Sekretæren Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #461 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har den vekten hjemme, faktisk. Den har estimert meg til en fettprosent på rundt 26-27, som er mer realistisk IMO enn disse kalkulatorene på internett. Når man får en % på nærmere 20 hos damer begynner mageruter å titte frem, er en stund til det enda hos meg i hvertfall Ja, men det er flott Jeg er ikke så opptatt uansett av pinlig nøyaktighet, mer veiledende, sånn at jeg kan se fremgang. Og om den er ganske nøyaktig, tar jeg det som en bonus. Jeg tror jeg rett og slett ikke er skapt til å ha vaskebrett uansett Den vekten ønsker jeg meg og! :legge til i favoritter: Og fikk du sjekket ut shapelink? Etter et tips her inne ifra har jeg funnet et ny sted og logge trening nå. Den er på norsk og er mye lettere og bruke, spesielt til å logge styrketrening. Mye større utvalg i øvelser bl.a. www.mylog.no Si ifra om du registrerer deg, så kan vi bli venner. Den har jeg hørt om her inne jeg og Skal sjekke ut. Ble litt matt da shapelink skulle ha meg til å logge alle øvelsene i detalj, da falt jeg ut. Jeg prøver gjerne mylog. Så kan vi bli venner vettu
Gjest Skya Skrevet 9. februar 2009 #462 Skrevet 9. februar 2009 Det er sånn at du kan logge rubbel og bit der inne og. Men du må jo ikke da. Jeg prøver å gjøre det jeg, kontrollfrik som jeg er. Og det er en av grunnene til at jeg liker den siden bedre, mye mer oversiktlig. Og så kan man logge mat og. Så jeg vurderer å bruke den i stedet for vektklubb. Greit å ha ting samlet på et sted.
Sekretæren Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #463 Skrevet 9. februar 2009 Ja, men jeg hadde gjort det på shapelink hvis øvelsene lå inne fra før! Jeg har ikke kunnskap nok til å kunne legge inn noe annet som erstatning, fordi jeg vet ikke om det er likt eller ikke, hvis du skjønner.... :klø:
Gjest Skya Skrevet 9. februar 2009 #464 Skrevet 9. februar 2009 Skjønner, og da er nok mylog midt i blinken. For der er det godt utvalg av øvelser og om du er i tvil om det er den øvelsen så står de beskrevet om du trykker på de.
Sekretæren Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #465 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er nå registrert, og heter Miss Shorty der og
Tinelise Skrevet 9. februar 2009 #466 Skrevet 9. februar 2009 så gøy at dere bruker mylog! jeg kjenner han som har laget siden bare å si til han som dere synes noe mangler. spør under diskusjoner eller lignende. han er nemlig veldig flink til å legge ut nye funksjoner om du ber om det. jeg spurte om han kunne fikse yoga til meg under treningsaktiviteter og det fikset han i løpet av kvelden så
Sekretæren Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #467 Skrevet 9. februar 2009 så gøy at dere bruker mylog! jeg kjenner han som har laget siden bare å si til han som dere synes noe mangler. spør under diskusjoner eller lignende. han er nemlig veldig flink til å legge ut nye funksjoner om du ber om det. jeg spurte om han kunne fikse yoga til meg under treningsaktiviteter og det fikset han i løpet av kvelden så Aha! Jeg lurte på om det var den samme Tinelise skjønner du Da kan vi og bli venner
Sekretæren Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #469 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har trent idag, og er kjempefornøyd. Logger i morgen, er trøtt!!
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #470 Skrevet 11. februar 2009 Og by the way. Jeg drakk denne i går, like etter å ha tøyd ut. Det finnes ikke antydning til stølhet i dag!! Veldig deilig
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2009 #471 Skrevet 11. februar 2009 Jeg kjenner jeg kommer til å bli misunnelig på treninga di de nærmeste par ukene! Må og litt for at du er så flink!!
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #472 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Takk for det, Twisted. Håper du blir fort frisk -------------------------------------------- I går trente jeg kondis og styrke i studio. 35 min på ellipsen, gjennomsnittspuls på 155. 15 min med puls på mellom 175 og 182. Såvidt jeg husker. Gidder ikke være så nøye. Opplevd intensitet er likevel det viktigste. Utfall med vekt Denne øvelsen utgår. Knærne mine liker den ikke, så jeg satser på knebøy! Knebøy med vekt, 20 kg 3 sett, 10 reps. Økning med 5 kg siden sist. Stående benhev, 8 kg 10 reps til siden 10 reps på skrå bak 10 reps bak Planken 3 x 30 sek. Siste settet løftet jeg ett og ett ben Nordic hamstrings 3 sett, 10 reps. Ikke verst, ikke verst, kom lenger ned enn sist, mer konsentrert, bedre teknikk Rumpeløft med benhev 3 sett, 10 reps. Flinkere til å gjøre det sakte. Flinkere til å holde rompa oppe. Nedtrekk, 32,5 kg 3 sett, 10 reps Skulderpress, 15 kg 10 reps 8 reps 6 reps Rygghev 2,5 kg, 10 reps 5 kg, 5 reps, 2 sett Brystpress, 25 kg 10 reps 8 reps 5 reps Var nesten 6 reps på slutten her. Men den teller ikke, var så dårlig.... Roing, 30 kg 3 sett, 10 reps. Økt 5 kg siden sist Total abdominal, 50 kg 3 sett, 10 reps Den er tøffere etter å ha tatt planken ass.... men det går Det var det for denne gang Edit: leif og sånn Endret 11. februar 2009 av Miss Shorty
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #473 Skrevet 11. februar 2009 På fredag veide jeg meg i treningsstudio, da veide jeg 73 kg... noe som var en nedgang på 2 kg på 5 dager... som er underlig i seg selv. I dag veide jeg meg i garderoben til svømmehallen, og den viste 70 kg!!! Ok, jeg forventet forskjell. For det første, når jeg veier meg i studio, har jeg på meg klær og sko, og har som regel drukket uhorvelige mengder vann. Hvertfall 2 Imsdalflasker I garderoben hadde jeg ikke drukket underveis i treningen, det er litt vanskelig når man svømmer, så det spiller selvsagt en stor rolle. I tillegg stod jeg der i undertøyet. Men det er likevel stor forskjell eller hva? :klø:
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #474 Skrevet 11. februar 2009 Eller når jeg tenker meg om..... det er kanskje ikke så stor forskjell likevel.... 2 Imsdalflasker betyr 1,4 liter. Så veier jo sko og treningstøy litt og... ja, det er vel logisk
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #475 Skrevet 11. februar 2009 Jeg svømte 2000 meter i dag
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #476 Skrevet 11. februar 2009 Oi, det var litt av vektnedgang Ikke at det er det viktigste, men det er jo stas å se, iallefall syns jeg det Og så flink du er til å trene! I morgen er det på an igjen for meg også
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #477 Skrevet 11. februar 2009 Hva skal du trene i morgen da, Ansjos! Jeg tror ikke jeg skal gå på rygg og rytme mer. Dama har endra program Så jeg tar med mine favorittøvelser, og gjør de alene i friskvernet Og vekta er ikke det viktigste, nei. Men morsomt å se at det blir resultater på en måte. Vektoppgangen var jo også bra resultater, det betydde jo at jeg bygde muskler. Men nå ser det ut til å stabilisere seg.
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #478 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Det blir et eller annet på Centrum på dagtid, siden jeg er hjemme om dagen. Blir sannsynligvis bare studio, har ikke sjekka om de har noen bra timer, men sannsynligvis ikke midt på dagen. edit: Hvilken friskverndame pleide du å trene med? Endret 11. februar 2009 av Ansjoni
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #479 Skrevet 11. februar 2009 Aldri vært på centrum jeg... kanskje prøve en gang... men så er jeg et skikkelig vanedyr da Domus er lissom greia!
Anbefalte innlegg