Diddles Skrevet 26. juli 2009 #2321 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) .........dessuten er jeg syk og trenger trøst gjelder å spre det mest mulig for å få - akkurat - mest mulig trøst og medlidenhet Endret 26. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. juli 2009 #2322 Del Skrevet 27. juli 2009 Så bra at København-turen ble så fin! Konsert, shopping og Johnny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #2323 Del Skrevet 27. juli 2009 Så bra at København-turen ble så fin! Konsert, shopping og Johnny! Og så slo vi til med litt Harry også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #2324 Del Skrevet 27. juli 2009 Så bra at dere (endelig) koser dere!! Godt å høre at dere har det fint Ja, det var utrolig deilig å ha fine dager i København etter slitsomme dager i Palermo! Godt å være på tur sånn det skal være som nygift, og ikke bare bekymre seg over om doen er nærme nok... Og i og med at vi gikk i overskudd på bryllupskontoen, skal den omdøpes til Hawaii-konto! Jeg vil også se bilder Vi ordner opp på PM du og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #2325 Del Skrevet 27. juli 2009 I dag kom bildene fra fotografen! Mange av dem var kjempefine, hun har virkelig gjort en god jobb! Vakre er vi! Det betyr jo også at takkekortresearchen kan starte! Noen som har gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2009 #2326 Del Skrevet 27. juli 2009 Du.. jeg finner henne ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2009 #2327 Del Skrevet 27. juli 2009 Glem det Jeg fant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #2328 Del Skrevet 27. juli 2009 Da er jo alt vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. juli 2009 #2329 Del Skrevet 27. juli 2009 Glem det Jeg fant.. Lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2009 #2330 Del Skrevet 27. juli 2009 Og invitert nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. juli 2009 #2331 Del Skrevet 27. juli 2009 Hørtes ut som en deilig København visitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juli 2009 #2332 Del Skrevet 27. juli 2009 Høres ut som en fantastisk deilig helg i Køben! Det fortjente dere! Noen peiling på sånn ca hvor langt frem i tid Hawaiitur ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. juli 2009 #2333 Del Skrevet 28. juli 2009 I dag kom bildene fra fotografen! Mange av dem var kjempefine, hun har virkelig gjort en god jobb! Vakre er vi! Det betyr jo også at takkekortresearchen kan starte! Noen som har gode tips? Så bra! Ikke at jeg tvilte på at dere kom til å bli vakre altså :rødme: Noen mulighet for at vi får se bilder etterhvert eller? Og velkommen tilbake fra Kongens By, så bra dere hadde det fint, det er dere vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juli 2009 #2334 Del Skrevet 29. juli 2009 Hørtes ut som en deilig København visitt! Ja, vi var storfornøyd med at det faktisk var en tur som var som den skulle! Og vi sier vel sjelden nei til konsert, film, god mat og shopping... Høres ut som en fantastisk deilig helg i Køben! Det fortjente dere! Noen peiling på sånn ca hvor langt frem i tid Hawaiitur ligger? Det er ikke godt å si hvor langt fram i tid det blir, men det blir nok uansett tidligst i 2011. Vi orker ikke å spare like hardt til den turen som det vi har gjort til bryllupet, greit å ha litt pusterom også! Men man skal aldri si aldri, hvis vi plutselig får solgt leiligheta og å får et annet sted å bo, så kan jo økonomien også endres! Uansett er det deilig å vite at vi har en sånn tur å planlegge! Så bra! Ikke at jeg tvilte på at dere kom til å bli vakre altså :rødme: Noen mulighet for at vi får se bilder etterhvert eller? Og velkommen tilbake fra Kongens By, så bra dere hadde det fint, det er dere vel unt! Det blir nok en råd med bilder etterhvert ja, kanskje jeg får lagt ut noen i gruppa i løpet av helga! Den som venter på noe godt osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2009 #2335 Del Skrevet 29. juli 2009 Og så slo vi til med litt Harry også! Potter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juli 2009 #2336 Del Skrevet 29. juli 2009 I dag har jeg og kjære vært ute og brukt bryllupspenger! Mange også! Kjære har allerede funnet ut at hun er i nerdehimmelen, og enda bedre blir det vel når leveransen kommer på døra. Dagens utbytte er denne og denne Benken har vi i hus, tv'en kommer på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juli 2009 #2337 Del Skrevet 29. juli 2009 Potter? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2009 #2338 Del Skrevet 29. juli 2009 52 tommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. juli 2009 #2339 Del Skrevet 29. juli 2009 Det blir nok en råd med bilder etterhvert ja, kanskje jeg får lagt ut noen i gruppa i løpet av helga! Den som venter på noe godt osv... Tålmodighet er en dyd Dessverre har jeg aldri vært spesielt dydig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2009 #2340 Del Skrevet 29. juli 2009 Jepp! Kult! Den har jeg sett og! Jeg får litt lyst til å bli heks når jeg ser sånne filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg