Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er kjæresten/samboeren din?


Lissi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er jomfru og kjæresten er jomfru. (har det med å falle for dem)

Vi er begge veldig like, så snakker for oss begge.

Vi er ikke gla i å være midtpunkt, snakker ikke stort i store mengder men mye blant godt kjente folk, gla i sex, sjenert til tider, veldig ærlige begge to, utrolig stae, trofast, late, rolig, jomfruen er kejnt for å være ryddig, noe ingen av oss er.. Han er veldig mann, og jeg er veldig kvinne :)

(kjenner meg også igjen i å være perfeksjonist...uff så altfor mye!)

er opptatt av sånt selv :) Jeg er mer snakkesalig og utadvent enn han fordi jeg har accendant i skytten som er nesten det motsatte av hva jomfruen er.. Ingen andre jomfruer menn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i vannmannens tegn, og det stemmer veldig godt på meg!

Kjennetegn: Eksentrisk og lett å være sammen med.

Positive sider: Liker Indie inspirerte filmer. Aksepterende, lojal og klar for å elske.

Negative sider: Trenger mye plass i tankene, kroppen og sjel. Gjør mye rart for minne deg på hvor annerledes hun er. haha :ler:

Han er Vekten, og det stemmer lite, utenom det jeg har uthevet.

Kjennetegn: Gentlemann.

Positive sider: Han vil få deg til å smile, holde hånden din og elske deg.

Negative sider: Oppfordrer kvinner som er forelsket i han. Ser seg selv i speilet mens han snakker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er Kreps. Han er snill, rettferdig, analyserende, overbærende, morsom, konstruktiv og utadvendt - for å nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mamma1_*

Min er vannmann og er som følger: Liker ikke at andre bestemmer over han, vanskelig for å snakke om følelser, snill, rettferdig, liker å ha kontroll (økonomi o.l.)

Jeg er tvilling og er distre, snill, rastløs, kjeder meg lett, liker å oppleve nye ting. Når jeg elsker noen så gjør jeg det virkelig.

Vi er nok veldig forskellige, men har det godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...