Gå til innhold

Værste uvanen til din parnter.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvilket/hvilken uvaner er de værste hos din partner? Min ser ikke ting som må gjøres i huset, jeg må maset, men gidder ikke det så gjør det selv :) Det er den værste egenskapen til min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, begynner på en ting... fullfører ikke før han begynner på noe annet... dvs at det plutselig er en haug med ting som "bare" må gjøres ferdig, og aldri blir gjort.... :ler:

(Det er ikke alltid jeg ler av det.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste uvanen? Må være at han MÅ bortpå meg og klå litt når han kommer hjem sent fra byn og jeg sover fordi jeg skal tidlig på jobb dagen etter. Klask, der kommer det i ( ofte kald...) hånd på rumpa mi, fomler litt fram og tilbake før han putter den inn mellom lårene på meg. Og sovner......

Der ligger jeg, litt halvsur og søvnig,med kebab-ånde i nakken og det er dønn umulig å få dyttet ham vekk.

Ellers er han riktig så hyggelig, så jeg klager ikke..... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki

Han får meg til å le. Når jeg er sur og lei så får han meg til å le uansett hvor hardt jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får meg til å le. Når jeg er sur og lei så får han meg til å le uansett hvor hardt jeg prøver.

Jøss, det hadde jeg syns var noe posetivt jeg, men vi er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy

Ingen....jo :klø: ofte han legger brukt tøy(som egentlig skal i skittentøyskurven) pent sammenlagt på soffaen i entreen?????

Hvorfor gjør han det?

Har ingenting å klage på faktisk når det gjelder min snille, morsomme, flinke og hjelpsomme samboer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen....jo :klø: ofte han legger brukt tøy(som egentlig skal i skittentøyskurven) pent sammenlagt på soffaen i entreen?????

Hvorfor gjør han det?

:ler: Også sammenlagt, da gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal vi begynne?

:hoho:

Tjaaa, han er veeeldig glad i snakke om alle elektronikktingene sine med meg, som jeg ikke forstår en skit av... Også er han flink til å begynne på nye hobbyer (for to uker siden skulle han ta motorsykkellappen, denne uken prøver han å lære seg tyrkisk). Fine hobbyer det, men kommer jo sjeldent lenger enn til planleggingsfasen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en hel haug. Og jeg elsker hver eneste en! Hadde han ikke hatt de så hadde han ikke vært min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madre Mia

Etter snart 20 år er jeg blitt ganske blind for uvanene hans, Men en ting venner jeg meg aldri til og det er tånegler på salongbordet! Han klipper negler når han ser tv. Så kommer jeg med kaffekoppen min og oppdager de gule, skitne avklipte tåneglene hans på bordet. Grrrr! En dag samlet jeg dem opp og la dem på frokostfatet hans. Han reagerte ikke, bare sopte de ned på gulvet. Dobbelt grrrrrr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegler på salongbordet! Han klipper negler når han ser tv. Så kommer jeg med kaffekoppen min og oppdager de gule, skitne avklipte tåneglene hans på bordet. Grrrr! En dag samlet jeg dem opp og la dem på frokostfatet hans. Han reagerte ikke, bare sopte de ned på gulvet. Dobbelt grrrrrr!

ÆÆSJJJ! -ble helt uvel jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Etter snart 20 år er jeg blitt ganske blind for uvanene hans, Men en ting venner jeg meg aldri til og det er tånegler på salongbordet! Han klipper negler når han ser tv. Så kommer jeg med kaffekoppen min og oppdager de gule, skitne avklipte tåneglene hans på bordet. Grrrr! En dag samlet jeg dem opp og la dem på frokostfatet hans. Han reagerte ikke, bare sopte de ned på gulvet. Dobbelt grrrrrr!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nelle|

Jeg kommer ikke på noe på min nåværende samboer? Jo, kanskje han er litt dårlig på å kaste tomme melkepakker.... Han sier at de må skylles og tørkes før man bretter dem sammen og kaster dem. Men de bare står der... helt til jeg må ta dem.

Men min forrige kjæreste så var det at han var så "pinglete". Det ble bare mer og mer turn-off, også snuser han. Det var så ufint(men merkelig nok var det sexy da jeg traff han??!) Jeg er sikkert kjemperar ;)

Og eksen min før der, han var så opphengt i spilling og dataen, at det var ikke vits en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann, 51

Hon sitter foran PC på internett hele tiden og finner ikke på aktiviteter ute. Hun deler ikke mine interesser om å være i naturen og vi er uenige om oppdragelsen av barna som nå er blitt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...