Gå til innhold

knust...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Visste ikke helt om jeg skulle poste denne på kropp og helse eller her, eller om jeg bare skal ringe røyketelefonen!

Men røyketelefonen er stengt! (Fader heller, jeg sliter minst like mye med å slutte etter klokken 16!!!) Så da ble det et innlegg her!

Idag har jeg potensiellt mistet to av mine eldste, nåværende venninner.. Såkalte bestevenninner begge to. Alt pga fyllesnakk, misforståelser, dårlige prioriteringer og feighet av både den ene og den andre.

Og nå har jeg vært og kjøpt meg en tipakning, og allerede tatt fire! Jeg som har vært røykfri i over to uker! Det verste er på én måte at jeg hele tiden har "visst" at ved neste skikkelig harde motgang, kom jeg til å ty til røyken for å finne roen. På den annen side, så er det så utrolig frustrerende at jeg i utgangspunktet ikke føler at jeg har gjort noe galt, men så begynner jeg jo å tenke på om det er måten jeg har sagt ting på som gjør at folk har totalt misoppfattet min mening, og da blir jeg lei meg og prøver å be om tilgivelse allikevel!

Og i den andre konflikten jeg prøver å rette opp i, blir jeg plutselig møtt med stillhet pr melding og telefon. Frustrerende siden jeg bor i en annen by, kan liksom ikek troppe opp på døra og kreve at vi snakker ut om dette her heller!

Også den dumme, dumme røyken da! Jeg vet at jeg har klart å slutte, og fint skal klare meg uten imorgen, det bare irriterer meg slik at jeg ikke ser noen annen måte å roe meg og "kvinne meg opp til" en vond samtale uten den... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Personkonflikter er det verste som finnes, jeg vet. Spesielt hvis man ikke får snakket ut, og går og grubler på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...