Supramundane Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Han kan ikke ha laget en profil for tidsfordriv da?.. Eller er han ikke typen til det?
Gjest Gjest_Sussi_* Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det er på tide å gå videre, kjære.
Arwen Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Kaster du han ut fordi han har en profil på et nettsted? uten å ha snakket med han først?
Lissi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Det er på tide å gå videre, kjære. Ja jeg vet... ikke mer å kjempe for nå
Lissi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 (endret) . Endret 6. juli 2008 av Lissi33
Gjest Casey Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Det hadde vært så fint om han kanskje kunne fortelle deg om at han var usikker på forholdet slik at ikke du gikk og planla framtiden mens han planla exit. Det var synd å høre!
Lissi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 (endret) . Endret 6. juli 2008 av Lissi33
Gjest Pupsilure Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Stor klem til deg Lissi.... Dette er tøft for deg, men jeg som ser dette utenfra tror dette er det beste for deg.... Vær sterk nå. Du vil ikke fortsette i de samme sporet i flere år, vil du vel? Forholdet deres har ikke vært slik det skal. Gi slipp på han nå, for godt. Og når du tenker tilbake på det om et år, tenker du "hva om jeg fortsatt hadde vært sammen med han, gud, så glad jeg er for at det er slutt..." Du finner deg en annen, vet du. En som ønsker å få barn, og gifte seg med deg. Og som du blir lykkelig med.
Lissi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2008 Stor klem til deg Lissi.... Dette er tøft for deg, men jeg som ser dette utenfra tror dette er det beste for deg.... Vær sterk nå. Du vil ikke fortsette i de samme sporet i flere år, vil du vel? Forholdet deres har ikke vært slik det skal. Gi slipp på han nå, for godt. Og når du tenker tilbake på det om et år, tenker du "hva om jeg fortsatt hadde vært sammen med han, gud, så glad jeg er for at det er slutt..." Du finner deg en annen, vet du. En som ønsker å få barn, og gifte seg med deg. Og som du blir lykkelig med. takk Jeg håper virkelig jeg vil føle det sånn!
Gjest Casey Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Han har jatta med hele veien, gitt meg forhåpninger. Jeg har kastet bort to år på feil hingst, men jeg har lært MASSE. Nå vet jeg hva jeg søker, fortjener og ikke er interessert i! En slik erfaring må man jo ha for å vite når noe er perfekt/riktig. Ja, absolutt. Jeg har hatt samme erfaring som deg, med en tidligere samboer. Han var like usikker som din, mens jeg planla videre. Dette går på erfaringskvoten for noe bedre i vente, eksl. gifte menn.
Pokahonta Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Sendte deg PM!! Men en offentlig til deg også!! Vi heier på Lissi!!
Gjest Gjest_Momo_* Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Uff, stakkars deg. Trodde det gikk bedre med dere jeg. Skjønner deg godt, å lege profil på sukker som er en ren sjekkeside er ikke bra. Desverre så hjelper det lite hvor mye du kjemper og tror, så lenge dere ikke gjør det sammen. Trøsten er at uansett hvor vondt det gjør, så går det faktisk over tilslutt og en en stund vil du heller lure på hvorfor du gadd å kaste bort så mye tid på en som ikke fortjente det. Du kommer garantert til å møte en fyr du ikke må fighte så mye for og da kommer du bare til å være glad ting gikk som det gikk. Bruk tiden nå til å gjøre det du vil, prat med venner, få deg en hobby osv. Og håper du får den jobben i allefall, du fortjener noe poistivt i livet ditt nå. Stooor klem
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Han har jatta med hele veien, gitt meg forhåpninger. Jeg har kastet bort to år på feil hingst, men jeg har lært MASSE. Nå vet jeg hva jeg søker, fortjener og ikke er interessert i! En slik erfaring må man jo ha for å vite når noe er perfekt/riktig. Jeg håper virkelig det! For din del seff. Men det er pussig det der, han har tilnærmet null sexdrive og nå holder han øynene åpne for nye damer?!! Joa, seff er et forhold mer enn bare sex, men likevel da. Håper ikke jeg ser en ny tråd fra deg snart, om at du har tatt han tilbake. Det blir som med de damene som går tilbake til voldelige menn, så frustrerende å være vitne til. Joa, kan jo bare gå ut av tråden, men likevel, voksne damer må kjempe for oss selv vettu!!
Gjest Betti Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 Lissi, du har virkelig fått folk til å følge med i trådene dine. Kanskje det er mange som kjenner seg litt igjen...? Jeg gjør i alle fall det, og det er så frustrerende. Man kjemper og kjemper så hardt, og så lenge. Man lurer seg selv, og håper i det lengste. Men så skjer noe som dette, og man bestemmer seg, helt bestemt på å gå videre. Men vær klar over at dette ikke er slutten, han kommer garantert krypende tilbake om ei stund, og det er ikke sikkert du er hard nok til å si nei da.
Småkjekset Skrevet 30. juni 2008 #16 Skrevet 30. juni 2008 Uff da, Lissi. Dette var ikke noe gøy å lese. Håper du klarer å legge dette bak deg, slik at du er klar når du møter en mann som virkelig bryr seg om deg, og ønsker at forholdet deres skal gå fremover. Sender deg noen gode :klem: :klem: :klem:
Lissi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Endret 6. juli 2008 av Lissi33
Lissi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. juni 2008 Vet dere hva jeg skal gjøre nå?? Jeg skal tørke tårene mine, ta en dusj, kle meg og sminke meg litt, så kommer jeg tilbake etterpå
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #19 Skrevet 30. juni 2008 Han har gjort dette fordi han er usikker på forholdet vårt, så derfor har han åpnet for kontakt med andre. Trøste og bære for en feig idiot.
Pokahonta Skrevet 30. juni 2008 #20 Skrevet 30. juni 2008 Vet dere hva jeg skal gjøre nå?? Jeg skal tørke tårene mine, ta en dusj, kle meg og sminke meg litt, så kommer jeg tilbake etterpå God ide!!
Anbefalte innlegg