Gå til innhold

Liker han meg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

For 4 måneder siden hadde jeg en kropp som en modell;) Passe med muskler og en fettprosent på 19... kjæresten min syntes jeg var kjempefin og sa det også ofte til meg..jeg veide vel ca 58 kg og var 165 høy

Har slitt med tvangsspising den siste tiden og veier i dag omtrent 68 kg, altså 10 kg mer :sukk:

Når vi har samleie føler jeg meg nå som en hvalross og synes noen ganger at det er ekkelt at han tar på meg. Han sier at han ikke bryr seg om at jeg er blitt større, og at han ikke merker noe til det(noe han gjør) Jeg føler likevel at han kanskje ikke synes at jeg er så pen lenger som jeg en gang var.

Ingen klær passer meg lenger, man ser ikke f eks magemusklene lenger og magen stutter ut... det ser ut som jeg er gravid!!!! :gråte: jeg vil så gjerne ned i vekt men får det ikke til.

Tror dere jeg bør gjøre det for forholdets skyld? Jeg er tross alt ikke den kjeresten min ble sammen med lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dalieo

Jeg synes ikke du bør gjøre det for forholdets skyld. Kjæresten din sier jo at han ikke har problemer med det, og han tenner tydeligvis fortsatt på deg.

Men jeg synes kanskje du burde gjøre det for din egen skyld? Ikke fordi du er tykk nå (du ser sikkert flott ut), men det virker som du ikke trives i det hele tatt slik som du er. Det er absolutt ikke en god følelse å mislike sin egen kropp, og ikke kunne kle av seg foran kjæresten uten å føle seg feit og ekkel. Det viktigste er å være fornøyd med seg selv. :klem:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler paa at du har noe aa bekymre deg for naar det gjelder kjaeresten din. Mest sannsynlig synes han du er nydelig, og de aller fleste menn har ikke noe imot at dama er litt myk. Og er du i fin form og trener og spiser noenlunde sundt saa har du heller ikke noen grunn til aa bekymre deg for helsa.

Du boer heller tenke over om du trives med kroppen din slik den er naa. Oekonomisk sett skjoenner jeg godt at du vil gaa ned i vekt saa du kan bruke de gamle klaerne dine, for ti kilo ekstra er nok til at man maa bytte ut hele garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Her ligger problemet hos deg, du trives ikke med din egen kropp. Det påvirker samlivet og sexlivet deres negativt. En mann merker garantert at jenter med komplekser har hang-ups, og det tror jeg gjør han litt fortvilet.

Han sier det ikke gjør han noe, og det er helt sikkert sant. Han har lyst på deg, ikke sant? Sier at han er glad i deg, og bryr seg om deg?

Du er slett ikke tjukk heller, bare for å ha sagt det. Jeg er like høy som deg, og når jeg kommer under 70 kilo, er jeg slank. Nå er jeg sikkert eldre enn deg, så min terskel for overvekt er sikkert litt høyere, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...