Gå til innhold

Hva tenker dere (om andre?)?


Gjest Gjest494

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest494

Litt merkelig spørsmål, men hva tenker dere på når dere sitter på bussen, t-banen, er på vei til jobb etc. ?

Jeg tenker som oftest på folk som jeg ser og har konkludert med at jeg er utrolig dømmende og drømmende, og setter veldig fort folk i båser og om jeg ser noen jeg liker (av det motsatte kjønn) begynner jeg å fantasere om meg og den personen. (Ikke seksuelt, sosialt, og kansje ting som leder til sex.) Det er egentlig ganske sykt, jeg tror egentlig grunnen til dette er at jeg har såpass lite sosial omgang med det motsatte kjønn. Og relativt liten kontaktflate ellers.

Ser jeg mennesker av samme kjønn tenker jeg kansje "oh shit, for en soss" eller "oi, rå genser" og liknende. Når blikket mitt møter andres pleier jeg ganske raskt å se bort, og spesielt om det er noen av det motsatte kjønn "vurderer" jeg dem.

Hva tenker dere i slike tilfeller? Og hva gjør dere når blikket deres møter noen som av det motsatte kjønn (som kanskje er attraktiv?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian

Jeg ser for meg ansiktene på damene/jentene i en seksuel setting.

Hvordan er orgasmetrynet etc?

Forestiller meg lydene også.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker svært lite på andre jeg møter. Jeg er som regel opptatt nok med å være i mitt eget hode. Jeg legger kanskje merke til noen som stikker seg veldig ut, gjerne i negativ rettning med et veldig miniskjørt og gigantiske lår feks, eller goteren i helsvart bukse og genser i varmen. Men ut over å registrere dem tenker jeg heller ikke stort mer over dem.

Når jeg møter pene mennesker kan jeg smugkikke på dem. Det er behagelig å ha noe pent å hvile øynene på, men ut over det tenker jeg heller ikke. Jeg har som regel helt andre ting å tenke på som opptat meg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fort tenke negative og dømmende ting om fremmede folk, enten det går på utseende eller hvordan de oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk ikke ser meg i øynene syns jeg er litt frustrerende!

Man ser så usikker ut. Føler ikke at jeg får kontakt, og noen er så ille at jeg får lyst til å filleriste dem.

Å møte blikk kan være ganske så sexy og når man tør å tøye grensene sine å se lenge.. 3 sekunder er lenge nok for meg!

Har hendt jeg har sett en fremmed gutt og vi har smilt til hverandre å kikket lenge, og det bruser i meg! Blir helt varm i kroppen, deilig!!

Oj veldig ute av sporet her følte jeg... (?) hehe.

Jeg er veldig dømmende selv, spesielt folk med en ntens personlighet- De tenke rjeg kanskje negativt ved første møte også "beviser" de seg selv etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alltid når jeg står på busstoppet, står jeg og lurer på om hvordan de jeg ser på, har det hjemme. Om de har kjæreste, er forlovet, har barn, er under skilsmisse, enkemann eller liknende. Lurer på hva de tenker og hvordan de har det. Er de forelsket? Har de vært utro? Er de ulykkelige? Kunne skrevet en hel bok om det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På bussen kan jeg sitte og tenke på hvordan det hadde vært å ha sex med den eller den personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fort tenke negative og dømmende ting om fremmede folk, enten det går på utseende eller hvordan de oppfører seg.

Ditto. Når jeg er på venterommet på legesenteret ser jeg for meg hva som er "galt" med de rundt meg ut i fra hvordan de ser ut og sånt. Uff haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke å se på folk der, haha!

Men hvis jeg ser en fin dame, kan jeg nok tenke "oj, hun var pen!".

Jeg er dame selv (hetro, ja). Mannfolk gidder jeg ikke å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser 90% av gangene, så har nok nesen i boka i stedet. :)

Resten av gangene tenker jeg ikke så mye om de jeg ser, men heller mine egne ting. Er nok litt selvopptatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg pleier ikke å se veldig mye på andre på bussen o.l. Jeg legger merke til at det er noen mennesker som driver og betrakter andre mennesker, og jeg synes det ser ganske dumt ut. Det er klart vi merker det når dere ser på oss. Vi ser at det foregår ting i hodet på dere, og at dere danner dere en mening. Det virker ganske sosialt uintelligent å holde på sånn, spør du meg.

Hvis dere absolutt må se på andre og tenke noe om dem, så gjør det DISKRET i det minste, så vi ikke merker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på de som kommer inn på bussen, av gammel vane eller av nysgjerrighet. Hører som regel på musikk, men i hodet mitt foregår det ting som:

- husket jeg å sende med barnet regntøy?

- hva skal vi ha til middag i dag?

- betalte jeg husleia?

- lurer på om mobilen min holder en måned til...

- jeg trenger ferie...

- huskeliste / handleliste

- oi, kul låt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg pleier ikke å se veldig mye på andre på bussen o.l. Jeg legger merke til at det er noen mennesker som driver og betrakter andre mennesker, og jeg synes det ser ganske dumt ut. Det er klart vi merker det når dere ser på oss. Vi ser at det foregår ting i hodet på dere, og at dere danner dere en mening. Det virker ganske sosialt uintelligent å holde på sånn, spør du meg.

Hvis dere absolutt må se på andre og tenke noe om dem, så gjør det DISKRET i det minste, så vi ikke merker det.

SELVOPPTATT! Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er visst noen som synes det er selvopptatt å ikke betrakte og fantasere om andre mennesker på bussen. :ler:

Når jeg får lyst å betrakte noen så gjør jeg det på en diskret måte, så personen ikke merker det. Men det er dessverre en del mennesker som ikke har disse antennene, men som betrakter andre på en inngående måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Hvis jeg sitter i en buss, eller går på en buss, legger jeg merke til alle som er der idet jeg ser de. Slår konklusjoner med en gang: Hun der går skole, han er sånn og sånn, hun der er sosialklient, kanskje alkoholiker, hun er nettopp ferdig på jobb, men det er ikke noe jeg tenker over, det er slikt som faller i hodet med en gang jeg ser de. Etterpå sitter jeg og ser ut vinduet og tenker på hva jeg skal ha til middag eller sjekker mobilen for meldinger og ubesvarte anrop... Tror det er helt vanlig å betrakte folk. Jeg syns det hadde vært rart hvis mennesket ikke var nysgjerrig på andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

da jeg en skjelden gang bruker kolektivt sitter jeg som regel og undrer på hvordan folk kan sitte i sin egene verden! ser "stirrer" alttid på folk uansett alder og utsende men møter skjelden andres blikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På bussen betrakter jeg alltid de som kommer inn.

Jeg er egentlig veldig dømmende, og kommer det en ungdomsgjeng inn tenker jeg som regel negativt om dem, og føler at de tenker negative ting om meg. Mulig jeg er rar, men jeg er egentlig fiendlig innstilt til ungdom på min egen alder når de fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av hva som foreår rundt meg på bussen, eller de som er der. Men jeg legger alltid merke til håret til folk. Om de har fint hår..spesiellt langt glatt hår legger jeg merke til. det er veldig fint. Og om jeg ser noen tynne jenter/kvinner som er tynnere en meg selv. De legger jeg merke til. Og ikke minst en kombinasjon! SÅ tenker jeg at jeg må blit tynnere og spare lengre hår enn de. he he he ja. Typisk jentegreie som jeg har drevet med i snart 10år.. blir vel noen år til før fascinasjonen stopper..er snart 25år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker, pen, mindre pen, gjennomsnittlig.. Ser på klærne til folk, og tenker at de har god eller dårlig smak. Synes de fleste ser lite intressante ut, men de som skiller seg ut i positiv eller negativ forstand kan jeg bli mer nyskjerrig på. Hvis noen ser veldig shabby ut så tenker jeg at h*n ikke har det så lett kanskje.. Det er liksom enklere å spinne videre på de menneskene. En sjelden gang ser jeg en noen jeg kunne tenkt meg å pult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...