Gå til innhold

Skal prøve igjen med eksen


Gjest Pila

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg og min eks (var sammen i seks år, har nå hatt halvannet år fra hverandre) har blitt enige om å prøve igjen. Dog hadde vi masse problemer som vi må få funnet ut av om vi skal ha noen sjanse til å klare dette nå. Blant annet kranglet vi masse om håpløse ting, vi var ikke alltid like snille mot hverandre, og sexlivet var ikke noe å skryte av (innser at dette ikke høres helt bra ut, men vi hadde også utrolig mye bra sammen, og er begge villige til å gjøre en innsats for å prøve å få dette til å fungere nå).

Spørsmålet mitt er da om noen av dere her har noen samlivsterapeuter i Oslo å anbefale? Trenger nok hjelp til både sex og samliv...

Og om noen av dere har (gjerne gode) erfaringer med å prøve på nytt med noen som ikke fungerte forrige gang, så vil jeg veldig gjerne høre det. Er nok litt redd for å "kaste bort" enda mer tid på noe som ikke er bra, samtidig som det var så mye bra der at jeg ikke helt klarer å legge fra meg tanken på at dette er verdt å jobbe med heller.

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gå til Kari Gyveng Hauge på Uranienborg Familievernkontor i allefall!

Send meg en PM, så skal jeg gi deg en ambefaling. Føles litt for personlig å "gi ut" psykologen sin her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...