Gå til innhold

Heartbeats bryllupsplanlegging


Heartbeats

Anbefalte innlegg

Gjest Siripiri

:fnise::ler: Ja jeg tar gjerne litt :skratte:

Men tro meg, jeg skal ha silikon en dag, om det blir før bryllup eller barn vet jeg ikke, men jeg skal. Mannen sier ikke noe på det, han liker meg som jeg er, men det gjør ikke jeg. Så det er ikke for hans skyld jeg vil ha, det er min egen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi reiser bort i morgen å blir borte i 3 uker.

Skal til USA...

Det betyr gyldne muligheter til å kjøpe bryllups stash for en billig penge :hoppe:

Dessuten blir det vel kjøpt inn litt alkohol til festen på taxfree.

Det jeg MÅ huske å kjøpe på turen her er:

Sko

Bordpynt

Flere invitasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er vi tilbake fra USA turen vår gitt.

Nå har jeg fått hamstret inn enda litt mere ting til bryllupet :jepp:

Gubben har fått kjøpt seg dressen han skal bruke

Jeg har fått kjøpt 3 egt kakestativ til bryllupskaka

Kakestativ til muffins (sånn i pyramideform)

Kjøpt bordkortene

Kjøpt servietter

Enda mere pynt til bordet

De invitasjonene som skal brukes til kaffegjestene

Pynt til brudebuketten

osv osv osv..

Føler at mer og mer faller på plass nå.

Men det baller på seg med gjester her, nå har vi en del slektninger fra USA som også vil komme. Hyggelig det, men nå må vi iallefall spare siden det blir enda flere gjester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undres på om jeg er på vei til å bli en bridezilla :sukk:

Gubben mener at jeg er litt vel opphengt i bryllups ting siden det er 11 mnd igjen enda.

Jeg iderimot mener at de tingene jeg tenker på nå MÅ gjøres unna, orker ikke vente med dem. Virker som mange menn tror at bryllupsdagen ordner seg selv.

Jeg føler meg ikke som noen bridezilla, jeg kommer ikke med urimelige krav, og jeg maser ikke på at han skal gjøre ditt og datt. Men han er lei av å høre sukkene mine når jeg sitter framfor pc`n å sliter med planleggingen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke:

Å velkommen hjem fra USA tur!

Ser ut som du har fått handelt MYE og fått mye på plass nå :strix: Så kjekt at han har funnet dressen sin! :jepp:

:fnise: Ja de mannfolka er ikke lett å ha med å gjøre når det gjelder bryllup... Det er ikke alt de skjønner helt virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid moro å få kjøpt litt ekstra stash ;)

MEN nå er jeg bra oppgitt, trodde lokalet var i boks jeg, men den kommende toastmasteren hadde rett og slett glemt å fikse det enda :kjefte:

Håper han får ut fingeren å fikser det før noen andre tar det.

I verstefall får man enten bytte lokale, evnt bytte bryllupsdato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bryllupsreisen bestillt :danser:

Gleder meg sinnsykt allerede!!

Vi reiser en uke til Jamaica, skal bo på sandals resort.

Det blir en innmari dyr ferie, men det e rså absolutt verdt det.

Mat, drikke og enkelte vannaktiviteter er inkludert, så da slipper vi å tenke på ekstra utgifter der. Vi kan bare slappe av å nyyyte ferien.

Da er det bare å sette igang sparingen iallefall, for regner med at det blir rundt 45 000 totalt for opphold og fly.

Men litt luksus må man jo unne seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Svarteste..... lokalet vi skulle ha ble snappet rett foran nesa på oss virker det som. Bare fordi toastmasteren var treeeeig!!

Argh!!

Han som har ansvaret for lokalet skulle sjekke hva de som hadde leid det skulle bruke det til. Så OM det ikke var noe spesiellt så kunne han prøve å få flytta litt på datoer slik at vi får det alikvel.

Jaja..vi får se hva det blir til.

Hvis ikke får vi virkelig skyndte oss å lete videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir litt frustrert ja. Han hadde over en mnd å skaffe lokalet på.

Å jeg som tenkte at det var lettere at han gjorde det siden han har jobbet der før,hehe..

Har heldigvis ingen panikk enda. Ett eller anna lokale må vi uansett klare å få tak i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi faktisk funnet et lokale, perfekt i forhold til slike anledninger som bryllup.

Men det er to minus....

Det ene er prisen: 6500 for helga (syns det ble litt dyrt i forhold til det opprinnelige lokalet som var 2000 for hele helga)

Og det andre er at vi må ha bryllupet to uker før.

Gjør ikke meg så mye å bytte bryllupsdato egentlig, men nå må vi gruble litt på om vi skal slå til på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det som vi kanskje holder oss til den opprinnelige datoen alikevel.

Samt det lokalet til 2000 kr.

Er den kommende svigermor som skal betale lokale, men syns ikke det er greit å robbe henne for 4500kr ekstra bare fordi det andre lokalet er litt finere.

Jeg kommer til å være lykkelig den dagen alikevel jeg så :)

Nå som slikt er i orden kan jeg så smått begynne å tenke på frisør, catering og annet småplukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå har det seg slik at vi var en liten tur utenlands igjen, så da ble det unnagjort enda litt mere shopping.

Huff, fortsetter det slik så blir det dårlig med penger til bryllupet tror jeg.

Men nå har vi iallefall en bitteliten smoking i størrelse 1 1/2 år hengende klar til minstemann.

Gleder meg slik til å se gutta mine i finstasen neste år :rødme:

Neste steg nå blir finne frisør tror jeg, kanskje på tide.

Jeg trenger å sette meg masse delmål for å få unna alt som må gjøres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke skrevet i denne dagboka før tror jeg. :klø: Hyggelig å se på flere i alle fall.:) Spennende å følge med på andres planlegging. Heldig du som har hatt sjansen til å ta en tur over dammen å shoppe litt. Alt er jo så mye billigere "over there". Norge har lite utvalg og er fryktelig dyrt. Takk Gud for e-bay! Kjedelig det med lokalet, men jeg håper det ordner seg. Sant nok det med bridezilla. Andre kan sikkert oppfatte oss som det, men da vet de kanskje ikke heller hvor mye jobb det egentlig er å planlegge et bryllup? Lett å bli litt hissig og ivrig selv på små detaljer. Håper jeg klarer å slappe av og nyte dagen når den endelig kommer. Jeg er en detalj-freak, så jeg kan fort bli vippet av pinnen over filleting som går galt.

Så søtt med en så liten smoking! Jeg så det i brudesjappa sist og smeltet helt. Jeg har ikke så små brudesvenner, men jeg skal brudepiker på 1 og 3 år som er mine egne + niese på 9 år.:) Skal prøve å følge med på deg videre.;)

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er godt på vei med planleggingen. Kjedelig med lokalet, men jeg håper det ordner seg. Det at du ikke tar aaaltfor alvorlig på det viser jo iallefall at du ikke er noen fullvoksen bridezilla (enda iallefall:p). Herlig med sånne små smokinger, spesielt når de sitter på noen små kjekkaser, det må være spesielt å bli fulgt opp kirkegulvet av dine egne barn vil jeg tro! Skal følge med i dagboken din, morro å følge med på andre sin planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey:

Er utrolig kjekt å få hamstra inn litt ting i USA ja. Alt av antrekk og pynt er jo kjøpt der.Til en brøkdel av prisen her hjemme.

På en måte er jeg glad for at jeg ikke forstår ebay noe særlig enda, for det hadde blitt en dyr fornøyelse tror jeg :fnise:

Planlegging trengs ja. Er det jeg prøver å forklare han her hjemme.

Jeg er ikke "stressa" fordi jeg MÅ ha ting sånn og sånn, men enkelte ting må jo gjøres unna før det er forsent.

Sort Pastill:

Bare bridezilla under utvikling :lur:

Neida.. jeg håper å kunne holde meg på matta jeg. Mine planer for dette bryllupet er å holde et stramt budsjett, å heller satse på hygge framfor masse dyre ting og stress.

Og ja, jeg storgleder meg til å se godgutta mine gå oppover kirkegulvet i smokingene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...