Gå til innhold

Tilbake til eks


fortviletmann

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått de svarene jeg trengte, og velger å slette dette emnet. Takk for hjelp

Endret av fortviletmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjestmann

Hvis du har litt selvrespekt så dumper du henne. Jeg personlig gidder ivertfall aldri holde på med damer som ikke klarer bestemme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg syns det høres ut sm om hun egentlig vil være sammen med eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes det kan virke som om hun kanskje har et par små følelser enda, men at hun kanskje vet at det kommer ikke til å gå alikevel. du er nødt til å få henne over den kneika.. hun vet helt sikkert at med deg har hun alt og alt er supert, men kanskje det er en liten farlig gnist som lurer. i såfall kommer det neppe til å vare livet ut mellom de alikevel om de prøver.

i disse dager syntes jeg det er en tåpelig unnskyldning "på grunn av sønnen". alle er skilt, og barne får det ikke fint om foreldrene ikke har det fint sammen.

høres ut som om du fortjener noe bedre, men håper det beste for dere.

du må bare vite om du kan kjempe for henne sånn om dette fortsetter fremover om det dukker opp noe annet så uforutsett, om hun er en slik person.

jeg tror eksen bare syntes synd på seg selv, vil ødelegge for dere, og at de får den samme grunnen til å slå opp som forrige gang. han liker bare ikke å se henne lykkelig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som eksen skyver barnet foran seg i forsøket på å kontrollere moren. Enten har han ikke kommet over bruddet (og det burde han, etter to år... få deg et liv, liksom!), eller så er han rett og slett slem og vil ødelegge for henne.

Hun er utrolig blåøyd uansett hvordan du vrir og vender på det. Risikoen for at eksen bare gjør dette for å være vanskelig, er stor. Og selv om han oppriktig vil få dette til å funke, så er oddsene rimelig små. Hun er egentlig glad i deg, og forholdet gikk trolig i stykker av gode grunner.

Har ingen gode råd å gi, folk må få snuble seg fram i livet og gjøre sine feil som det passer dem. Men min sympati går til deg, og til ungene som antagelig har hatt mer enn godt er av fram og tilbake og brudd og ikkebrudd og dobbel-, tredobbel og tidobbel kommunikasjon.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...