Gå til innhold

Kjæresten min har ikke kommet hjem etter besøk i hjemlandet


Gjest Gjest_fortvilet_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fortvilet_*

For en mnd siden dro kjæresten min til hjemlandet sitt for å spille VM kvalilik med landslaget, har snakket eller tekstet med han hver eneste dag siden han dro. sist gang jeg snakket med han var på mandag, rett før de skulle spille den siste kampen sin. Alt virket bra da, og han gledet seg til å se meg på onsdag.. Nå snakker vi søndag og jeg har fortsatt ikke hørt noe siden og han har ikke kommet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. De andre spillerene er kommet tilbake til Europa, men ikke han. Trenere hans her har vært her flere ganger og begynner å bli forbanna, aner ikke hva jeg skal svare han. Har fått en kamerat av oss tuk å ringe foreldrene hans, men de har heller ikke sett han eller vet noe. Aner ikke hva jeg skal gjøre, er helt fortvilet. Har akkurat flyttet til han her i UK og kjenner ingen og har ingen å prate med. Vet heller ikke hvordan jeg skal gå frem for å melde han savnet. Og er livredd for at han skal få sparken og da miste oppholds og arbeidstillatelsen.

Ingen av mobil nr jeg har på han funker (alle er skrudd av) og jeg kjenner ingen i hjemlandet hans jeg kan ringe. Er så fortvilet, hva skjer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Ja... Bor i englad da, og har inntrykk av at de ikke tar savnede afrikanere så seriøst her...

Du kan jo prøve. De leter jo ikke etter personer før de er meldt savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Du kan jo prøve. De leter jo ikke etter personer før de er meldt savnet.

Ikkesant, bedre å melde han savnet enn å ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ingunn_*

Det er klart at du må melde han savnet!

Hvorfor er treneren forbannet dersom du viser at du er redd for at noe har tilstøtt han?Dustetrener!Si at du ikke aner og at du er redd.Kanskje treneren kan hjelpe deg med hvordan du skal gå fram osv.

Uansett, så er det politiet du må hendvende deg til dersom du er bekymret!

Noe må du gjøre i hvert fall!

Huff, syns synd på deg som sitter der å ikke aner noen ting :klemmer: men dra ned på nærmeste politistasjon!

Hva sier foreldrene hans da?Er de også bekymret eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han er profesjonell idrettsutøver foretar vel klubben/laget hans seg noe for å finne fyren?? Hvis han er landslagsspiller i hjemlandet må vel det internasjonale forbundet for den aktuelle idretten kunne hjelpe klubben/laget han spiller for i UK opp mot det aktuelle landets myndigheter og politi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke tenk at du skal virke overnervøs dersom du melder han savnet.

Jo før du melder fra jo bedre selvsagt! Vet du noe om at han kanskje kan ha hatt noen uvenner, uoppgjort eller noe?

Snakk med politiet, vennene hans, treneren og foreldrene!

Ikke morsomt dette her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er det ikke uvanlig at utenlandske spillere ikke alltid returnerer når de skal. Det virker som om de har en litt annen holdning til avtaler og tid og sånn en det vi har. Treneren tror han bare har tatt seg noen ekatra fri dager, og det er nok desverre det som er. Snakket med han på telefon igjen nå, og om vi ikke hører noe mer i løpet av kvelden skal vi kontakte fotballforbundet der han kom fra og høre om de vet noe. Er vel også mulig å finne ut om han har sjekket inn på flyet sitt eller hva? Er silly season her nå, så antageligvis så har han bare dratt ett sted (ikke første gang, og han vet jeg klikker antageligvis derfor han ikke tar kontakt) Er både sinna og kjemperedd for at det har skjedd han noe. Jeg har ikke pratet med foreldrene hans, de snakker så dårlig engelsk, men har fått en venn til å ringe og de visste ingen ting, de har knapt sett han når han har vært der nede.

Skal prøve åfå tak i noen av de han ahr vært der sammen med, og høre hva de vet. Er bare ikke så lett å få tak i en fotbalspiller under EM finalen.... Sukk

Skulle ønske jeg kjente noen her bare, føler meg veldig ensom her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...