Gå til innhold

Lei meg over manglende sympati fra ex...


Dixie

Anbefalte innlegg

Sukk, sitter her og er trist og lei. Vet jo at man ikke kan forvente noe av en eks, og at han ikke skylder meg noe som helst.

Det er ikke slutt slutt, men vi prøver å finne ut av hva vil vil og ha litt avstand og tid. Saken er at jeg har en svulst som jeg skal inn å fjerne i morgen, og han vet hvor mye det har plaget meg. Akkurat nå er jeg redd og ensom. Hadde på en måte trodd han skulle ønske meg lykke til, og aller helst gi meg en klem. Han vet jeg skal inn, og han har bedt meg holde han oppdatert om hva som skjer, og han er veldig bekymret. Samtidig så er han jo att sosehodet, og mulig han har glemt jeg skal inn, eller så bryr han seg ikke mer...

Uff, jeg er så patetisk. Sitter her og har tatt noen greier for å forberede meg til i morgen (tømme systemet) og har fått sprøyter de siste ukene som har gjort meg helt rar. Er helt uttafor, og skjønner ikke hva som skjer. Også blir jeg liksom ekstra trist over å ikke høre fra han, snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nishiki

Kan ikke du sende han en sms først da, kan jo hende han bare er ubetenksom uten å mene noe vondt med det?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Sukk, sitter her og er trist og lei. Vet jo at man ikke kan forvente noe av en eks, og at han ikke skylder meg noe som helst.

Det er ikke slutt slutt, men vi prøver å finne ut av hva vil vil og ha litt avstand og tid. Saken er at jeg har en svulst som jeg skal inn å fjerne i morgen, og han vet hvor mye det har plaget meg. Akkurat nå er jeg redd og ensom. Hadde på en måte trodd han skulle ønske meg lykke til, og aller helst gi meg en klem. Han vet jeg skal inn, og han har bedt meg holde han oppdatert om hva som skjer, og han er veldig bekymret. Samtidig så er han jo att sosehodet, og mulig han har glemt jeg skal inn, eller så bryr han seg ikke mer...

Uff, jeg er så patetisk. Sitter her og har tatt noen greier for å forberede meg til i morgen (tømme systemet) og har fått sprøyter de siste ukene som har gjort meg helt rar. Er helt uttafor, og skjønner ikke hva som skjer. Også blir jeg liksom ekstra trist over å ikke høre fra han, snufs

hei . vet du når man opplever at en nær hjertevenn skal til en slik oprasjon eller noe .så blir det natulig å vike fordi man ikke rett å slett vet hvordan man skal takle det , fra hans side . se for deg at han skal fjerne begge bena . vill du ønske han lykke til da . blir det ikke litt rart . det samme tenker han ,han rett å slett sjyv det fra seg . vi menesker er laget slik . ta heller å fortell ditt behov for støtte og hvilken . så går det helt topp. det garanterer jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Sukk, sitter her og er trist og lei. Vet jo at man ikke kan forvente noe av en eks, og at han ikke skylder meg noe som helst.

Det er ikke slutt slutt, men vi prøver å finne ut av hva vil vil og ha litt avstand og tid. Saken er at jeg har en svulst som jeg skal inn å fjerne i morgen, og han vet hvor mye det har plaget meg. Akkurat nå er jeg redd og ensom. Hadde på en måte trodd han skulle ønske meg lykke til, og aller helst gi meg en klem. Han vet jeg skal inn, og han har bedt meg holde han oppdatert om hva som skjer, og han er veldig bekymret. Samtidig så er han jo att sosehodet, og mulig han har glemt jeg skal inn, eller så bryr han seg ikke mer...

Uff, jeg er så patetisk. Sitter her og har tatt noen greier for å forberede meg til i morgen (tømme systemet) og har fått sprøyter de siste ukene som har gjort meg helt rar. Er helt uttafor, og skjønner ikke hva som skjer. Også blir jeg liksom ekstra trist over å ikke høre fra han, snufs

Dakar, stor klem og lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...