Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Gjort i dag:

Kjole levert og vil bli ferdig sydd til fredag

Noen til å filme seremonien er i boks

Mamma jobber med å løse transportproblemet

Kjøreplanen for dagen er godkjent

Må gjøres:

Renskriving av kjøreplan til kjøkkenfolket

Kjøreplan til toastmaster

Øve på tale

Øve på å sitte med underskjørt.

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

:hoppe: Så bra det ordner seg med kjolen. Du blir så flott i begge to :strix:

Mamma driver med min for harde livet her ;)

Nå er det ikke lenge igjen :strix: om 5 dager er vi godt i gang med middag og taler og alt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Så bra det gikk i orden med kjolen din.

Blir det snøring eller?

Ja, da blir det snøring. :hoppe:

Er egentlig ikke lei meg for det, synes snøring er mye finere enn glidelås uansett!!

Og så er det godt å vite at jeg kommer til å få puste. Tror det blir stilig når vi finner det for godt å skifte, meg i kort hvit og svart kjole, kjære i svart dressbukse, kortarmet svart skjorte og hvite mafiabukseseler. :strix:

Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig nå!!!!

:hoppe: Så bra det ordner seg med kjolen. Du blir så flott i begge to :strix:

Mamma driver med min for harde livet her ;)

Nå er det ikke lenge igjen :strix: om 5 dager er vi godt i gang med middag og taler og alt :nigo:

:bond: Ansjoni da, du må ikke si sånne skumle ting!!! :ler:

Hadde akkurat en gjennomgang på talen min nå, har ikke sagt den høyt før, det skal gå greit å huske den med sånn nogenlunde øving hver dag. Så spørs det bare på klumpen i halsen da.... :sjenert: Men den er ikke så lang, bruker ca 4 minutter. Det får holde!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev også talen min siste uka Ansjoni! :jepp: Gikk så fint atte, folk syns det er bra uansett hva man sier.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Jeg skrev også talen min siste uka Ansjoni! :jepp: Gikk så fint atte, folk syns det er bra uansett hva man sier.. :ler:

:ler:

Det er det jeg håper på også :nigo: Godt det er flere enn meg som var seit ute. Jeg gikk veldig friskt ut nå, og fikk skrevet litt på 5 min, men nå må jeg slappe av litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg har ikke begynt på talen min en gang jeg :sjenert: Og nå begynner det vel å haste :sjokk:

Det går så fint så! Ser i et senere innlegg at du har begynt nå, så da er vel alt vel!! ;)

Ja, lista ligger vel ikke så høyt akkurat den dagen kanskje? :ler:

hei snupp :klemmer:

innom med en varm :klem: til deg og minner deg på at neste mandag er du gift :strix: :strix:

Hei Miso! :klem:

Du er jammen flink med sånne påminnelser du! Blir helt skjelven bare ved tanken jeg! :fnise:

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har fått gjort så mye Twisted :strix: Snart er den stooooore dagen her :strix: Dere kommer virkelig til å bli fiiiiiine!!!!! Og ikke minst stilige når dere bytter antrekk :jepp: Gleder meg masse til bilder :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Mazzi som sa hun skulle sende meg PM, ikke motsatt. Så jeg lurer like mye som dere!! :ler:

Det var egentlig bare noe fyllerør det også (som i endel andre bøker), så det var i grunnen ikke noe spesielt... :sjenert: Beklager å ha holdt deg (dere) på pinebenken! :ler:

Snart er du gift!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må jo minne deg på at du snart skal gifte deg :strix: :strix:

Sånn i tilfelle hun glemmer det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker innom for å minne deg på at det er en dag nærmere bryllupsdagen :strix: :strix: gleder meg så til å til se bilder fra dagen :strix: dere kommer til å bli nyyyydelige!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Hei alle dere søtingene som er innom her og hilser på!! Det er hektisk akkurat nå med litt drama og utfordringer på både bryllups og jobbfronten. Jeg kommer sterkere tilbake med mer, når dagens oppgaver er unnagjort!!

:klemmer: til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Drar hjem i ettermiddag, og blir derfor relativt nettløs.Må derfor benytte anledningen til å ønske dere en fantastisk dag på lørdag! Det har vært ekstra spesielt å følge planleggingen din, siden vi skal i ilden på samme dag :rødme: Håper dagen blir det dere har drømt om og mere til, og at den lille dramatikken er borte som dugg for solen på lørdag!

Gratulerer så masse med dagen :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere søtingene som er innom her og hilser på!! Det er hektisk akkurat nå med litt drama og utfordringer på både bryllups og jobbfronten. Jeg kommer sterkere tilbake med mer, når dagens oppgaver er unnagjort!!

:klemmer: til dere alle!!

Drama og utfordringer på bryllupsfronten?? :hakeslepp: Få høre!! (og jobbfronten og - er interessert i det også altså, men dette er jo tross alt en bryllupsdagbok.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...