Gjest Neferet Skrevet 4. september 2008 #241 Del Skrevet 4. september 2008 :strix: :strix: :strix: 10 måneder igjen!!!! :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #242 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) 10 mnd igjen!!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Endret 4. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #243 Del Skrevet 4. september 2008 Hvor fant du duskedama???? Har ikke hun vært borte?? Så er det kommet en sånn rar duskejente heller.. må prøve: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #244 Del Skrevet 4. september 2008 Weeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. september 2008 #245 Del Skrevet 4. september 2008 Hihi, jeg tenkte ikke over at hun var borte jeg, så skrev bare duskedame.... Men bra jeg kunne redde dagen da!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #246 Del Skrevet 4. september 2008 Yeey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. september 2008 #247 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Treningsdagbok uke 36 Torsdag: 1 time step2 med Elen Lørdag: 1 time Aerobic2 med Emma Endelig ordentlig trening igjen!! Skal prøve å ihvertfall trene lørdag også før vi reiser til Kypros tiiiidlig mandag morgen. Dinedama, ser du jeg hørte på deg? Endret 7. september 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 4. september 2008 #248 Del Skrevet 4. september 2008 Innom for å si hei Så flink du er til å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2008 #249 Del Skrevet 5. september 2008 Innom for å si hei Så flink du er til å trene Hei Aja! Hyggelig å se deg innom boka mi! Jeg kan ihvertfall late som jeg er flink til å trene, vært utrolig slapp i to uker nå. Men det betyr vel at det bare kan gå fremover?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2008 #250 Del Skrevet 5. september 2008 Stjålet liste.... Hvis ikke hadde det vel ikke blitt noen liste... Tykk skrift: ferdig Skrå skrift: muligens Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med Brud 1 Brud 2 Dato Tidspunkt Inngangsmarsj Utgangsmarsj Musikk/musikere Seremonipynt Lokalet Kokk Meny Service Kakeliste Mottakelsen- Hva skjer Mottakelsen- Hvem har ansvar Brud 1: Brudekjole Underskjørt Undertøy Parfyme Sko Strømper Strømpebånd Smykker Hårpynt Brud 2: Brudekjole Underskjørt Undertøy Parfyme Sko Strømper Strømpebånd Smykker Hårpynt Brudepike: Kjole Sko Hårpynt Smykker Våre hjelpere: Forlovere Brudepike Fotograf Toastmaster Gaveåpnere Servitører Bordpynt: Løper Duker Blomster Lys Gjesteliste Transport Bestemme bordpynt Bestemme bordkort Bestemme bryllupskake Bestemme brudebukett Bestemme frisyre Bestemme frisør Bestemme sminkør Bestemme bryllupsreise Bestille frisør Bestille sminkør Bestille brudebukett Bestille blomster til lokalet Bestille bryllupskake Bestille rom til bryllupsnatt Bestille bryllupsreise Skrive handleliste Kjøpe bordpynt Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv) Kjøpe gjestebok So far so good... Linker må komme senere!!! Og lista blir lagt ut i første innlegg, lettere å finne etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 #251 Del Skrevet 5. september 2008 Treningsdagbok uke 36 Torsdag: 1 time step2 med Elen Endelig ordentlig trening igjen!! Skal prøve å ihvertfall trene lørdag også før vi reiser til Kypros tiiiidlig mandag morgen. Dinedama, ser du jeg hørte på deg? Flink jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2008 #252 Del Skrevet 5. september 2008 TWISTED HAR OFFISIELT FERIE!!!! Kjempetidlig mandag morgen bærer det avsted til varmere strøk, det begynner faktisk å gå opp for meg nå! Har bare hatt en uke ferie tidligere i år, så det blir vanvittig deilig med litt til. Eneste ulempen er alt jeg kommer til å ha å lese her når jeg kommer hjem!!! Men lover, jeg skal oppdatere meg! Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 #253 Del Skrevet 5. september 2008 Det blir nok nok å¨lese igjennom for deg ja Du får ha en riktig god tur å kose deg kjempe masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. september 2008 #254 Del Skrevet 7. september 2008 Hei hei jeg har nok lest det tidligere i boka di.... men hvor var det dere skulle på bryllupsreise? vi gifter jo også oss samme dag, men har ikke bestilt reisen enda... vurderer å ta den i desember.. reiser til syden hver jul, og tenkte kombinere dere har fått gjort utrolig mye!! jeg får helt angst! har ikke funnet brudekjolen enda engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2008 #255 Del Skrevet 16. september 2008 Det blir nok nok å¨lese igjennom for deg ja Du får ha en riktig god tur å kose deg kjempe masse PUH! Nå er jeg oppdatert!!! Det tok litt tid, men var verdt det, er jo så mye som skjer her inne i løpet av en uke!! Ellers er jeg tilbake fra og saltvann, har hatt det helt fantastisk! Ferie i september anbefales virkelig! Hei hei jeg har nok lest det tidligere i boka di.... men hvor var det dere skulle på bryllupsreise? vi gifter jo også oss samme dag, men har ikke bestilt reisen enda... vurderer å ta den i desember.. reiser til syden hver jul, og tenkte kombinere dere har fått gjort utrolig mye!! jeg får helt angst! har ikke funnet brudekjolen enda engang... Vi reiser til Sicilia i 12 dager, nærmere bestemt Palermo. Tror det blir kjempekoselig! Og det er nok ingen grunn til å stresse enda tror jeg, selv om du kjenner på at du ikke har gjort så mye. Vi har faktisk ganske god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2008 #256 Del Skrevet 16. september 2008 Da var jeg tilbake fra sol og varme, til høst og gråvær. Sånn blir det vel bare. Har vært utrolig deilig å ha ferie, bare ligget og tatt livet med ro. Har faktisk vært litt i aktivitet også, men ikke nok til at jeg tør å registrere det som en egen treningsoppdatering. Men onsdag jogget jeg og kjære på stranda, jeg løp en halvtime. Og torsdag var vi oppe i fjellet og vandret der, vi gikk ned fra 1700 moh til 1200 moh i løpet av 3 km. Det var BRATT!! Ellers har det jo vært mye plasking i vannet da, det er jo aktivitet det også? Av bryllupsrelaterte ting har det faktisk også skjedd litt.... Vi fant en gullsmed som laget alt selv, og som virkelig kunne sine saker. Og brått har både jeg og kjære komplette smykker til den store dagen. Hennes er "større" enn mine, men kjolen hennes er jo også enklere i den forstand, så det er bare stas. Alt er i hvitt gull. Hun har et anheng, øredobber og ring med rubiner og swarovski zirkoner, jeg har anheng og øredobber med zirkoner, og ring med zirkoner og bittesmå rubiner. Dette ble litt dyrere enn jeg kanskje hadde trodd, men det er kjempegøy å ha noe så "ordentlig" også. Skal oppdatere lista på side 1 og prøve å legge ut bilder etterhvert, vanskelig å begynne å forklare... Vi reiste jo sammen med kjæres foreldre, de er ikke helt vel bevart, men veldig snille. Det var nemlig de som kjøpte ringene til oss, det synes de vi fortjente! Så hadde det ikke vært for dem, hadde vi bare hatt anheng og øredobber (og vært veldig fornøyd med det også!) Det var nesten skummelt å reise hjem i gå rmed så mye verdier i håndbagasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2008 #257 Del Skrevet 16. september 2008 Og så har vi kjøpt inn resten av spriten, dvs. avec + til festen. Greit med alt som er innkjøpt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. september 2008 #258 Del Skrevet 16. september 2008 Så utrolig snilt av dem Og stas med ordentlige smykker :hoppe: Og sprit Alt er jo bare velstand jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2008 #259 Del Skrevet 16. september 2008 Velkommen tilbake og gratulerer med smykkene!! Det hørtes jo helt fantastisk ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2008 #260 Del Skrevet 17. september 2008 Så utrolig snilt av dem Og stas med ordentlige smykker :hoppe: Og sprit Alt er jo bare velstand jo Ja, foreløpig ser det ikke ut som om det lurer noen mørke skyer over planleggingen.... Regner med at de likevel melder seg etterhvert.... Alt kan jo ikke gå så lett helt fram til den store dagen? :klø: Velkommen tilbake og gratulerer med smykkene!! Det hørtes jo helt fantastisk ut!! Takk takk! Er kjempestas med smykker Det eneste som er litt kjedelig er at de må ligge i boksene sine så lenge! Kan jo ikke akkurat begynne å bruke dem nå, de må jo ha nyhetsverdi den dagen de er ment å brukes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg