutningsvis i 2008, for alt i alt har dette vært et temmelig hektisk år... Og ja... Jeg har sovet utrolig godt de siste nettene. Flaks at den senga ikke gikk opp på loftet altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 2. januar 2009 Det har begynt å gå opp for meg at vi faktisk skal få en ny baby i huset om en SEKS UKERS tid Kanskje før til og med, men vet jo aldri... Vi har liksom ikke hatt tid til å tenke så myepå familieforøkelsen i det siste, men nå begynner virkelig realitetene å synke inn. Vi har ikke forberedt oss i det hele tatt vi Sånn føles det iallefall. For det er jo ikke heeelt sant sånn sett. Vi har jo det meste av utstyr fra før og tvillingvogn kjøpte vi i høst. Vi var også på reflex i romjula og kjøpte lekegrind til lillemannen, softbag og elastisk bæresjal så det er i hus. Men mentalt virker det fremdeles som det er en evighet igjen og det er det jo ikke. Må si at jeg er veldig spent på om det vil funke med sånn bæresjal. Vi har babybjørn fra før, men det slår meg som praktisk å kunne tjore fast ungen til kroppen fra børjan. Spesielt hvis lillemannen ikke går selv enda. Huff det skal bli slitsomme tider :dåne: Må vel begynne å vaske noe barneklær og sånn snart også. Sist hadde jeg alt klart evigheter i forveien. Tyder vel på at man er litt mer avslappa denne gangen. Da er det fredagskveld igjen, men må vel innrømme at helgefølelsen ikke er som den pleier akkurat. Uansett så står pizzaen i ovnen og roen har senket seg i huset. Deilig Ute laver snøen med, men vi trenger ikke å bekymre oss for måking. Onkel har nemlig traktor Og i morra skal vi ut å se på ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2009 #1109 Del Skrevet 3. januar 2009 Herlig med rolig avsluttning på 2008 da Skal si deg at du er ikke den eneste som er mer avslappet før nr. 2 kommer. Sis hverken vasket eller sorterte babyklærene før en liten uke før terminen God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. januar 2009 #1110 Del Skrevet 4. januar 2009 Så herlig med en rolig avslutning på 2008 Det hadde vi også og det var deilig! Kanskje man blir mer avslappet når nr. 2 kommer ja Har en svigerinne som snart skal ha nr. 2 og jeg vil jo så gjerne lage noe de trenger, men hun vil ikke snakke om det før bebisen kommer (når jeg tenker meg om var hun slik med nr. 1 også ) Men man vet jo mer hva man går til denne gangen Selv om det sikkert blir veldig annerledes med tanke på at lillemannen deres ikke er så gammel! Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. januar 2009 #1111 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, kjære vene....snart fødsel på gang her!! Har du ordnet med sladris? Høres så herlig ut med å flytte, nye møbler... *drømme meg bort* Også TRAKTOR til snømåking, som blir gjort for dere da!!! LUKSUS!!! Også ny bil!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1112 Del Skrevet 4. januar 2009 Så herlig med en rolig avslutning på 2008 Det hadde vi også og det var deilig! Kanskje man blir mer avslappet når nr. 2 kommer ja Har en svigerinne som snart skal ha nr. 2 og jeg vil jo så gjerne lage noe de trenger, men hun vil ikke snakke om det før bebisen kommer (når jeg tenker meg om var hun slik med nr. 1 også ) Men man vet jo mer hva man går til denne gangen Selv om det sikkert blir veldig annerledes med tanke på at lillemannen deres ikke er så gammel! Stoor For å være helt ærlig så aner jeg ikke hva jeg går til nå! Altså, bebisen og sånn skal jeg takle men lillemannen stakkar. Vil jeg klare å ta vare på han i tillegg slik at han også føler seg verdsatt? Han har foresten blitt litt mammadalt i det siste og det er kanskje ikke et godt tegn Ja, kjære vene....snart fødsel på gang her!! Har du ordnet med sladris? Høres så herlig ut med å flytte, nye møbler... *drømme meg bort* Også TRAKTOR til snømåking, som blir gjort for dere da!!! LUKSUS!!! Også ny bil!!?! Sladris har jeg faktisk helt glemt... Må jeg vel få ordna snart Noen som føler seg kallet??? Herlig å flytte var vel å ta litt hardt i, men godt å fornye litt iallefall. Nå skal det sies at vi har utsatt alle sånne ting det siste året iallefall siden vi har hatt flytting i tankene en stund. At snøen blir måket klager vi heller ikke på nei Onkel og tante er nesten i overkant snille med oss. Vi flytta jo inn i midten av desember, men noe husleie skal de ikke ha før i januar. Også betaler vi ikke så mye for oss at det gjør noe heller... Ny bil ja... Eller ny brukt bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1113 Del Skrevet 4. januar 2009 Herlig med rolig avsluttning på 2008 da Skal si deg at du er ikke den eneste som er mer avslappet før nr. 2 kommer. Sis hverken vasket eller sorterte babyklærene før en liten uke før terminen God helg Har sortert klær i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. januar 2009 #1114 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg vil være sladris! Endret 4. januar 2009 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1115 Del Skrevet 4. januar 2009 Da er snart helg over... I går var vi i byen en tur og så på ny bil og allerede merker vi hvor greit det er at mamma og pappa har et feriehus fem minutter unna Lillemannen (som hadde feber tilogmed) ble avlevert hos sin mormor og morfar slik at vi kunne ta runden på egenhånd. For å være ærlig var nok det best for begge parter, for gutten lider nok ingen nød hos mormor og morfar nei Heller tvert imot Var innom to ulike forhandlere og har vel bestemt oss for at det blir en Toyota Avensis 2007-modell. Fant en bil vi likte i byen, men så på nettet i går da vi kom hjem at et annet firma hadde en tilsvarende bil noe rimligere. Jeg tenkte jeg skulle dra å se på den i morra, iallefall slik at vi kan få et skriftlig tilbud å ta med til konkurenten I går kveld var jeg rett og slett et slakt Så utrolig sliten og det er tydelig at jeg ikke tåler sånne runder lenger. I dag derimot har energien vært bedre og jeg har fått gjort en masse. Så starta dagen med at lillemannen sov til halv ni og det skjer jo ALDRI! Iallefall ikke når det er jeg som skal stå opp. Før klokka elleve hadde jeg fylt ut div søknadspapirer til NAV (foreldrepenger, kontantstøtte + at det viser seg at jeg trolig har rett på dagpenger frem til permisjonen begynner) vasket og lagt sammen klær og nesten rydda sammen jula. Og når samboer'n står opp da så blir han rett og slett irritert Syntes selvsagt at det var blodig urettferdig og Viste seg at han ikke syntes jeg skulle gjøre så mye men heller bruke tida til å slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1116 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg vil være sladris! Det skal du få lov til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. januar 2009 #1117 Del Skrevet 4. januar 2009 Det skal du få lov til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. januar 2009 #1118 Del Skrevet 4. januar 2009 Så bra at dere har bestemt dere for bil da. Må lette ganske mye når dere får den i "hus" Ellers skal du se det går bra med lillemann når lillebaby kommer, du klarer nok kjempebra og ta deg av han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. januar 2009 #1119 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg kunne også vært sladris! Men nå ser jeg du har fått det allerede. Viktigste er at du har en sladris....!!! Vi KG-ere er jo ikke tålmodige i evigheten heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. januar 2009 #1120 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg vil være sladris! Det skal du få lov til Da får vi nok vite når noe er på gang ja Tolmodighet er ikke min sterkeste side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå