Gå til innhold

Skuffa


Gjest Mitti

Anbefalte innlegg

Gjest Mitti

Fikk vite at en mann som jeg hadde omgang med engang i uka likte meg. Ble veldig glad for han likte meg sånn jeg var naturlig, trodde jeg. Det jeg ikke visste var at jeg måtte endre meg for å passe inn i hans bilde.. og jeg som tidligere hadde vært så glad for at han likte meg sånn jeg var :gråte:

Det finnes ikke noe som er så drepen i forhold som å skulle forandre den andre.

Hos meg faller forelskelsen, betattheten vekk når jeg finner ut at det ikke var meg han falt for men at han så potensiale og ville endre meg på de punktene han ikke likte. Da følte jeg meg ikke elsket lenger og forelskelsen falt bort. Det som gjorde at jeg ble forelska var at jeg trodde han likte meg som jeg var, det var fasinerende så da fikk jeg følelser.

Litt rotete skrevet dette her, det er sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mannelig Gjest

Kom deg bort! Er helt sikkert andre som kommer til og like deg for den du er i fremtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånne menn må du styre unna vennen :tristbla:

Det finnes massevis av gutter der ute, så ikke gi opp! :)

hva var det han ikke likte med deg, som du måtte forandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Bra du fant det ut, og at du nå ikke er forelsket i han lengre. Nyt singellivet, og vit at du er god nok til å bli elsket slik du er! Hvis noen vil ha deg som noen andre, så får de heller finne seg noen andre.

Vi er alle best hvis vi er oss selv, ikke noen andre! Det er noe å tenke på når noen vil at vi skal "være noen andre", eller hvis vi selv prøver å endre noen til noe de ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at en mann som jeg hadde omgang med engang i uka likte meg. Ble veldig glad for han likte meg sånn jeg var naturlig, trodde jeg. Det jeg ikke visste var at jeg måtte endre meg for å passe inn i hans bilde.. og jeg som tidligere hadde vært så glad for at han likte meg sånn jeg var :gråte:

Det finnes ikke noe som er så drepen i forhold som å skulle forandre den andre.

Hos meg faller forelskelsen, betattheten vekk når jeg finner ut at det ikke var meg han falt for men at han så potensiale og ville endre meg på de punktene han ikke likte. Da følte jeg meg ikke elsket lenger og forelskelsen falt bort. Det som gjorde at jeg ble forelska var at jeg trodde han likte meg som jeg var, det var fasinerende så da fikk jeg følelser.

Litt rotete skrevet dette her, det er sent...

Hva var det han ville du skulle endre da? Store eller små ting, utseende, oppførsel, vaner eller hva?

Jeg spør, for av og til må man justere seg litt i et forhold, nettopp fordi f.eks vaner man har ikke passer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...