Gå til innhold

Fødselsfilm


KnockedUp

Anbefalte innlegg

Har dere sett denne fødselsfilmen?

Fra youtube: A really beautiful birth with little intervention. The mom shows little reaction to pain and enjoys the entire birth ...

(Obs, nærbilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ser slike filmer.... JEG VIL OGSÅ FØDE!!!

Hehe....

Enten produserer kroppen hennes noe vanvittig med naturlig smertestillende, ellers har hun fått en bedøvelse som funker vanvittig bra. Den fødselen der kommer hun i alle fall ikke til å tenke på med gru, og jeg vedder for at hun har fått mange unger til etter den der.

Men fin film. :) Jeg gleder meg til dagen jeg skal føde selv, jeg, innbiller meg at det er en fantastisk opplevelse (over hele skalaen, både på godt og vondt). Håper jeg får samme dopet som henne. Da kan jeg poppe ut unger i hytt og pine! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mia_*

GRØSS og GRU.

hun har nok sikkert fødet mange ganger så det går bare av seg selv til slutt.

ikke mye løst til å føde igjen når jeg ser sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsler kan være fine og fødsler kan være grusomme. Jeg har hatt en av begge deler. Jeg kunne ikke tenkt meg å føde igjen, selv om både svangerskap og fødsel er en fantastisk opplevlese. Får litt sånn "urgh"-følelse når jeg ser fødselsfilmer, er glad for at jeg er ferdig med det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lærer aldri nei...

Tårene triller, og jeg forbanner meg selv over å måtte minnde meg elv på hva jeg aldri kommer til å få oppleve selv.

Nydelig film, rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest26
Har dere sett denne fødselsfilmen?

Fra youtube: A really beautiful birth with little intervention. The mom shows little reaction to pain and enjoys the entire birth ...

(Obs, nærbilder)

Fy søren! Det der var noe av det ekleste jeg har sett i hele mitt liv. Sånn som hun smilte og stønnet så det ut som hun holdt på med noe helt annet.

Og hvorfor folk på død å liv skal være naken fra livet og opp også når de føder kan jeg ikke fatte. Det finnes lange gode skjorter og man kan ha et laken over seg utenom når jordmoren undersøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

For en merkelig film. Det minnet om en dårlig spillefilm, men det er jo ikke mulig, da man faktisk så at ungen kom ut. :ler:

Er det vanlig at de blir liggende med hodet ute? Blir den ikke kvalt da? Hvordan vet babyen at den skal begynne å puste når hele kroppen er ute, og ikke bare når hodet er ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fy søren! Det der var noe av det ekleste jeg har sett i hele mitt liv. Sånn som hun smilte og stønnet så det ut som hun holdt på med noe helt annet.

Og hvorfor folk på død å liv skal være naken fra livet og opp også når de føder kan jeg ikke fatte. Det finnes lange gode skjorter og man kan ha et laken over seg utenom når jordmoren undersøker.

Jeg antar at du aldri har født. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki
For en merkelig film. Det minnet om en dårlig spillefilm, men det er jo ikke mulig, da man faktisk så at ungen kom ut. :ler:

Er det vanlig at de blir liggende med hodet ute? Blir den ikke kvalt da? Hvordan vet babyen at den skal begynne å puste når hele kroppen er ute, og ikke bare når hodet er ute?

Fordi lungene fortsatt er presset sammen :)

De henger ofte med hodet ute mellom en rie til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Fordi lungene fortsatt er presset sammen :)

De henger ofte med hodet ute mellom en rie til neste.

Takk for svar :) Da lærte jeg noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der må jo være helt følelsesløs nedentil. På det tidspunktet der lå jeg bare å hylte ukontrollert i smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Folk er forskjellige og har forskjellige fødsler, hvorfor er det så vanskelig å forstå? Det trenger ikke å bety at kvinner som har lette fødsler er verken neddopet eller følelsesløse nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj?

Ikke fordi man kunne se alt, det er jo null gørr, null blod, ingenting av noe!

Hun MÅ være drugged on something not so very legal...

Høres og ser jo ut som om hun får orgasme jo?

Vil ikke ha en slik fødsel, vil ikke masse rivning og 48timer heller, men herregud, det så helt alienaktig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns faktisk det ser ut som hun har vondt jeg, bare se uttrykket idet babyen kommer ut. MEN, det ser ut som hun liker det. Kanskje hun er en sånn som tenner på/liker smerte? :fnise: Finnes jo noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det ser ut som hun har vondt jeg, bare se uttrykket idet babyen kommer ut. MEN, det ser ut som hun liker det. Kanskje hun er en sånn som tenner på/liker smerte? :fnise: Finnes jo noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...