Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Hos meg har det alltid knekt i knærne...? Så for meg er det normalt.. Jeg får vondt om det ikke knekker på en stund jeg.. :sjenert:

Kjøp deg en slik varme/kald pose.. Kan legges i fryseren og bli skikkelig kald, det bruker mannen til sine stakkars knær, hjelper visstnok litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har det alltid knekt i knærne...? Så for meg er det normalt.. Jeg får vondt om det ikke knekker på en stund jeg.. :sjenert:

Kjøp deg en slik varme/kald pose.. Kan legges i fryseren og bli skikkelig kald, det bruker mannen til sine stakkars knær, hjelper visstnok litt..

Knekker jo hos meg også hele tida, men på høst/vinterhalvåret blir det utrolig vondt. Ikke hele tiden, men hvis jeg feks sitter (for da er jo knærne bøyd) reiser meg opp og ned og når jeg kjører bil. Litt plagsomt i lengden. Men nå får vi se da...

Skulle passe på ikke å overbelaste knærne for mye da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Du får legge deg på sofaen og kose deg med Walter!

:fnise:

Walter er borte :grine:

( :idesmil: men fordelen med Walter er at man kan kjøpe en ny)

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Lurer på hva Cloudberrys samboer sier til det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Lurer på hva Cloudberrys samboer sier til det :klø:

Dette blir jo bare mer og mer suspekt siden jeg faktisk gjemte Walter under dukene i skapet på stua fra i går til i dag :plystre:

Men det samboer ikke vet har ikke samboer vondt av, så lenge det dreier seg om en såpass ordentlig kar som Walter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært så sliten som jeg ikke har vært på lenge... Da vi kom fra legen og en tur innom butikken var det akkurat som om noen blåste ut et lys inni kroppen min og alt ble kaputt :( Så sliten...

Skulle gjøre litt :husarbeid: siden det er fredag, men da samboer'n kom hjem så det ut som met bomba horehus her. Nå skal det sies at lillemannen roter veldig for tida, men allikevel. Heldigvis var han veldig forståelsesfull da og så bestemte vi oss for ikke å vaske så mye i helga siden vi får besøk på onsdag. Må jo ta det da allikevel.

Også lot han meg :sove: en time på sofaen og det hjalp...

Nå står lasagnen i ovnen og det er straks mat! Skal bli nammenam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Cloudberry! Nå har jeg vært gjennom hele boka di, og her synes jeg det er så koselig at jeg må nok meddele at jeg gjerne stikker innom igjen. Jammen er du sporty som får to så tett, men jeg er sikker på at det kommer til å gå strålende - til tross for lange netter med skriking, og alt som følger med.

Mandag påbegynner jeg allmennlærerstudiet, så jeg føler at dette er rette plassen, kryr jo av lærere inne her.

Ellers håper jeg at du føler deg bedre etter i går - og så skal vi nok bli bedre kjent etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så verst å starte dagen med to OL-medaljer! :juhu: Var min sovedag i dag, men er overhodet ikke fornærmet over at samboer'n vekket meg

Litt mer energi enn i går, men det er jammen meg ikke mye. Har enda ikke fått starta på husarbeidet vi utsatte i går. Men snart ...

Uansett så slo vi til med ordentlig god og usunn lunsj i dag, kyllingvinger, hjemmelaget aioli og baguetter :sikle: Det er lenge siden vi har lagt ordentlig lørdagslunsj så i dag var det på tide! Og siden lillemannen sov kunne vi spise i fred og ro. Ble riktig så koselig.

Ha en flott lørdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Cloudberry! Nå har jeg vært gjennom hele boka di, og her synes jeg det er så koselig at jeg må nok meddele at jeg gjerne stikker innom igjen. Jammen er du sporty som får to så tett, men jeg er sikker på at det kommer til å gå strålende - til tross for lange netter med skriking, og alt som følger med.

Mandag påbegynner jeg allmennlærerstudiet, så jeg føler at dette er rette plassen, kryr jo av lærere inne her.

Ellers håper jeg at du føler deg bedre etter i går - og så skal vi nok bli bedre kjent etter hvert.

Heisann og :velkommen: hit. Alltid koselig med nye fjes og imponerende at du orka å lese hele greia. Det må jeg si altså!

Joda, det går nok bra med to tette. Lange netter med skriking hadde vi ikke med førstemann og skal ikke ha det nå heller. Så det så!

Lærerskolen blir nok bra. Jeg angrer ikke jeg iallefall, selv om jeg er litt i tvil om jeg vil trives med å ha første klasse :vetikke:

Håper du tar turen innom igjen, hyggelig med besøk vettu :) Tar nok turen innom deg også etterhvert :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som vikar på en barneskole i et år, og hadde 1.klasse en del, men det er ikke der jeg primært ønsker å jobbe, tror jeg. Synes det blir litt mye rutinearbeid, slik Mirabella snakker om, lite undervisning og mye skolisseknyting, passe på at alle har på nok klær, hente hoppetau o.l. Derimot har jeg jobbet mye på 3.trinn, og synes det er en veldig ålreit periode, de kan alfabetet og legge sammen to og to, og beveger seg innpå litt mer utfordrende pensum. Samtidig skal det sies at det var veldig hyggelig i 1.klasse også, utrolig hengivende og tillitsfulle er de, og mye moro blir det nok i løpet av en skoledag. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ønskjer deg ei kjempefin helg, Cloudberry! :klem1:

Du også! :kose:

Jeg har jobbet som vikar på en barneskole i et år, og hadde 1.klasse en del, men det er ikke der jeg primært ønsker å jobbe, tror jeg. Synes det blir litt mye rutinearbeid, slik Mirabella snakker om, lite undervisning og mye skolisseknyting, passe på at alle har på nok klær, hente hoppetau o.l. Derimot har jeg jobbet mye på 3.trinn, og synes det er en veldig ålreit periode, de kan alfabetet og legge sammen to og to, og beveger seg innpå litt mer utfordrende pensum. Samtidig skal det sies at det var veldig hyggelig i 1.klasse også, utrolig hengivende og tillitsfulle er de, og mye moro blir det nok i løpet av en skoledag. God helg!

Har faktisk jobba veldig lite på småtrinnet i det hele tatt jeg. Hadde seks ukers praksis i en tredjeklasse for et par år siden, men det er stort sett det. Liker definitivt ungdomsskolen best. Var kontaktlærer i en tiendeklasse samtidig som jeg tok tredjeåret på lærerskolen og STORTRIVDES :) Men, men... Siden jeg skal bli rektor når jeg blir stor så er det jo greit å prøve flere klassetrinn ;)

Fortsatt god helg :klem:

Innom med en :klem:

Ønsker deg en flott lørdag videre. Nå blir det middag på med snart :juhu:

Nærmer seg middag her også nå. Fint folk spiser sent vettu :fnise:

:klem:

Ha en super helg Cloudberry!!

Du også! Stor :klem: til fisken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nei: Cloudberry kjørte nettopp i full fart på butikken og kjøpte seg en ny Walter. Denne gangen helt åpenlyst :fnise:

Fikk gjort litt husarbeid etterhvert også fikk vi endelig skrudd fast bokhylla til veggen. Må nesten det ettersom lillemann blir mer og mer aktiv. I dag fikk han faktisk sin første verandaleppe idet hodet deisa litt for fort mot kanten nederst på stuebordet. Stakkars lille klumpen til mamman sin... Gikk heldigvis bra da :tommelsmil:

Men nå har helgefreden har senket deg, skinkepizzaen er straks ferdig og en knakende kjekk Walter i kjøleskapet. Kan det bli bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...