Gå til innhold

Heartbeats bryllupsplanlegging


Heartbeats

Anbefalte innlegg

Svarteste....

Nå har sambo klart å miste forlovelsesringen sin et sted.

Han regner med at det skjedde på jobb iløpet av dagen.

Problemet er at det er en byggeplass, så nesten så jeg anser ringen som tapt :tristbla:

Ikke at det er noen krise, men det er liksom noe symbolsk over de ringene der.

Og vi skulle bruke dem til bryllupet.

Får se i morra om noen har funnet den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er kjip! :sur: Regner med det blir som den berømmelige nåla i høystakken. Får håpe det ikke var av den dyreste sorten da. Min er den dyreste siden det er diamanter i min. Men det er ikke bare penga som du påpeker, for det er jo mer affeksjonsverdien som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke av den dyreste sorten nei.

Så sånnsett er ikke pengene det som er det sureste.

Han hadde fått en kollega til å kikke litt rundt der de hadde jobba i dag, men det var ikke spor av den. Vi får se i morra om noen har funnet den, hvis ikke får det bare kjøpes ny ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Nå er det lenge siden jeg har fått oppdatert noe her inne.

Ikke at det er så mye fremgang siden sist.

Brudebukett er under planlegging da, så da har jeg fått gjort noe nyttig.

Og innhamstring av drikkevarer har såvidt begynt :)

Må snart begynne å mase litt på sambo for at han skal finne seg forlover. Den oppgaven virker vanskelig, for han har ingen som han kunne tenke seg i den rollen.

Å så har jeg desverre oppdaga gleden av ebay :sukk:

GUD så mye penger det går an å svi av der inne.

Håper bare jeg finner diverse småtterier til bryllup, ikke bare annet dilldall til meg selv og barna,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er frisør bestillt til den store dagen :)

Samt prøvetime selvfølgelig.

Å jeg som ikke skulle ha frisør egentlig...skjønner hvorfor det ofte blir ekstra kostnader i et bryllup etterhvert som man forandrer mening :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har nervene begynt å melde seg.

Jeg er egentlig ganske deppa for tida.

Jeg er mildt sagt skitlei av å planlegge bryllup. Jeg kjenner ikke noen gleder lenger med å pusle med alt av dekorasjoner, invitasjoner, planlegging av ditt og datt. Jeg er så utrolig umotivert!

Har vært det de siste 2 ukene

Bare det å tenke på gjestelista gjør meg uvel!

Håper virkelig dette bare er en fase, for det blir tungt hvis jeg skal føle det slik fram mot sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bryllupsnervene dukker opp sånn i hytt og pine, men nå kan jeg begynne å puste litt lettet ut.

Sambo har fått ordnet med forlover...endelig!

Invitasjonene er skrevet, og vi har begynt å sende dem ut.

Noe som bekymrer meg nå er at jeg må sy om kjolen min litt, fordi den ikke sitter pent oppe ved skuldrene. Håper det lar seg gjøre uten at det blir seendes stygt ut.

Ellers har vi fått handlet inn alt vi trenger av vin til middagen.

Neste delmål er å handle inn litt mer drikkevarer, og få en skriftlig bekreftelse på at lokalet er bortleid til oss den datoen vi vil ha det.

Å så må vi snart begynne med de viktige papirene..

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heartbeats! :)

Tenkte jeg skulle titte innom og se hvordan planleggingen deres går og ser du er inne i samme periode som meg.. Eller hvertfall var for en måneds tid tilbake. Jeg blir også uvel bare å tenke på gjestelisten eller bordplasseringen eller duppeditter. Jeg er så lei av at folk spør, men ingen egentlig tilbyr seg å hjelpe meg med ting, og alt av meninger som kommer i familien. Jeg har lyst å gifte meg, men kjenner jeg gleder meg mest til å dra på bryllupsreisen, fordi jeg er så stresset av bare å tenke på hele dagen. Føler du det bedre rundt dette nå eller?

Jeg gifter meg en uke før deg og føler at det nærmer seg, samtidig som det er ganske fjernt. Krysser fingrene for at jeg får tilbake engasjementet snart...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra å se at det ikke er bare jeg som føler det slik.

Eller, ønsker selvfølgelig ikke at andre skal ha det sånn, men det får meg iallefall til å føle meg mer normal :sjenert:

Jeg er litt roligere nå..tror jeg..

Men kjenner at jeg har litt nerver som gir seg til kjenne nå og da.

Heldigvis hjelper det at den kommende brudgom er rolig og behersket som en annen gråstein. Han er en ukuelig optimist i forhold til bryllupet, så det smitter heldigvis litt over på meg.

Min store bekymring nå er kjolen. Skal ta den med til skredder på mandag for å se om de kan sy den inn. I verste fall er jeg nødt til å finne meg en brukt kjole på finn.no

Men vi krysser fingrene for at en profesjonell skal klare å fikse på den.

Tror faktisk at man er enten nødt til å ta av armene, sy den inn, og deretter feste armene, eller fjerne armene helt å lage en tubetopp overdel istedet.

Får se hva som er lettest.

Heldigvis er gjestelister og innbydelser i orden nå. Så nå kan jeg roe ned der.

Nå er det bare å vente på svar slik at vi kan begynne organisering av bordplan..sukk

Hvordan går det med deg da KittyBambi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...