Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og da står får-lik-ålen (var det ikke det vi skulle kalle det :fnise: ) på komfyren og putrer. Lager middag til to dager når jeg først er i gang og dessuten så er fårikålen best dag to spør du meg :Nikke:

Har vært ute en tur med lillemannen i dag på lekeplassen. To jenter fra nabolaget kom på besøk akkurat da vi skulle gå og ble med oss. Også ble de med inne etterpå og mata/skifta på lillemannen mens jeg gjorde klar middagen. Luksus :)

Lillemannen har forresten spist sin første neve sand i dag og det så ut som han likte det godt :sikle: Når vi spiser brød virker det ikke som finmotorikken hans er så veldig utvikla siden brødbiter aå og si aldri finner veien inn i munnen. Men stein... Det var ikke noe problem det :hoho:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Sandkaker er jo en delikatesse! Uff... :ler: Jeg husker veldig godt det uttrykket småunger har når de sitter med ansiktet fullt av sand og helt tydelig også har fått i seg større mengder fra min karriere som sommerassistent i barnehage. ;)

Fårikål høres godt ut! Regner med at vi får vår dose av det når vi tar turen over fjellet og besøker svigers. :spise:

Masse lykke til på UL i morgen! Gleder meg til rapport! :hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk for alle hilsner :blomst:

Da har vi vært på ultralyd og alt står bra til med den bittelille. Hjerte, hjerne, ryggrad og alt annet de sjekket så veldig bra ut så da kan vi puste letta ut. Så moro å se den lille der inne da :hjerter_rundt: Også må jeg innrømme at det var en litt annen opplevelse å være på ultralyd denne gangen enn da lillemann var inne i magen. Lettere å følge med nå og så hva jordmora så på uten at hu trengte å si noe :Nikke: Men fremdeles like nervepirrende hver gang hu ble stille litt for lenge...

Ja, også er det ei lita :babyjente: der inne :strix: Magefølelsen var altså til å stole på, selv om den var noe uklar denne gangen. Og jeg kan dra på jenteklærshopping :danse: Har ikke tid før neste uke da, men gleder meg allerede :)

Et kjapt øyekast på tippelista viser at følgende tippet riktig:

Pysepus

iingvild

Karense

itla

aimee:

monica85

Niennha

GRATULERER SÅ MYE (stor :klem: i premie!)

Mirabella76 lå lenge ann til å tippe riktig hun også, men endret mening i siste liten. Too bad :(

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...