Gå til innhold

Hvordan reagere?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Bor på et lite og gjennomsiktig sted på kristne landsbygda. På jobb er det en mann som har affære med en yngre kvinne. Alle vet om det unntatt familien hans. Hvordan forholde seg til det for oss som jobber med mannen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Jeg ville forholdt meg som vanlig. Det er hans privatliv, og har ikke noe med jobben å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sånt rent jobbmessig så burde det vel ikke være noe å forholde seg til. Men noen burde absolutt sagt ifra til kona da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forholdt meg som vanlig. Det er hans privatliv, og har ikke noe med jobben å gjøre.

Helt enig. Voksne folk får holde orden på sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

"Du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"

Svaret er vel enkelt. Hvis du selv synes det er greit å ikke vite at partneren din bedrar deg, selv om alle andre gjør det så kan du holde kjeft. Jeg ville ønske å vite det og mener derfor at noen bør fortelle det til kona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle hun allerede vet det, men ikke ønsker å snakke om det el. kan kanskje noen sende henne et brev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er hans privatliv, og du har ikke noe med det.

Angående den som sier at noen burde si ifra: om dette er en du jobber med, så bør du så absolutt holde kjeft. Tenk hvordan stemningen blir på jobb om du går og sladrer til en kollegas kone om noe du ikke har noe med. Om dette er noe "alle" vet, så vet jo venninnene til konen det også, og så kan de si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som går utover jobben, så syn sjeg du kan si fra til ham at du ikke syns det er OK. Utover det så har du nok ikke noe med det, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...