Gjest itla Skrevet 6. desember 2008 #1021 Del Skrevet 6. desember 2008 Uff, stakkars lillemann... Håper han blir bedre til i morgen så dere får gått på besøk, høres deilig ut å få servert middag midt i flytterushet. Krysser også fingrene for at bittelille ikke har tenkt å prøve seg på discodans eller sånt i natt. Jeg begynner å merke godt at hun har mindre plass der inne, bevegelsene er liksom annerledes og mer "glidende" enn boksende etterhvert. Er det sånn hos deg også? *krysser fingrene for rekord-Lottopremie til Cloudberry* Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1022 Del Skrevet 6. desember 2008 Uff, stakkars lillemann... Håper han blir bedre til i morgen så dere får gått på besøk, høres deilig ut å få servert middag midt i flytterushet. Krysser også fingrene for at bittelille ikke har tenkt å prøve seg på discodans eller sånt i natt. Jeg begynner å merke godt at hun har mindre plass der inne, bevegelsene er liksom annerledes og mer "glidende" enn boksende etterhvert. Er det sånn hos deg også? *krysser fingrene for rekord-Lottopremie til Cloudberry* Fortsatt god helg! Det ble ingen lottomillion Men, men... Vi får håpe på bedre lykke neste helg Her er bevegelsene definitivt ikke glidende. Med lillemannen var det sånn. Tror denne ungen er firkanta jeg, for det virker som det er noen spisse hjørner der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. desember 2008 #1023 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvordan ligger du an med pakkingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 6. desember 2008 #1024 Del Skrevet 6. desember 2008 Her er bevegelsene definitivt ikke glidende. Med lillemannen var det sånn. Tror denne ungen er firkanta jeg, for det virker som det er noen spisse hjørner der inne Har du lest den historien om Donald og firkanteggene litt for mange ganger, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1025 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvordan ligger du an med pakkingen? Alt er stort sett pakket ned. Mangler noe kjøkkenutstyr, lillemannen sine klær og så gjenstår det å skru fra hverandre noen møbler/lamper. Men alt i alt - FERDIG Har du lest den historien om Donald og firkanteggene litt for mange ganger, kanskje? Har faktisk ikke lest den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. desember 2008 #1026 Del Skrevet 6. desember 2008 Huff, stakkars lillemannen!! Håper han blir frisk fort! Haha, firkanta unge, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #1027 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Huff, stakkars lillemannen!! Håper han blir frisk fort! Haha, firkanta unge, du... Bare le du, men det føles faktisk sånn Ble ikke noe middag borte på oss i dag nei. Lillemannen våkna i halv fire tida i natt og da viste tempen 39,8. sovna heldigvis ganske greit igjen når febernedsettende begynte å virke. I formiddag var feberen igjen nesten 40 og han er en meget slapp liten pjokk for øyeblikket. Stakkar liten Må innrømme at det hadde vært godt å få servert middag i dag, midt oppi alle pappeskene, men vi skal vel klare å mikse sammen noe selv også. Blir i så fall det siste måltidet før resten av kjøkkenutstyret forsvinner I dag har forresten bittelille lagt seg til helt oppunder ribbena. Får nesten ikke til å puste jo Endret 7. desember 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. desember 2008 #1028 Del Skrevet 7. desember 2008 til både Cloudberry og lillemannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 7. desember 2008 #1029 Del Skrevet 7. desember 2008 Stakkars lillegutt! Får håpe han blir frisk snart Nå er det bare få dager til flytting!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. desember 2008 #1030 Del Skrevet 8. desember 2008 Da er det snart flytting ja.. Lykke til med resten av pakkingen. Jeg har lest Donald og firkanteggende Satse på det ikke er en firkanta baby inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1031 Del Skrevet 8. desember 2008 til både Cloudberry og lillemannen! Alt går meget bedre nå Stakkars lillegutt! Får håpe han blir frisk snart Nå er det bare få dager til flytting!! :dåne: Jeg vet :dåne: Men det går overraskende greit, for jeg greier liksom ikke å forholde meg til at jeg skal dra Da er det snart flytting ja.. Lykke til med resten av pakkingen. Jeg har lest Donald og firkanteggende Satse på det ikke er en firkanta baby inni der Nei, jeg håper virkelig ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1032 Del Skrevet 8. desember 2008 Flyttestatus: Vi har nå koblet fra vaskemaskin, oppvaskmaskin og kjøleskapet. Vi har ikke kjøkkenutstyr (bortsett fra papp) og klærne våre ligger i bagger. I stua står det stablet haugevis med esker og spisebordet er erstattet med et campingbord. Med andre ord - IKKE SÅ KOSELIG HJEMME Men nå er det ikke lenge til torsdag heller da og Greier ikke helt å forholde meg til at jeg skal dra fra Nord-Norge. Har egentlig stortrivdes og selv om vi nå skal "hjem" har det forsåvidt sine minus det også noen ganger. Men det skal bli godt å oppleve sommertemperaturer igjen da Tenkte faktisk på det i helga og det slo at det jeg nok vil savne mest er mørketida. Synes den er koselig jeg Midtnattsola kan de godt ha for seg selv, men mørket... Det kommer jeg til å misunne dem. Kun to arbeidsdager igjen nå (hvis lillemannen er frisk nok til å dra i barnehagen i morra), men må ned en tur på jobb på onsdag. Skal visstnok være en liten markering av at jeg slutter i lunsjen. Litt koselig det da. Tenkte jeg skulle ha med noe godt på torsdag som er siste dag og var nettopp på butikken og kjøpte snop for 300 kr Tror det skal bli nok Huff, nå ble jeg litt deppa kjenner jeg. Har ikke så lyst til å flytte i dag Men litt sent nå... Nå er det mulig dere ikke ser noe til meg på noen dager. Vi skal flytte bredbåndet i morra og da er det ikke sikkert at vi har noe internett i morra. Men vi sees etterhvert altså Må forresten tilføye at jeg så Jul i Blåfjell i dag og at jeg satser på en sånn fødsel i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. desember 2008 #1033 Del Skrevet 8. desember 2008 Tenk at dere flytter alt! Det er helt utrolig, altså. Hvis vi ikke ser deg her mer før du er trygt installert i Trøndelag må du ha masse lykke til med turen nedover, og passe på flyttemennene så de ikke skumper og ødelegger tingene deres. De blir sikkert skitredde for en gravid dame hvis du er litt streng, vi er jo kjent for å være litt hormonelle og skumle. Og kos deg med utpakkingen. Så gleder jeg meg til å høre fra deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2008 #1034 Del Skrevet 8. desember 2008 Lykke til med flytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. desember 2008 #1035 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, lykke til med flyttinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 9. desember 2008 #1036 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis jeg ikke "ser deg" før torsdag får du ha lykke til med flytting! Håper det går så smertefritt som mulig. Også får vi håpe at lillemann er på bedringens vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 9. desember 2008 #1037 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er alltid vemodig å flytte, jeg kjenner den følelsen godt ja Men det blir nok veldig bra dit dere kommer også, og de viktigste personene skal heldigvis flytte dit sammen med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1038 Del Skrevet 11. desember 2008 Cloudberry synes ikke det er noe hyggelig å si hadet til venner og kollegaer nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 11. desember 2008 #1039 Del Skrevet 11. desember 2008 Ha en riktig god flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. desember 2008 #1040 Del Skrevet 11. desember 2008 God flytting vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå