Gå til innhold

Er jeg ødelagt?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Etter flere forhold med menn som har vært lite romantiske og lite "kjæreste-aktige" så tror jeg at jeg har blitt sånn selv....

Har nå møtt en fantastisk mann som er romantisk og overøser meg med komplimenter... Men jeg tar liksom ingenting til meg. Det var jo dette jeg ønsket av de tidligere kjærestene, men nå...nå føles det bare rart...

Jeg føler jeg har mistet troen på ekteskapet....alle skiller seg jo likevel. Har man det ikke like fint som samboere?

Hva er deres erfaring? Hva kan jeg gjøre for å bli mitt gamle "romantiske"-jeg igjen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter flere forhold med menn som har vært lite romantiske og lite "kjæreste-aktige" så tror jeg at jeg har blitt sånn selv....

Har nå møtt en fantastisk mann som er romantisk og overøser meg med komplimenter... Men jeg tar liksom ingenting til meg. Det var jo dette jeg ønsket av de tidligere kjærestene, men nå...nå føles det bare rart...

Jeg føler jeg har mistet troen på ekteskapet....alle skiller seg jo likevel. Har man det ikke like fint som samboere?

Hva er deres erfaring? Hva kan jeg gjøre for å bli mitt gamle "romantiske"-jeg igjen :tristbla:

Jeg tror det er viktig å ikke ta med all dritten fra tidligere forhold, men starte på friske ark, og gi typen den troen han fortjener. Du kan jo ikke ødelegge hans tro?

Jeg vet det er vanskelig og vil garantert slite med dette selv. Jeg er livredd.

Men bruk magefølelsen. Før du sier eller gjør noe dumt, kjenn på magen. Fortjener han dette, er magefølelsen reell, eller er det din usikkerhet og redsel som tar overhånd?

Jeg tror man må gå inn i seg selv å si at jeg fortjener å ha det bra. Å motta en slik kjærlighet som du beskriver, jeg kommer også til å syns det blir veldig rart etter å ha vært giveren i to år. Men jeg skal prøve å nyte det fullt ut istedet for å bli vettskremt.

Len deg bak, nyt det og tenk dette fortjener jeg.

Han gjør det for han forguder deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje du ikke tar det til deg fordi du er for streng med deg selv? Hvordan takler du andre typer komplimenter? Det er en kjent sak at mange ikke tror fullt ut på ros og komplimenter, men lær deg å sette pris på dem :) Kanskje det hjelper om du kan si pene ting om deg selv, at du tror på deg selv først og fremst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i ts her. Husker når jeg møtte mannen min for fem år siden så trodde jeg alle menn var drittsekker og trodde ikke på kjærligheten, men med mye hjelp fra kjæresten så kom jeg fort over det. Legg fortida bak deg og fryd deg med fremtiden! Det handler om og la seg selv bli elsket for den man er :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...