Gå til innhold

Kjæresten min oppfører seg så teit rundt vennene mine


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har vært sammen med kjæresten min en stund, men vi har ikke felles vennegjeng så dette har ikke vært et særlig problem. Men nå i det siste har jeg lagt veldig merke til det. Det er blitt slik at jeg ikke vil ha ham med på sammenkomster med venner... :sjenert: Føler meg slem som sier det, men det er sant.

Jeg har en vennegjeng på 4 nære bestevenninner, og en del andre venner vi henger sammen med. De gangene kjæresten min er med på fester eller å finne på ting oppfører han seg så rart... Han er ikke slik som han er sammen med meg: snill, søt og morsom. Han tøffer seg litt og er mye kaldere, nesten litt frekk til tider. Folk tar jo initiativ til å prate med ham men han er veldig kort tilbake. Har sett at noen av venninnene mine reagerer på det, og blir ukomfortabel :( Ingen god situasjon. Han er helt fullstendig annerledes rundt sine egne venner og forsåvidt fremmede - mye snillere, og mer sjarmerende.

Kommer på et eksempel sånn fort:

For en tid tilbake snakket jeg og kjæresten om pupper, også visste ikke kjæresten at det gikk an å ha pupper i forskjellig størrelse. Jeg fortalte at en jente i klassen min hadde det, og at det var veldig normalt egentlig.

Så var vi på en fest rundt en månede senere, og da kommer jeg, en venninne av meg, en venninne av denne jenta og kjæresten min inn på henne og klassen, bare i en lett samtale om skolen. Så utbryter han "HUN HAR TO FORSKJELLIGE PUPPER".

Sånn kan han finne på å gjøre, og jeg blir så flau..

Hvorfor oppfører han seg så rart? Jeg tenker at han kanskje er nervøs, men det er spesielt rundt bestevenninnene mine (som han har møtt mange ganger!) han er sånn. Jeg burde jo prate med han, jeg vet det, men tenkte jeg skulle høre om noen av dere har erfaringer med dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han er sjenert, prøver å være morsom, prøver å tøffe seg fordi han egentlig er usikker e.l. Er ikke godt å vite, egentlig. Jeg hadde tatt det opp med han. Fortalt at han ofte kan virke som han fornærmer folk, og at du ikke forstår hvorfor siden han er helt annerledes i andre sosiale settinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om dere begge to er ganske unge, og i den alderen er det nok viktig for noen gutter å være tøffe i offentligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det her virker litt teit, men må spørre... er han født i jomfruen? Har vært sammen med to jomfrutegn og de er sånn!! Ei venninne av meg har det samme problemet med en som er født i jomfruen.. Måtte bare spørre, kan hende det er tilfeldig da, men det er så mange tilfeldigheter på rad så man må jo begynne å lure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det her virker litt teit, men må spørre... er han født i jomfruen? Har vært sammen med to jomfrutegn og de er sånn!! Ei venninne av meg har det samme problemet med en som er født i jomfruen.. Måtte bare spørre, kan hende det er tilfeldig da, men det er så mange tilfeldigheter på rad så man må jo begynne å lure :)

Han er nok ikke det nei :)

mrs bond: Vi er begge 19, så er jo unge :) Og forstår at han vil tøffe seg litt, men det blir litt motsatt effekt hvis det er det han prøver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært artig om jeg faktisk hadde hatt rett! Men gutter er vel seg selv lik... :)

Jeg tok igjen en gang å svarte tilbake, "slutt å vær så tøff i trynet ,vennen min."

Etter at han prøvde å sette meg ut foran vennegjengen.. det ble ikke så god stemning etterpå men han gjorde det hvertfall ikke igjen.

Snakk med han, og hvs han ikke skjerper seg tar du igjen, han vil neppe tørre å ta sjansen på å bli driti ut av kjæresten foran kompisene.. Men må det til, så må det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hadde jo vært artig om jeg faktisk hadde hatt rett! Men gutter er vel seg selv lik... :)

Jeg tok igjen en gang å svarte tilbake, "slutt å vær så tøff i trynet ,vennen min."

Etter at han prøvde å sette meg ut foran vennegjengen.. det ble ikke så god stemning etterpå men han gjorde det hvertfall ikke igjen.

Snakk med han, og hvs han ikke skjerper seg tar du igjen, han vil neppe tørre å ta sjansen på å bli driti ut av kjæresten foran kompisene.. Men må det til, så må det til!

Det høres ut som dere begge har funnet dere en kjæreste som virkelig respekterer dere. NOT!

Jeg gir dere maks 1år, og da med en av dere som utfører utroskap. Herregud, åssen ble dere 2 sammen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starscream
Hadde jo vært artig om jeg faktisk hadde hatt rett! Men gutter er vel seg selv lik... :)

Jeg tok igjen en gang å svarte tilbake, "slutt å vær så tøff i trynet ,vennen min."

Etter at han prøvde å sette meg ut foran vennegjengen.. det ble ikke så god stemning etterpå men han gjorde det hvertfall ikke igjen.

Snakk med han, og hvs han ikke skjerper seg tar du igjen, han vil neppe tørre å ta sjansen på å bli driti ut av kjæresten foran kompisene.. Men må det til, så må det til!

Haha :ler: Det var kult sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som dere begge har funnet dere en kjæreste som virkelig respekterer dere. NOT!

Jeg gir dere maks 1år, og da med en av dere som utfører utroskap. Herregud, åssen ble dere 2 sammen da?

Nei nei nei, det der var dømt til å mislykkes. Nå har jeg funnet meg en gutt som ikke kunne vært bedre for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til ts,

Det virker som typen din mangler helt sosiale antenner, eller at han vil markere at han ikke respekterer deg. Uansett synes jeg den puppe-historien er nok grunn til bare å dumpe han. Han virker utrolig umoden. Du fortjener vel bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville snakket med han. Si at den oppførselen plager både deg og vennene dine. Og at hvis han ikke skjerper seg, så kan han ikke være med når du skal treffe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...