Gå til innhold

HASTER - date i kveld


Gjest Gjest_Stavangerjente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stavangerjente_*

SKal på date i kveld..

Så har jeg blitt så forskjøla, har tenkt at jeg kom til å bli bedre til i kveld.. men det har jeg ikke. Det har satt seg på den ene siden av ansiktet.. (øyet og nesen renner). Er ellers i bra form.. føler meg bare lite fresh..

Han skriver han gleder seg, og det gjør jo jeg også!!! ÅÅÅÅÅÅ!!! Dumme sykdom..

SKal jeg avlyse det, eller ta en liten tur. Er bare redd han ikke vil like meg siden jeg er syk.. Øyet renner jo konstant!!!!

Trenger råd NÅ.. Avlyse eller gjennomføre??

:) TAkk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73

Si som sant er at du er blitt syk, men kan møte han til en kaffe (så fremt du orker da).

Det er jo mulig han vil tro du ikke ønsker å møte han, det å si man er syk er jo en "enkel" måte å si man angrer seg på.....

Liker han deg også når du er snufsete, så vil han like deg enda bedre når du er fresh og godt opplagt :)

Men først og fremst, gjør som du selv ønsker og føler for!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marianne_*

Alvorlig talt, ville du likt ham mindre hvis han var midlertidig syk og øyet/nesen rant litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Alvorlig talt, ville du likt ham mindre hvis han var midlertidig syk og øyet/nesen rant litt?

Jeg skjønner stavangerjenta godt jeg. Når man skal på date vil man jo ikke være syk, man føler seg ikke fresh med rennende øyne og nese. Mascaraen vil renne og nesen være rød. Skjønner hun tenker sånn!!

Syns du skal avlyse det og heller avtale en ny date. Liker han deg så venter han.. Den som venter, venter på noe godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke avlys, men utsett det til et konkret tidspunkt som dere blir enige om. Da tror han ikke at du ikke vil. Forklar selvsagt at du er syk. Hvis han ikke synes det gjør noe, kan du jo foreslå at han kommer hjem til deg og så bestiller dere pizza og han tar med en film, eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei Stavangerjenta,

hvordan gikk det? Ville bare fortelle en søt historie:

Etter å ha møttes på byen en lørdag, ba han som nå er mannen min meg ut på onsdag. Det gikk veldig bra, og andre date ble planlagt til et par dager senere. Uheldigvis hadde han en tannlegetime samme dag, og bedøvelsen han hadde fått ville bare ikke gi seg. Så når vi møttes på restauranten, måtte han sitte med en serviett over munnen. Siden halve ansiktet var lammet, hadde han problemer med å la være å sikle. Det var utrolig komisk, men samtidig ble jeg så glad og noe sjarmert over at han fremdeles ville møte meg i sin tilstand.

Han på sin side var redd jeg skulle tro han kom med en unnskyldning fordi han ikke ville møte meg igjen. Så alt i alt tror jeg at om det er den rette, så vil han like deg uansett! Men uansett om du avlyste eller ikke, håper jeg at alt ordner seg for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...