Gå til innhold

Varför gjorda jag så?


Gjest A

Anbefalte innlegg

Jag har passerat 30 med några års margin. Jag har varit gift några år og har två små barn. Äktenskapet funkade sådar men jag ville ha nånting mer. Jag ville vara lite mer kvinna. Lite mer mig själv. Inte så mycket mamma. Senaste året har jeg haft tre olika älskare. Två var kollegor. Jag behöver spänningen. Jag ville ha sex. Jag ville leka. Det skulle aldri komma mellan mig o min man. Han skulle aldri veta. Nu vet han o familjen går i sär. Allting verkar kaotisk. Det ända som är bra är att jag får mer tid til mig själv og mina älskare. Men jag förlorar ändå något. Tiden med barnen. Kanske jag borde tänkt annorlunda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Kanske jag borde tänkt annorlunda?

Neida, drit i ungene. De klarer seg selv. Det er viktigere at mor får pikk. Det blir du lykkelig av i lengden. Det eneste dumme er at det kicket som din selvfølelse får etter sex ikke varer særlig lenge. Oppfordrer deg derfor til å knulle ofte, slik at du holder nedturen unna.

Helgesamvær med ungene bør du da droppe, slik at dine elskere kan få deg til å føle deg spennende og attraktiv. Det er jo det som betyr noe.

Kos deg og lykke til. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Huff, det var uheldig at noen skulle oppdage det?

En trøst kan være at mange menn er i samme situasjon som deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ!!!!!! nok en gang skal folk være møkka frekke på slike innlegg?? finn en annen arena å vær frekke på? hvordan i %hgdjfgsfg!!!!, skal en person tørre å legge ut om sine feilslag eller problemer om folk har dette behovet for å presse folk enda lengre ned??? jeg er sikker på at vedkommende er klar over at dette ikke er øvserst på smart - skalaen.. la oss heller være konstruktive!!!!!! :kjefte:

Så du svenske jente... for en lei situasjon du har rotet deg opp i... det er leit ..men det var nok fortjent.. to elskere og mann med barn? forventet du å skulle klare å holde dette skjult? Det må jo være noe du manglet i ditt forhold som gjorde at du trengte denne spenningen? har du tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Huff, det var uheldig at noen skulle oppdage det?

En trøst kan være at mange menn er i samme situasjon som deg :klemmer:

Er enig i denne...mange menn gjør jo det samme. Mange er utro uten at det oppdages. Ikke bra, men når først skaden er skjedd er det ikke mye å gjør med. Prøv å fortsett som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...