DDuck Skrevet 1. juli 2009 #2221 Del Skrevet 1. juli 2009 Drama? Håper det er snilt drama da, og ikke problem drama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juli 2009 #2222 Del Skrevet 1. juli 2009 drama?? håper ikke at noe er i veien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juli 2009 #2223 Del Skrevet 1. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. juli 2009 #2224 Del Skrevet 1. juli 2009 ......? Drama?? Få høre da. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 1. juli 2009 #2225 Del Skrevet 1. juli 2009 jeg vil også høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 #2226 Del Skrevet 1. juli 2009 "Drama" - dagens mektigste ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. juli 2009 #2227 Del Skrevet 1. juli 2009 å nei. bryllupsdrama er så slitsomt. håper det går bra. vet ikke om jeg rekker innom noe mer før bryllupet, siden jeg drar tidlig i morgen. så jeg er bare innom for å ønske deg en fantastisk bryllupsdag. kos deg masse masse med din frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2009 #2228 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg burde skjønt at et sånt ord var litt farlig å bruke... Det ble litt mer drama med disse som plutselig skulle ta med seg to som ikke var inviterte. Det viste seg nemlig at de hadde funnet ut at de tok dem med likevel, og at de sannsynligvis regnet med at vi kom til å gi oss etterhvert. Men når det ikke skjedde, så fant de to voksne (kjæres tante og onkel) ut at de ikke kommer allikevel. Så det fant de for godt å si fire dager før bryllupet.... De ble gitt tilbudet å komme som vanlig, og så kunne de to andre (tenåringene) komme til kaffen, men det mente de var å trenge seg på.... (Men de mente ikke det å ta med to ekstra sånn helt uten videre til hele bryllupet var å trenge seg på... ) Så da ble det litt ekstra styr, og kjære var veldig sint og skuffet. Det hadde også blitt sagt "vi kommer jo ikke ned hit bare på grunn av bryllupet" og "vi trodde ikke akkurat det var så formelt" og sånn, så det er jo ikke akkurat bare bare... Men nå har vi bestemt oss for å ikke bry oss noe mer om dem, og heller bare glede oss og nyte det hele! Det er tross alt de som går glipp av noe! Og de kan skylde seg selv også! En annen liten strek i regningen var at selv om vi har fått nøkler til lokalet, kan vi ikke begynne å jobbe der før fredag 15.00. Det er nemlig opptatt på dagtid. Så da blir det nok en litt lang fredag, men gleder meg til å jobbe og se hvordan det blir! Vi har også byttet transportplan, onkelen min skal plukke oss opp i sin cabriolet-boble etter fotograferinga og kjøre! Det tenker jeg blir deilig når det er så varmt!! Ellers går det bra altså, har vært hos frisøren og blitt dulla med i dag, farget og kuret håret, fikk ansiktsmaske mens kuren virket og koste meg! Og så har jeg hatt møte med kjøkkenfolket, kjempestas det også. Vi har også begynt å lage til små gaveposer til de som skal servere, for å gi dem litt ekstra oppmerksomhet i og med at de ikke får lønn. Så det er jammen mye bryllupsrelatert aktivitet om dagen! Noe som vel bare skulle mangle, det er jo snart bare to dager igjen!! Masse til dere alle som har vært her inne. Rekker ikke innom alle bøkene nå, men lover å komme sterkere tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 #2229 Del Skrevet 1. juli 2009 Det hadde også blitt sagt "vi kommer jo ikke ned hit bare på grunn av bryllupet" og "vi trodde ikke akkurat det var så formelt" og sånn, så det er jo ikke akkurat bare bare... Hva i all verden skal det bety??? Har de ikke vært i bryllup før??? Det var frekt sagt. Ufølsomt. Jeg hadde blitt kjempe lei meg!! Men la oss fokusere på det positive!! Dere gifter dere på lørdag!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. juli 2009 #2230 Del Skrevet 2. juli 2009 Thihi, drama er et farlig ord å bruke her inne i bryllupsdagbøkene. Håpløs oppførsel. Men bra dere har bestemt dere for å ikke bry dere noe om dem. Dere får nok en drømmedag. Lykke til med de siste forberedelsene, og ha en fantastisk bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 2. juli 2009 #2231 Del Skrevet 2. juli 2009 For en håpløs og respektløs oppførsel av voksne folk. Jeg blir helt oppgitt jeg (og frykter at noe sånt kan skje i vårt bryllup også ... ), men flott at dere har bestemt dere for å ikke tenke noe mer på det. Det er onkelen og tanten til din kjære sitt loss, sånn egentlig, selv om det selvsagt er leit for dere også! Hørtes herlig ut med en dulledag hos frisøren, og masse lykke til på Lørdag! Vet ikke om jeg rekker å komme inn da, så isåfall må du ha en aldeles strålende dag med masse lykke og kjærlighet Den transporten hørtes forresten aldeles herlig ut nå i varmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. juli 2009 #2232 Del Skrevet 2. juli 2009 Som de andre sier, så er det dems tap å ikke få med seg den store dagen deres. Fint at dere greier å ikke bry dere om dem. Lykke til de siste dagene før bryllupet. Nå er dagen her snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. juli 2009 #2233 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det mulig! Bare glem det, det er sant som du sier, det er de som går glipp av noe her Dagen deres kommer til å bli vidunderlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2009 #2234 Del Skrevet 2. juli 2009 høh... Merkelige mennesker :klø: Men nå er det ikke mer enn to små dager igjen til dere blir fru og fru :rødme: Åååå det blir så koselig! Jeg gleder meg til å få høre alt om dagen og se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2009 #2235 Del Skrevet 2. juli 2009 Lykke til på lørdag! Tenk at dagen deres endelig er rett rundt hjørnet! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2009 #2236 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei jenter! Godt å høre det er flere enn oss som synes de er rare! Men nå er fokuset fullt og helt på morgendagen og det som må gjøres i forhold til den. Vi er ganske i rute, fortsatt litt ting som skal gjøres. Nå skal jeg skrive personlige hilsner til kjøkkenfolket, sånn at gaveposene deres blir ekstra fine. Så skal jeg/vi gjøre ferdig papirhaugen, feste sammen og legge til kjæres tale. Jeg må også lage meg talekort, så jeg har litt å gå på hvis hukommelsen skulle svikte i morgen! Det kom forresten plutselig beskjed om at også mamma skal holde tale, da ble jeg litt nervøs! Men det blir helt sikkert kjempekoselig! Etter det skal jeg ned i byen og hente den korte kjolen, og kjøpe bånd til den. Så tenker jeg svigers dukker opp, så da er det på tide å hente bukettene og blomstene, før vi reiser ut og begynner å dekke og ordne fra kl 15. Mamma skal hente stoler til seremonien og kakene, før hun og sambo kommer for å hjelpe til. Og så kommer forloveren min etter når hun er ferdig på jobb. I kveld er det tid for å nappe øyenbryn (hvis jeg ikke rekker det i formiddag), barbere legger og øvrige lure barberområder, pakke bag til hotellet og prøve å sove litt. Både jeg og kjære hadde vanskelig for å sovne i natt, mange tanker som går rundt og rundt nå. Men det skulle vel bare mangle når det nærmer seg! Tenk, i morra på denne tiden har jeg allerede vært hos frisøren i nesten halvannen time!! Jeg rekker dessverre ingen full dagbokrunde nå, men lover å komme sterkt tilbake!! til alle jentene mine!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 #2237 Del Skrevet 3. juli 2009 Fru og fru.... Så søtt! Gratulerer på forhånd med morgendagen! Håper dagen deres blir alt dere ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2009 #2238 Del Skrevet 3. juli 2009 Fru og fru.... Så søtt! Gratulerer på forhånd med morgendagen! Håper dagen deres blir alt dere ønsker! Tusen takk MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2009 #2239 Del Skrevet 3. juli 2009 Wow, innom her i dag?! Du er søt du! Lykke til med dagens innspurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 3. juli 2009 #2240 Del Skrevet 3. juli 2009 Lykke til med dagens innspurt- og i kveld kan du senke skuldrene og bare glede deg. Det kommer til å bli en fantastisk dag, det er jeg helt sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg