DDuck Skrevet 29. august 2008 #221 Del Skrevet 29. august 2008 Servietter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2008 #222 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Servietter! Med riktig dato!!!!!! :rødme: Endret 29. august 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 29. august 2008 #223 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Servietter! Med riktig dato!!!!!! :rødme: JUHU!! For servietter med riktig dato! edit: De har fjernet :banantroll: jo!! Endret 29. august 2008 av Siripiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. august 2008 #224 Del Skrevet 29. august 2008 :hoppe: For servietter med riktig dato, OG bryllupsreise bestilling Godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. august 2008 #225 Del Skrevet 29. august 2008 Så bra edit: eneste feire-smileyen igjen nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2008 #226 Del Skrevet 29. august 2008 Takk for jubling søtinger! Nå snart blir Twisted borte fra KG ganske leeeenge! Dvs, skal på tur fra i ettermiddag til søndag ettermiddag, og rett på tur igjen mandag morgen til tirsdag kveld. Kommer til å bli sliten!!! Først sosial tur med firmaet til kjære i helga, så seminar med egen jobb fra mandag til tirsdag. Kjenner jeg denne gjengen her inne rett, kommer jeg til å ha MYYYYE å oppdatere meg på når jeg er tilbake! God helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. august 2008 #227 Del Skrevet 29. august 2008 Vi skal nok holde liv i boka di God helg og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. august 2008 #228 Del Skrevet 29. august 2008 For at serviettene er på plass!!! OG med riktig dato Kos deg i helgen og på seminar!!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 29. august 2008 #229 Del Skrevet 29. august 2008 Du får ha god tur! Vi skal nok klare å holde litt liv i boka di mens du er borte Good Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2008 #230 Del Skrevet 2. september 2008 Hurra for servietter!! Håper du har hatt en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2008 #231 Del Skrevet 2. september 2008 Her bi d liv! Rai Rai!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 2. september 2008 #232 Del Skrevet 2. september 2008 :duskedame: :kaklehone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. september 2008 #233 Del Skrevet 3. september 2008 I'm back!! Endelig! Ikke for det, har vært hyggelig både på kurs og på tur altså, men sliten nå kjenner jeg. Rolig dag på jobb i dag, så venter egentlig mest på å få lov til å dra hjem til sofaen min. Blir ikke noen lang dag i dag! Mens jeg har vært borte har jeg fått hentelapp på skoene mine!!!! Så nå blir det spennende å se om det passer når jeg får hentet dem på posten. Skal nok gjøre det i dag ja! Og store til dere som har holdt liv i boka mi mens jeg var borte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 #234 Del Skrevet 3. september 2008 Det ble ikke så veldig mye liv akkurat, men vi reddet den fra å havne på side to tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. september 2008 #235 Del Skrevet 3. september 2008 Det ble ikke så veldig mye liv akkurat, men vi reddet den fra å havne på side to tror jeg... Hihi, den hadde vel ikke hatt vondt av et opphold på side to heller, hvis det skulle skjedd tror jeg.... I dag har jeg altså hentet sko. De var veldig fine, og veldig stive.... :klø: Tror jeg må bruke litt tid på å gå de inn, heldigvis har jeg mange måneder å ta av! Det er vel kanskje ikke uvanlig at nye pensko må gås inn litt? Er jammen ikke vant til pensko her i gården..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. september 2008 #236 Del Skrevet 3. september 2008 Huff, er i en dårlig trend i forhold til kosthold og trening akkurat nå. Det er vel feil å si i forhold til trening kanskje, bare denne uka og forrige jeg ikke har vært flink til å trene. Men det er noe galt med balansen mat-trening, det er vel heller riktig å si. Merket det på kurset mandag-tirsdag da vi skulle spise middag, og klærne mine var betraktelig trangere over magen og lårene enn de skulle ha vært. Ikke for det, har jo sett det også, men jeg er veldig flink til å fortrenge sånt!!! Og nå lurer jeg fælt på hvordan jeg skal få det til å snu, hvordan jeg skal piske motivasjonen tilbake i kroppen.... :pisk: :pisk: For dette betyr faktsik at jeg har gått opp i størrelse siden kjolen min ble bestilt, og det er virkelig ikke aktuelt at det forblir sånn! Jeg vil ikke se dårlig ut i den fantastiske kjolen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 #237 Del Skrevet 3. september 2008 Twisted!!! Få rompa opp av sofan og rydd ut alt av mat som du ikke bør spise!! Hiv det i søpla og dra deg på trening!!!!!! Motiverende?? Jeg er litt streng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2008 #238 Del Skrevet 3. september 2008 Har du tenkt til å ta bilde av skoa og legge ut eller?? Det er sikkert vanlig at de er litt stive. Er det skinn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. september 2008 #239 Del Skrevet 4. september 2008 Har du tenkt til å ta bilde av skoa og legge ut eller?? Det er sikkert vanlig at de er litt stive. Er det skinn?? Du har jo sett skoene på side 10 cypress!! Er skinn ja, gikk med dem endel i går kveld og de ble bedre å ha på ganske raskt. Så med litt innsats så tror jeg det blir veldig bra! (og moralen er vel at jeg snart må få ut fingern og lage en sånn samleliste over ting som er i orden med linker, så det er lett å finne.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. september 2008 #240 Del Skrevet 4. september 2008 Twisted!!! Få rompa opp av sofan og rydd ut alt av mat som du ikke bør spise!! Hiv det i søpla og dra deg på trening!!!!!! Motiverende?? Jeg er litt streng... Dette er bra dinedama, bare gjør det der sånn med jevne mellomrom, så skal du se ting går bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg