Gå til innhold

Arrgh!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Angrer meg sånn for at jeg fortalte venninna mi om dette stedet. Nå kan jeg jo ikke skrive en dritt her inne uten at hun følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig

Hehe jeg har tenkt på det samme. De gangene jeg forteller om noe som "har skjedd" her på KG omtaler jeg det alltid som"et sånn derre forum på nett" eller " på en engelsk forumside". Hvis jeg skulle bli spurt hva forumet heter har jeg allerede planlagt å si diskusjon.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du får lage deg et nytt brukernavn da, og holde det for deg selv. I tillegg ikke røpe detaljer i innlegg som gjør at man lett skjønner hvem du er ved å kombinere, men det er jo alltid en god regel å følge på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Hehehhee, har tenkt samme tanken selv... Men det er jo ei venninne da, ikke noe å skjule for henne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at jeg aldri forteller venninner hvilket forum jeg er på. KG er mitt fristed - og om jeg refererer til det - sier jeg bare "et diskusjonsforum" - og ikke noe mer.

Dette har ikke noe med at jeg ikke kan være åpen overfor venninnene mine - men dette er "mitt" sted - og jeg ønsker ikke at de skal inn her og "se om de finner meg" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
:Nikke: Enig. Var dumt av meg å fortelle om kg. Tenkte ikke tanken på at muligheten for stalking er der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et ganske nytt medlem, og har aldri vært medlem i noen forum før.

Og jeg har ikke sagt noe til noen om at jeg er her - jeg liker også ideen om "fristed" - det ville aldri falle meg inn å si noe stygt eller unødvendig om noen personlig her, og det er her hos KG jeg kan få råd om samliv og skrive mer detaljert om sex f.eks., enn jeg ville følt meg komfortabel med i det "virkelige livet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...