Gå til innhold

Her ser dere meg da...

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Tenker jeg også kommer til å forandre avatar etterhvert da :) Men er moro å ha bilde av meg selv for nå. Syns det er moro å se hvordan dere ser ut :) Nå har jeg god hukommelse og da så jeg glemmer ikke hvordan dere ser ut. Men spenningen tja.. egentlig syns jeg dere er spennende uansett for selv om jeg vet utseendet på dere kjenner jeg jo ikke personligheten så godt, det er like spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ble det av det nyyydelige bildet da Lasse?? Var i ferd med å legge inn en melding på snikk-snakk, da jeg plutselig fikk se bildet av deg! Falt så i staver at jeg helt glemte hva jeg hadde tenkt å skrive! :ler:

Kjekk er du da! :wink:

Det er forresten veldig ok å se personer man synes man har blitt litt kjent med og dannet seg et bilde av. Deg også Mzfire, nydelig er du!! :P

Ja også Englepusen, Skusla og dere andre som har lagt ut bilder av dere selv. Det som slår meg er at dere er så unge alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: eeeehhheehh :oops: Nå ble jeg så satt ut her, og er så lettrost at du kunne spurt om hva som helst tror jeg.... 8) Like før jeg tar på meg joggeskoa og LØPER til østlandet!... :wink:

Godt å høre her man sitter alene og forlatt... når iiiingen vil holde rundt en liiiten stakkar med kontaktbehov.... :-?

:ler:

Igjen takk, du har reddet dagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Care: Har du? :o

Vel, kan ikke si at jeg klarer å finne noen match til ditt nydelige øye og din nydelige munn i databasen på harddisken min så da kan jeg ikke hjelpe deg :P

Si endelig i fra hvis du kommer på det! :wink:

Er det din katt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Glad jeg fikk se hvor kjekke og pen du er Lasse :) Glemmer det aldri !

:oops: Takk!... Det kan du gjerne spre rundt.. Kanskje det da var lurt av meg å legge det ut.... hvem veit hva som kan skje... hihi... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Her ser dere meg også. I liggende posisjon. Vanskelig å se det er meg, men det er kanskje greit.

Dere andre var jo så tøffe, så jeg tenkte jeg kunne gjøre noe liknende! :)

Vakre damer og menn dere er da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Nei, så dæven!.... :o

Jeg har jo en kjempesøt kone jo!!! Det visste jeg ikke!.... Men hun ser litt sliten ut?... *løper og henter aramoterapioljene... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...