Gå til innhold

Her ser dere meg da...


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Naa, så koselige dere er da! Et lite flatterende bilde, men det er de fleste. Er faktisk tatt med selvutløser.. :D

Åja, Lasse - oljer! Helst lavendel. Det er min favoritt nemlig!

Ha en god kveld Tristessa, og min kjæreste Lasse - varm opp dyna for meg så lenge :wink:

*smask* til Lasse, og en takknemlig klem til Tristessa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå artig å få et glimt av hvordan noen av dere ser ut. Bildene jeg hadde dannet meg stemte som vanlig ikke..hehe Jeg har en livlig fantasi men den er alltid litt på villspor :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser dere meg også. I liggende posisjon. Vanskelig å se det er meg, men det er kanskje greit.  

Dere andre var jo så tøffe, så jeg tenkte jeg kunne gjøre noe liknende! :)  

Vakre damer og menn dere er da!

Som sagt, så gjort! :briller: ( Og det tok meg i alle fall en halvtime å få det dumme photoshop til å forminske bildet slik jeg ville ha det.. )

Og ja... Det var min egen feil... Det er bare så enkelt å skylde på pc'en... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hope: Tar med en del Ylang Ylang også jeg kjære... :wink:

Moonmood... Ser ut som en østlending....Er du det? (og hvorfor setter jeg deg i den båsen.. ja hvem veit, men det slo meg med en gang... :wink: )

hehe, nå kom jeg på det, du minner om han fyren som var med på Temptation Island sammen med kjæresten!... hihi..

Men jeg trodde IKKE moonmood var en mann gitt!... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det er en usedvalig vakker forsamling man har her på kg! :D *betatt av alle*

Jeg må bare inntømme at flere av dere ser heeelt annerledes ut enn det jeg trodde. Så morsomt! Men av hele denne 'hvordan-dere-ser-ut-diskusjoner' som foregår, så blir jeg jo helt nyskjerrig på hvordan Kira og Lasse ser ut! Åh! Kan dere ikke skifte igjen da?

Jeg får alltid med meg slike tråder så sent.. synes egentlig at alle burde legge ut bilde i de fem minuttene jeg er her. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. kjipt å være for sent ute noen ganger ja... :ler: Er ikke på min maskin nå, men sender du en "minnepåat lassemåhuskeåsendebilde-pm" Så kan jeg sende avataren jeg brukte til deg på mail jeg, så du ikke forgår av nyskjerrighet... :wink: Men du da Melian? ......

Ser for meg deg rmelig høy, kort hår, slank, feminin, følsom, lite sminke, ekte. ærlig...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ekte avataris fra meg nei. Jeg er Melian på så altfor mange forum. Kaaanskje noen sekund en dag :oops:

Beskrivelsen din stemmer bra, utenom at jeg har (veldig) langt hår. *skriver i minneboken at jeg skal sende Pm til Lasse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Moonmood, du var jo en kjekkas, da! Singel? :hoho: (Lasse: bare tuller altså!)

Fant ut i dag at jeg ikke gidder å være så anonym. Mange som kjenner meg likevel. Hva jeg skriver her er mine ekte tanker, og de kan ingen ta fra meg. Jeg er meg, og ingen annen! :)

Har ikke noe å skjule uansett. (Ikke så mye i hvert fall...)

Virkelig en gjeng med vakre mennesker her på KG! Og veldig annerledes i forhold til hva jeg hadde sett for meg.

Men hva som er pent eller ikke, er jo øyet som ser. Egentlig gøy å ha et bilde i hodet selv, men desto mer morsomt å se hvem som egentlig befinner seg her. :wink:

Ha en fin dag da dere! Og Lasse... jeg fikk ikke sett mannen i mitt liv jeg heller. Kan jeg få se deg jeg også? *blunke med lange, maskarapåførte øyevipper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel min kjære, søte lille viv, avataren er sendt!

Lyst på litt pærebrus ute i sola kanskje?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hope: Tar med en del Ylang Ylang også jeg kjære... :wink:

Moonmood... Ser ut som en østlending....Er du det? (og hvorfor setter jeg deg i den båsen.. ja hvem veit, men det slo meg med en gang... :wink: )

hehe, nå kom jeg på det, du minner om han fyren som var med på Temptation Island sammen med kjæresten!... hihi..

Men jeg trodde IKKE moonmood var en mann gitt!... :wink:

:hoho:

Altså, nå får dere forklare dere!! :ler:

Skriver jeg som ei dame? Kattastrofe sa akkurat det samme! Dette er ikke særlig sunt for meg å høre tror jeg.. Heldigivis har jeg en enorm stor porsjon selvtillit og selvirioni ( tappes umiddelbart ), så jeg klarer meg nok godt.

Men, østlending kan jo være ganske så mye da. Men, sant er det jo. Kanskje fordi det står at jeg bor i Oslo at du tenkte sånn? ;)

Og at jeg likner på temptation island deltakere vet jeg ikke helt hvordan jeg tar.. Bare det ikke er han bolemannen, så er jeg fornøyd... vel... jeg vil vel kanskje ikke være noen av de gutta der når jeg tenker meg om - jeg har på en måte nok med å bli kjent med meg selv! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Fint å ha kontakt med sine feminine sider da... :ler:

tenkte på han Alex eller hva han heter... Han norske av parene...

Kanskje det er det selvsikre blikket man får av å bo i Tigerstaden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Missuganda hadde det kuleste bildet. :) Sigar og greier.

Moonmood, du var jo en kjekkas, da! Singel? :hoho: (Lasse: bare tuller altså!)

Fant ut i dag at jeg ikke gidder å være så anonym. Mange som kjenner meg likevel. Hva jeg skriver her er mine ekte tanker, og de kan ingen ta fra meg. Jeg er meg, og ingen annen! :)

Har ikke noe å skjule uansett. (Ikke så mye i hvert fall...)

Virkelig en gjeng med vakre mennesker her på KG! Og veldig annerledes i forhold til hva jeg hadde sett for meg.

Men hva som er pent eller ikke, er jo øyet som ser. Egentlig gøy å ha et bilde i hodet selv, men desto mer morsomt å se hvem som egentlig befinner seg her. :wink:

Ha en fin dag da dere! Og Lasse... jeg fikk ikke sett mannen i mitt liv jeg heller. Kan jeg få se deg jeg også? *blunke med lange, maskarapåførte øyevipper*

:) :D

Hey! Du så jo meg!!! :kul:

Joda, er nok singel for tiden, og skal ikke benekte for at jeg er på utkikk etter den rette. :sjarmor:

Og sant er det som det sies at det er mange kule, flotte og hyggelige mennesker her, og det er jo derfor jeg faktisk gidder å surfe rundt her og lese og legge igjen mine egne meninger.

Praise to you all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin tråd! Sitter og smiler her for meg selv, sånn-> :D

Dere er jo så søte alle sammen! Noen bilder har jeg da gått glipp av siden jeg ikke har vært her på snart en uke...

Lasse: ble sittende lenge og se på bildet ditt, da jeg var totalt uforberedt inne på snikk snakk, så jeg ble bare sittende og stirre :oops:

Yummi :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en "gjør Lasse flau-aksjon" på gang eller?? :oops:

Kanskje jeg burde komme meg ut mer likevel?! 8)

Takk Joplaya! Har ikke du bilde da?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du meg ikke da Lasse? Der i måneskinn?

Nei, mitt ansikt skal ikke legges ut på KG med det første...

Godt du blir flau Lasse, tyder på en go'gutt det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...