Gjest Neferet Skrevet 27. juni 2009 #2181 Del Skrevet 27. juni 2009 Lønningstreff med jobben i går direkte etter jobb, kjempekoselig og utrolig moro. Det var høy latterfaktor og vi koste oss ute i 8 timer før vi vendte nesa hjem igjen. Fine kollegaene! Hjemme igjen kvart over tolv, sovnet vel sånn ca 2 og helt våken igjen halv ni. Varmen og lyset gjør det umulig for meg å sove i normalt mønster. Så nå blir det å finne ut hvordan man kan holde seg mest mulig nedkjølt og samtidig nyte været og sommeren og dagen. Skal snart ta turen ned til byen for litt trening og last minute shopping, og så skal jeg møte forloveren min raskt slik at hun får gitt meg mascaraen hun kjøpte med for meg da hun var i USA. Må teste den ut før bryllupet så jeg vet at den holder! Det er forøvrig helt surrealistisk at det bare er en uke igjen til bryllupet. Får det ikke inn i hodet!! At noe man har planlagt så lenge plutselig skal være der??? Mystisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 27. juni 2009 #2182 Del Skrevet 27. juni 2009 Tenk at det er en liten uke igjen. Sånne lønningspils med kollegaer er så koselig. Jeg er så heldig at jeg får være med sammen de jeg var hos på mitt første lærested når jeg var lærling i tillegg til de jeg jobber sammen med nå, og det er alltid like kos. Jeg skjønner den følelsen du snakker om når du sier at det man har planlagt snart er der. Jeg tenker også masse på det. Og så tror jeg dagen går så kjempefort. Jeg gleder meg også til å se bilder av dere, tror dere blir kjempeflotte.! En helge til deg med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2009 #2183 Del Skrevet 28. juni 2009 det er faktisk skammelig lenge siden sist jeg hadde tid til å innom her men nå har jeg faktisk lest litt, faktisk mellom byen og senga! så nå tror jeg kanskje jeg skal legge meg, men har planer om å lese resten her en annen dag! god natt, du som er gift om ei uke! tror forresten jeg har tenkt å sende deg en pm en eller annen gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juni 2009 #2184 Del Skrevet 28. juni 2009 6 dager!! :dåne: Det blir så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. juni 2009 #2185 Del Skrevet 28. juni 2009 At noe man har planlagt så lenge plutselig skal være der??? Mystisk! Ja, det er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 28. juni 2009 #2186 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er forøvrig helt surrealistisk at det bare er en uke igjen til bryllupet. Får det ikke inn i hodet!! At noe man har planlagt så lenge plutselig skal være der??? Mystisk! Godt sagt Akkurat slik jeg også føler det. Alle spør om jeg begynner å få nerver, men det har jeg egentlig ikke. Men jeg tror ikke det er fordi jeg ikke er spent, men fordi det rett og slett er litt surealistisk at det bare er seks dager igjen. Fatter det ikke!! 6 DAGER Twisted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juni 2009 #2187 Del Skrevet 28. juni 2009 Høres ut som du har hatt en koselig helg, og så bra at dere ikke må stresse denne siste uken. Tenk, bare 6 dager igjen! Det blir nok en fantastisk dag. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2009 #2188 Del Skrevet 28. juni 2009 :strix: :strix: ikke mange dager igjen :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. juni 2009 #2189 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er helt sært med så få dager igjen!! Så fort tida har gått! Godt at planlegginga er halve morroa, for nå er det jaggu ikke mye igjen Det ene værvarselet sier 30 og stekende sol neste lørdag, håper ikke det slår til, da kan man jo tørke opp gjestene med en klut fra gulvet overskyet og rundt 20 plisis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juni 2009 #2190 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg var i bryllup i går, det var svinevarmt.. Håper det blir litt kjøligere - eller at dere skal ha det i et fornuftig lokale med mulighet for lufting, helst aircondition... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2009 #2191 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei alle dere søte som har vært innom i helga når jeg har vært for bissi til det! Maye, dinedama, Miss Shorty, eleit, Muffin! og Miso: Ja, det er helt sykt kort tid igjen nå! Bare 5 små dager igjen, jeg har fortsatt ikke helt følelsen av at det er denne uka det skal skje!! Men regner med den kommer et sted mellom henting av nøkler i morra og frisøren og kjøkkenmøtet på onsdag Mazilla: Velkommen inn i boka igjen! Koselig å se deg! Og sett i gang med skriving av PM!! Ansjoni og cypress: Jeg stemmer også for 20 grader, men ser at det ikke er spesielt realistisk sånn det er nå. Håper det går an å få det levelig allikevel, jeg og kjære snakket om å mobilisere alle vifter vi vet finnes i hus og hjem hvis det skulle vise seg at værmeldinga forblir den samme når det nærmer seg. Og så blir det nok skifting litt før hvis det blir kjempevarmt. Og apropos skifting fikk jeg brått et problem som må løses denne uka. Det er jo en kjent sak at kjole nummer to var litt trang da den ankom. Jeg har vært ganske flink med mat og trening, men kom plutselig på at den skal jo på utpå kvelden, det ser ut til at det blir grisevarmt, ergo hovner man i kroppen og har drukket masse vann, og i tillegg spist stor middag (det man klarer å presse i seg ihvertfall). Så jeg fant ut det var lurt å prøve den. Det gjorde jeg ved midnatt på lørdag, og fant ut at sånn som den er nå er det ingen lettelse å ta på den ihvertfall, heller sjanse for at jeg kan finne på å svime av, noe jeg aldri har gjort før. Så i dag er den med meg på jobb, jeg må ta den med til skredderen og høre om de kan bytte ut glidelåsen med snøring eller noe annet lurt. Hvis ikke det går, må jeg nok holde meg til den egentlige brudekjolen, da kan jeg ihvertfall puste!! Fikk gjort litt last minute shopping på lørdag etter trening, kjøpt førstehjelp for føtter, hårfarge til kjære og siste innspurt på Panduro. Nå mangler vi bare kjæres ark som skal printes før vi kan sette sammen hele papirhaugen. Det blir kjempebra! Har også kjøpt med "talekort" og stemplet med hodeskallehjertet, det blir fint! Så er det bare å finne tid for å øve på talen, det aner jeg ikke helt når skal skje!! :klø: I går kom svigers med kjolene og underskjørtene, så nå er de i hus. Må forresten også øve på å sitte i underskjørt, det er en utfordring! De kommer tilbake torsdag, da skal vi inspisere og planlegge pynting. Vi har også fått skrevet en foreløpig kjøreplan for dagen, skal jobbe litt mer med den med mamma etter jobb. Mye som skjer! Men det er jo moro da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 29. juni 2009 #2192 Del Skrevet 29. juni 2009 Vil bare innom å si hei og for i dag får jeg ikke til å si noe fornuftigere 5 dager! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2009 #2193 Del Skrevet 29. juni 2009 Vil bare innom å si hei og for i dag får jeg ikke til å si noe fornuftigere 5 dager! :dåne: Godt sagt Sarasahara!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2009 #2194 Del Skrevet 29. juni 2009 Haha, fine bokhandelen ved jobben hadde nummerlapper! Så da er det også i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2009 #2195 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er det du sender PM om om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. juni 2009 #2196 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er ekstremt lenge siden jeg har vært her nå.. Og plutselig er det bare 5 dager igjen. Jeg husker den følelsen. Har den egentlig litt nå selv, siden vi skal hente hund om 5 dager. Det er jo hele tiden vært så lenge igjen, og plutselig er det på førstkommende lørdag! Men det er artig når bryllupsdagen endelig kommer. Jeg er forresten nysgjerrig på jobben du har søkt.. pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. juni 2009 #2197 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er det du sender PM om om dagen Det lurer jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. juni 2009 #2198 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei søta innom med en mandags å så må jeg minne deg om at dette er din siste mandag som ugift :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2009 #2199 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er det du sender PM om om dagen Det lurer jeg på også Det var Mazzi som sa hun skulle sende meg PM, ikke motsatt. Så jeg lurer like mye som dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2009 #2200 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er ekstremt lenge siden jeg har vært her nå.. Og plutselig er det bare 5 dager igjen. Jeg husker den følelsen. Har den egentlig litt nå selv, siden vi skal hente hund om 5 dager. Det er jo hele tiden vært så lenge igjen, og plutselig er det på førstkommende lørdag! Men det er artig når bryllupsdagen endelig kommer. Jeg er forresten nysgjerrig på jobben du har søkt.. pm? Hei Store My, hyggelig å se deg her inne! Blir stas med bryllupsdag ja, merkelig at den kommer så fort! Og for dere er det jo snart valpetid!!!! Det blir kjempekoselig!! Jobb-PM kommer! Hei søta innom med en mandags å så må jeg minne deg om at dette er din siste mandag som ugift :strix: Hei kjære Miso! Ja! Siste mandag som ugift!! Det er jammen litt av en forandring for hun som sa hun aldri skulle gifte seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg