Gå til innhold

drømte om xen


Gjest lucky08

Anbefalte innlegg

Gjest lucky08

jeg hadde verdens vertse drøm i natt, drømte at jeg var på besøk hos xen, hva som skjedde der er helt uklart, men jeg kom meg ikke ut derifra- ingen fysisk sperring, bare klarte ikke å gå der i fra.

dette var helt forferdeli vondt.

X en var og er en stor drittsekk, og har sonet en dom for overgrep, så det er ikke drømme fyren dette.

Jeg er jo i et utrloig godt forhold nå, og øsnker ikke at x en skal hjemsøke meg.

Det er ikke første gang han har hjemsøkt mine drømmer den siste tiden, men drømmene blir verre for hver gang..

Jeg vil ha han ut av systemet mitt, NÅ!

vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men måtte bare si det til noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Det betyr vel enkelt og greit at du er ferdig med han (han var i sitt hus, men et hus betyr egentlig ditt indre), eller at du holder på å gjøre deg ferdig med det som har skjedd.

Ikke noe å bekymre seg over, det høres ut som det har vært en periode med mange problemer, og da dukker gjerne ekser m.flere opp i drømmene når man sover. Det er en del av problemarbeidet med å komme videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg hadde verdens vertse drøm i natt, drømte at jeg var på besøk hos xen, hva som skjedde der er helt uklart, men jeg kom meg ikke ut derifra- ingen fysisk sperring, bare klarte ikke å gå der i fra.

dette var helt forferdeli vondt.

X en var og er en stor drittsekk, og har sonet en dom for overgrep, så det er ikke drømme fyren dette.

Jeg er jo i et utrloig godt forhold nå, og øsnker ikke at x en skal hjemsøke meg.

Det er ikke første gang han har hjemsøkt mine drømmer den siste tiden, men drømmene blir verre for hver gang..

Jeg vil ha han ut av systemet mitt, NÅ!

vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men måtte bare si det til noen...

Jeg skulle ønske at kvinner ikke gjorde kompikasjoner av alt. Det var en drøm

det betyr ikke noe annet en at du drømte. Jeg drømte om en rød kanin som hadde sex med en elefant en gang. En drøm betyr ikke noe

kvinner må slutte og lage kompikasjoner og over analysere alt mulig noen ganger er en drøm bare en drøm. At du drømmer om xen betyr ikke noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det kan være noe du ikke har bearbeidet. Da kan det komme frem i drømmene. Hvis du skriver ned drømmene er det mindre sjans for at du drømmer det samme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucky08
Det kan være noe du ikke har bearbeidet. Da kan det komme frem i drømmene. Hvis du skriver ned drømmene er det mindre sjans for at du drømmer det samme igjen.

takk for råd og god innsikt folkens. Var så godt å fortelle det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...