Gå til innhold

Men følelsene ble ikke sterkere...


Oppgitt40

Anbefalte innlegg

Enveis kjærlighet er vanskelig. Han er lykkelig. Fornøyd slik han har det. Han vet at han ikke har hele meg. Jeg har vært åpen om det fra dag 1. Men jeg trodde ærlig talt at følelsene ville vokse, og bli sterke. Bare det motsatte har skjedd. Nå ergrer jeg meg over nesten alt han gjør og sier. Han er snill og flink, men vi er så veldig forskjellige. Det kommer mer og mer fram. Gleden er borte, drømmene er borte. Jeg savner så veldig en sjelevenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvis jeg er i samme situasjon, dvs ærlig om det fra dag 1 og håper at det vokser seg større etter hvert (... noe jeg synes det er bra du har prøvd, framfor å bare avfeie alt som ikke er maks klaff fra første stund), da ville jeg gitt det en sjanse fram til et punkt. Så kuttet hvis følelsene ikke kom likevel - ellers kaster du også bort den andres tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fornøyd over å kunne bære sammen med meg, men vi har så forskjellige "mål". Vi har hus sammen. Hver våre unger. Ulikt verdisyn. Han har veldig kort lunte, og er så negativ til alt. Jeg er egentlig en glad-jente, men føler at jeg har mistet gleden min. Når jeg er sammen med ungene mine og andre, kommer den litt tilbake, heldigvis. Jeg er redd for å møte drømmemannen. At jeg møter Han.

Vi har begge vært igjennom vonde skilsmisser, ble tråkka skikkelig ned i gjørma. Hjalp hverandre gjennom det, og føler at vi ikke tåler flere brudd noen av oss. Det blir for tøft psykisk. Litt usikker for min del nå. Siden jeg kom igjennom skilsmissen, tåler jeg det meste. Eller... Jeg har ikke kommet over den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i det minste to som har det sånn... :tristbla:

Jaja... Jeg har det sånn utad ganske bra. Trygt og godt på alle måter. MEN... Det mangler dette følelsesmessige. Vil du fortelle mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir ikke lykkelig i lengden av å ta til takke med nest best. Jeg tror det finnes en sjelevenn for oss alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Jaja... Jeg har det sånn utad ganske bra"!

Hva i huleste betyr det? Er du to jeg'er? En innad jeg som er miserable og en utad jeg som har det ganske bra?

Tror det må være en rimelig vanskelig situasjon å bli enig med dere selv om hva som skal til for å få det bedre.

Lykke til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke lykkelig i lengden av å ta til takke med nest best. Jeg tror det finnes en sjelevenn for oss alle..

Håper også at det finnes en sjelevenn for meg. En dag dukker det mennesket kanskje opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jaja... Jeg har det sånn utad ganske bra"!

Hva i huleste betyr det? Er du to jeg'er? En innad jeg som er miserable og en utad jeg som har det ganske bra?

Tror det må være en rimelig vanskelig situasjon å bli enig med dere selv om hva som skal til for å få det bedre.

Lykke til begge to!

Ja, på en måte er jeg to. Jeg burde ha det bra. Har hus, jobb, penger til regninger, flotte barn, god familie rundt meg osv. Men samboeren min og jeg er liksom ikke i samme sfære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...