Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Det høres ut som dere hadde den perfekte dag. :rødme: :strix:

Skjønner godt dere fikk positive tilbakemeldinger jeg, for dere så nydelige ut. :)

Så koselig kommentar av fetterne da. :ler:

Ønsker dere en riktig god tur og ha en flott bryllupsreise. Håper det venter en ny jobb på deg når du kommer tilbake.

:klemmer:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig å lese om den fantastiske dagen deres. :rødme: Kos dere masse på bryllupsreisen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha en strålende tur vennen :strix: kos deg og nyt det :strix:

vi snakkes når du er tilbake, gleder meg til å se bilder :jepp:

masse god tur :hug: til deg fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en drømmedag dere fikk! :rødme:

Håper dere får slappa av og kost dere masse masse masse på bryllupsreisen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Dere var utrolig nydelige begge to, og jeg forstår godt fetterene til din kjære :fnise:

Blir helt rørt her jeg sitter og leser om dagen deres - den hørtes helt fantastisk ut :strix: Kos dere masse på bryllupsreise, gleder meg til å høre hvordan den var da dere kommer hjem igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig koseli å lese om dagen deres, høres nydelig ut! Virkelig en slik dag jeg håper jeg kan få selv. :)

Utrolig glad på dine og deres vegne. :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese om dagen deres. :strix:

Og så flotte bilder. Elsket kaka.

Og så nyyyydelig du var på profilbildet ditt.

Håper dere koser dere i Italia. For dere har vel dratt nå? Eller kanskje dere ikke har det. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nå sitter vi og venter på connecting flight i Roma og kan ikke vente til vi kommer hjem!! Der bryllupet overgikk alle drømmer, kan man vel heller si at bryllupsreisen var litt mer preget av fiasko... :rolleyes: Tragikomisk kommer det jo til å bli i retrospekt, men akkurat nå er det beste med hele turen at vi er på vei hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, dette må vi få høre mer om. Leit at bryllupsreisen ikke ble som dere hadde tenkt da, men dere har vel kost dere med kjærligheten og hverandre likevel. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...