Gå til innhold

12 ting menn gjerne vil si


Gjest King James

Anbefalte innlegg

eeeh, hvor er det jeg skriver at menn liker å bytte like mye om det kvinner måtte gjøre når jeg skriver at kvinner oftere avviser seksualpartneren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
eeeh, hvor er det jeg skriver at menn liker å bytte like mye om det kvinner måtte gjøre når jeg skriver at kvinner oftere avviser seksualpartneren sin?

ingen steder. så vit jeg kan se

men du forsto ikke hva jeg skrev. Og jeg diskuterer ikke med mennesker som ikke forstår

farvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du har altfor mye sminke på deg.

- dette har han ikke sagt, siden jeg sminker meg ganske noeytralt, og han ville sagt fra om det ble for mye, men han sier at jeg ikke trenger sminke i det hele tatt.

2. Vær så snill og bestill mer enn en salat.

- spiser ikke mye salat i det hele tatt, liker det ikke noe saerlig. spiser mye groennsaker som tilbehoer da

3. De blinker jo like mye som diamanter. Spiller det noen rolle at de ikke er ekte?

- han liker ikke juggel

4. Jeg hørte en skummel lyd, kan du gå og sjekke hva det var?

- om ikke han toer saa toer i alle fall ikke jeg! :P

5. Kan du ikke gjøre det på samme måte som ekskjæresten min pleide å gjøre?

- hadde serioest begynt aa lure om han sa det siden det finnes noen eks

6. Moren din er ganske sexy egentlig.

- hun er ganske fin naar hun steller seg ja, og jeg er ganske lik henne

7. For å være helt ærlig så er jeg ganske redd for faren din.

- da er det jo greit at vi ikke bor i mitt hjemland

8. Kan ikke du være øverst, jeg er så trøtt.

- ikkeno problem

9. Åh, nei - ikke spør meg om det. Jeg skjønner ikke bæret av den iPoden.

- hva skjedde med min kjaere nerd, eller er det bare i protest mot apple?

10. Fantastiske pupper!

-I know!

11. Virkelig? Har du ligget med 20 stykker? Det er ti mer enn meg.

- saa ille er det nok ikke her, og det er da ikke min feil at han var jomfru til han traff meg!

12. Hysj! Du kan vekke romkameraten min.

- det er saa lydt at halve bygget kan hoere oss uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
11. Virkelig? Har du ligget med 20 stykker? Det er ti mer enn meg.

Jada, man skal kysse mange frosker før man finner en prins, vet du. Kom nå hit.....

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror er at dere liker å bytte partnere oftere enn gutter. Min erfaring og mine venners erfaringer er at kvinner i langt større grad enn menn avviser sine seksuelle forbindelser når hun går lei.

Og den eneste grunnen til det er jo selvsagt at hun vil prøve en ny mann.

Menn er lette å få på kroken, trist som det er, men det skyldes at menn har større lojalitet og binder sine følelser mer knyttet til sex, enn deres lemfeldige forståelse av problematikken med å unnskylde dere "jammen et lite mindretall gutter har jo også mange damer og knuller rundt, da vil jeeeeg åssååååå".

Har alltid hatt disrespekt for kvinner som ikke forstår de følelsegalleriene som utspiller seg ved seksuell handling, de fleste menn binder seg følelsesmessige, mens de fleste kvinner "ikke får noe ut av å holde seg til en", - eller de sier "første gangen er aldri bra", eller "jeg blir kåt av å bytte mye, det får meg til å føle meg verdifull".

De fleste menn blir følelsesmessig involvert av et knull? Hvilken planet lever du på? Det er selvfølgelig mange som gjør det, men tror nok ikke det er de fleste. Det er ikke min erfaring.

Nummer en; Utnyttet meg

Nummer to; Kjæreste i to mnd.

Nummer tre; Ble enige om ons, når jeg sa jeg likte han, var det ikke gjensidig.

Nummer fire; Utnyttet meg på det groveste, brukte meg som kast og brukgjenstand. Søppel rett og slett.

SLIK fortsetter min historie. Jeg har som sagt kjæreste. Men jeg har tydeligvis helt andre erfaringer enn hva du har.

Skikkelige følelser involvert i de fire tilfellene jeg nevner ja! :dåne:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teriyaki, jeg må nok være litt skeptisk til det du skriver dessverre. Årsaken er at mange kvinner og ungjenter liker å omskrive faktia til en historie og fortelling som passer dem bedre. Å moderere litt på virkeligheten kalles det.

Først var du sammen med en kjæreste som utnyttet deg. Javel. Åssen utnyttet deg da? Kjørte og hentet deg med bil og fartet deg rundt av sted? Kanskje han investerte alle følelsene sine på deg så var du utakknemlig og ikke forsto hva han egentlig gjorde?

Andremann, han du var sammen med to måneder før du plutselig hadde "one night stand" med en tredjeperson ble han lei seg da du var forelska i en ny kar?

Og han nye du ble forelsket i (kar nummer tre), ville han ikke være sammen med deg fordi du var utro mot mann nummer to?

Fjerdemann i denne kvartetten, - han som utnyttet deg på det "groveste" og brukt deg som kast og bruk, og søppel. Eeeh, det jeg lurte på, hvis en kar har lyst til å ligge med deg er det det samme som at han har lyst til å behandle deg som søppel? Og hva så du han som da? Resirkulerinsgsmann?

Ikke det at jeg mistror deg, synes bare det er rart at

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teriyaki, jeg må nok være litt skeptisk til det du skriver dessverre. Årsaken er at mange kvinner og ungjenter liker å omskrive faktia til en historie og fortelling som passer dem bedre. Å moderere litt på virkeligheten kalles det.

Først var du sammen med en kjæreste som utnyttet deg. Javel. Åssen utnyttet deg da? Kjørte og hentet deg med bil og fartet deg rundt av sted? Kanskje han investerte alle følelsene sine på deg så var du utakknemlig og ikke forsto hva han egentlig gjorde?

Andremann, han du var sammen med to måneder før du plutselig hadde "one night stand" med en tredjeperson ble han lei seg da du var forelska i en ny kar?

Og han nye du ble forelsket i (kar nummer tre), ville han ikke være sammen med deg fordi du var utro mot mann nummer to?

Fjerdemann i denne kvartetten, - han som utnyttet deg på det "groveste" og brukt deg som kast og bruk, og søppel. Eeeh, det jeg lurte på, hvis en kar har lyst til å ligge med deg er det det samme som at han har lyst til å behandle deg som søppel? Og hva så du han som da? Resirkulerinsgsmann?

Ikke det at jeg mistror deg, synes bare det er rart at

Han første var første gang en gutt ga meg positiv oppmerksomhet. Han ga meg mitt første kyss, samme dagen spurte han om vi skulle ha sex. Da sa jeg nei. Vi var til en viss grad kjærester et par dager, men siden han overså meg på skolen bortsett fra et lite "hei"-kyss, så fikk jeg nok, og sa at det kanskje ikke funket. Fire dager før jeg ble 16 år, feiret jeg bursdagen min. Første gang jeg drakk. Når de andre hadde dratt, ble han igjen, og vi hadde sex. Rett etter sexen dro han.

På nyttårsaften gikk jeg og noen veninner han i møte. Da vi møttes, overså han meg nesten helt, samtidig som han flørtet med de andre. Han viste GODT mine følelser for han.

Han har i ettertid sagt at han behandlet meg dårlig, at han vet det. Men det endrer likevel ikke det at han utnyttet en ung og uerfaren jente som var full og forelsket (trodde i alle fall jeg var det).

Nummer to hadde såret meg ganske mye to uker før vi slo opp. Han sa ikke en gang unnskyld, men jeg valgte å glemme deg. Pga. avstanden ble vi enige om å slå opp.

Jeg hadde ONS ca. tre uker senere. Da han spurte om jeg hadde hatt sex siden vi slo opp, sa jeg en gang. Da ga han meg tommelen i været. Vi har hatt sex mange ganger siden, har vært på hyttetur sammen, hvor mine følelser ble vekket igjen, men det var ikke gjensidig. Vi er fortsatt venner.

Nummer fire...Hva skal jeg si om han? Vi var såkalte pulekompiser. Jeg hadde sagt til han at jeg hadde følelser, og at hvis det ikke var noe håp for oss, så ville jeg ikke fortsette forholdet. Han ga meg falske forhåpninger. Han hadde faktsik sagt til kompisene at han bare vil ha sex med meg, men sier han vil noe mer for å holde meg på kroken. Etter en periode ble han sammen med exen igjen. Hva gjorde han da? Jo, han slettet meg som venn på nettby, slettet nummeret mitt på mobilen, og svarte meg ikke da jeg sendte brev på nettby for å spørre hvorfor han gjorde slik. Da det ble slutt med exen igjen, tok han kontakt på nytt. Ung og dum som jeg var, så "tilga" jeg han. Men samme greia skjedde igjen, og når han tok kontakt etter at det var slutt mellom han og exen enda en gang, så sa jeg at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre. Siden har jeg ikke snakket med han.

Så fortell meg...HVA er det jeg har gjort som har såret disse guttene? Bortsett fra at jeg var fryktelig ung, dum og uerfaren, så ser jeg ikke helt det gale jeg har gjort her.

Grunnen til at jeg gidder å skrive dette, er for å bevise for deg at det GÅR faktisk an at det er jenta som blir utnyttet.

Ser jeg har glemt å kommentere nummer tre. For det første, så var jeg aldri direkte forelsket i han. Jeg var interessert i han. Exen min (nummer to), var ikke lei seg for at jeg hadde hatt en ons. Var jeg utro? okei? Du vet at det var tre uker siden jeg og exen hadde slått opp? I tillegg hadde jeg klart å kommet meg videre, fordi at jeg hadde innsett at vi måtte slå opp 10 dager før vi gjorde det, pga. han var på øvelse (militæret), så fikk jeg ikke snakket med han før da. Så nei, nummer tre dumpet meg ikke pga. nummer to. Nummer tre viste at jeg nylig hadde blitt ferdig med et forhold.

Jeg har aldri vært utro før, så hvor du har det fra, det vet ikke jeg.

Tro det eller ei, men jeg er faktisk en veldig snill, kjærlig og empatisk person, som overhode ikke vil gå rundt og såre folk.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:fnise: Når begynte denne tråden og handle om hva Waco syns om kvinner som har ONS???

Du er nå litt sød Waccis...

Jeg kjenenr meg ikke igjen i de tolv tinga, i et forhold regner jeg med at hvis han vil si det, så sier han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det at en ungjente på femten er hypp på å prøve å være litt "voksen" fire dager før hun fyller seksten kvalifiserer ikke slik jeg ser det til at "jenta GÅR og blir utnyttet".

Slik jeg ser disse kjønnslige omgangene så er det like mye eventyrlyst og begjær som driver deg som at de skal være "utspekulerte" og "beregnede" guttunger som med viten og vilje er slem mot deg for sin egen forlystelses skyld.

La meg ta det første først. At en femtenåring jente første gang hun drikker kjenner litt "uante følelser der nedentil" og forfører den gutten som er enklest å forføre for å så ta ham til sin seng over natten for å "fullstendiggjøre det påbegynte" gjør jo mange gutter usikre. Kanskje han var litt beskjeden også? Velvel, etter at han kysser deg "fikk du nok" og sa du til ham "kanskje dette ikke funket lengere", ja da forstår jeg godt at denne gutten har vanskeligheter å binde seg til den vinglete.

også kan jeg ta nummer to og nummer tre og nummer fire litt kjapt. Disse virker det som om du pulte mer av erfaringsmessige fordeler. Ville vite litt om hvor "vilt det var der ute" og hvordan kurtisere og hvordan fange gutter.

Ikkenoe galt i å ha en "omgjenglig atferd", men mye fram og tilbake blir det jo med alle disse innbytterne over tid.

Men er man voksen og føler seg moden så skulle det vel ikke være noe galt i å være litt "spontan" når det kommer frekke blikk og lure smil fra en ukjent gutt og teriyaki kribler i magen, svett på innsiden av hendene, hun stammer og stotrer, lar seg forbløffe av sjekketriks og smiger, hjertebank når gutten stryker selvtilit over ryggen, tja det er vel ikke lett å være brunstklar jente da vel teriyaki?

viljestyrken er overlatt til hormoner og medbestemmelse forsvinner i lyst, en jente som får en utilgjengelig gutt i sin besittelse ikke rart hun må prøvesmake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*
[...] Og kvinner går mye mer på det følsome innenfor sex og slikt en hva menn gjør.

Tja...gjør de nå egentlig det. Tror det er mer en myte enn en sannhet. Liker ikke generaliserende myter om menn, jeg, de stemmer så ofte ikke. Av og til foretrekker menn å være tøffe og kyniske. Dem om det. Men greia er at det gjør damer også.

En umulig diskusjon, kanskje, med mindre man går ut på gata med spørreskjema i noen uker. Akkurat dét gidder jeg ikke, kjenner jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*

1. Du har altfor mye sminke på deg.

-det har han aldri sagt, vet ikke om han ser slikt i det hele tatt

2. Vær så snill og bestill mer enn en salat.

-jeg pleier nok å bestille mer enn det, men tror ikke han bryr seg uansett

3. De blinker jo like mye som diamanter. Spiller det noen rolle at de ikke er ekte?

-kunne han sikkert ha sagt. Nei, spiller ikke så stor rolle for meg.

4. Jeg hørte en skummel lyd, kan du gå og sjekke hva det var?

-sukk, hadde vi enda hørt skumle lyder!!!! Det er spennende! Da hadde han sikkert sagt det.

5. Kan du ikke gjøre det på samme måte som ekskjæresten min pleide å gjøre?

-jeg velger å tro at han ikke har lyst til å si dette

6. Moren din er ganske sexy egentlig.

-nei, det er hun ikke, så det er ikke mulig å si. Men hun var det for 20 år siden, da hadde det da bare vært pent sagt.

7. For å være helt ærlig så er jeg ganske redd for faren din.

-nei, det har han aldri sagt, og det har han ikke lyst til å si. Klisjé, tror ikke mange menn er redd for svigerfaren sin in real life.

8. Kan ikke du være øverst, jeg er så trøtt.

-det har han da sagt mange ganger, so?

9. Åh, nei - ikke spør meg om det. Jeg skjønner ikke bæret av den iPoden.

-han spør meg ofte om tekniske ting, og innrømmer gjerne at han ikke har peiling

10. Fantastiske pupper!

-på andre? Det har han da sagt mange ganger, so?

11. Virkelig? Har du ligget med 20 stykker? Det er ti mer enn meg.

-det har han sagt, ja :)

12. Hysj! Du kan vekke romkameraten min.

-han sa "hysj" da vi var hos foreldrene hans, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det at en ungjente på femten er hypp på å prøve å være litt "voksen" fire dager før hun fyller seksten kvalifiserer ikke slik jeg ser det til at "jenta GÅR og blir utnyttet".

Slik jeg ser disse kjønnslige omgangene så er det like mye eventyrlyst og begjær som driver deg som at de skal være "utspekulerte" og "beregnede" guttunger som med viten og vilje er slem mot deg for sin egen forlystelses skyld.

La meg ta det første først. At en femtenåring jente første gang hun drikker kjenner litt "uante følelser der nedentil" og forfører den gutten som er enklest å forføre for å så ta ham til sin seng over natten for å "fullstendiggjøre det påbegynte" gjør jo mange gutter usikre. Kanskje han var litt beskjeden også? Velvel, etter at han kysser deg "fikk du nok" og sa du til ham "kanskje dette ikke funket lengere", ja da forstår jeg godt at denne gutten har vanskeligheter å binde seg til den vinglete.

også kan jeg ta nummer to og nummer tre og nummer fire litt kjapt. Disse virker det som om du pulte mer av erfaringsmessige fordeler. Ville vite litt om hvor "vilt det var der ute" og hvordan kurtisere og hvordan fange gutter.

Ikkenoe galt i å ha en "omgjenglig atferd", men mye fram og tilbake blir det jo med alle disse innbytterne over tid.

Men er man voksen og føler seg moden så skulle det vel ikke være noe galt i å være litt "spontan" når det kommer frekke blikk og lure smil fra en ukjent gutt og teriyaki kribler i magen, svett på innsiden av hendene, hun stammer og stotrer, lar seg forbløffe av sjekketriks og smiger, hjertebank når gutten stryker selvtilit over ryggen, tja det er vel ikke lett å være brunstklar jente da vel teriyaki?

viljestyrken er overlatt til hormoner og medbestemmelse forsvinner i lyst, en jente som får en utilgjengelig gutt i sin besittelse ikke rart hun må prøvesmake!

Kjenner jeg blir provosert av at du tror du vet hvordan min historie utarter seg.

Første gangen jeg hadde sex, så var det ene og alene han som tok initiativ til alt. Jeg gjorde ingenting som skulle tilsi at jeg ville ha sex med han.

Ikke var det begjær som drev meg i denne perioden heller. Jeg hadde en tøff periode og slet fortsatt med bruddet etter exen (nummer to som du påstår jeg har vært utro mot). Så jeg søkte bekreftelse hos andre gutter. Trengte å føle at noen ville ha meg, men dette gikk ikke så bra i lengden. Ble deprimert av det, og begynte å miste selvrespekten for meg selv. Så jeg sluttet med den selvdestruktive atferden. To måneder senere møtte jeg nåværende kjæreste. :)

Men for all del Waco. Hvis du virkelig må være så bedrevitende om ting du faktisk ikke har peiling på, så stå på. Da gidder ikke jeg å diskutere mer med deg, for jeg orker ikke provokasjonen jeg kjenner når jeg leser innleggene dine.

At du tror at alle gutter er snille, følsomme sjeler som legger følelsene sine i alt, det er bare naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du ikke ta det ille opp teriyaki, jeg prøver bare å forstå dette her. Jeg er jo ingen moralist eller noen som helst, men en kar som ønsker å skjønne litt mer av hvordan det andre kjønn tenker.

Jeg har skikkelig angst for one nights stands, det er fordi at jeg for eksempel leste på internett idag at halvparten av alle jenter angrer på sine one night stands, og åtti prosent av guttene ikke gjør det.

De syntes det var en rikere opplevelse som ga dem erfaring. Jentene så litt annerledes på det.

Dette får meg selvsagt til å spørre meg selv, - er de handlingene jeg oppfattet som kule og gode og lærerike da jeg var yngre og uavhengigere, - blir oppfattet som dårlige, angrebaserte og noiaskapende hos kvinnene?

Betyr dette at mine gode minner er egentlig andre menneskers triste erfaringer?

skjønner du bedre nå? Det er ikke deg selv jeg angriper det er tanken om at det alle gutter gjør (i de godes hensikt) blir oppfattet som trusselskapende atferd hos jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Wicca_*
skjønner du bedre nå? Det er ikke deg selv jeg angriper det er tanken om at det alle gutter gjør (i de godes hensikt) blir oppfattet som trusselskapende atferd hos jenter...

Neida Waco, du har jo overhodet ikke angrepet Teriaky :sarkasme:

Du har bare systematisk hugget hodet av henne gjennom hele denne tråden.

Skam deg.

Også for å ha ødelagt en tråd som i utgangspunktet var humoristisk ment.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hallo, jeg mener jo det ikke sånn. Er det min feil at jeg kanskje er sosial uintelligent, at jeg ikke skjønner meg av sosiale koder og kodekser slik som dere andre gjør? At når dere er vittige og artige som oppfattes jeg som tullete og virrete? Hva om jeg har en sånn deformet personlighet da, skal jeg også få pes for det også? I tillegg til alle de andre uforskammenhetene jeg pleier å få?

Ok teriyaki, jeg mente ikke å anklage deg på noen som helst måte, jeg prøver bare å sette meg inn i situasjonen.

La meg fortelle om meg selv litt, slik at det ikke bare er ditt hode for hogg.

siden jeg er litt eldre enn deg så blir det ikke helt sammenlignbart hvis jeg skal ta det fra min begynnelse, derfor kan jeg for eksempel ta fra år 2002.

Første dame var jeg sånn halvveis med, det vil si vi møttes når vi var ute og drakk og jeg hadde vel bare omgang med henne så lenge vi festet og koste oss.

Etterhvert så følte jeg mer dragning og tiltrekning mot denne dama, og inviterte henne til en helg i london for å bli bedre kjent.

Syntes det var så greit at jeg ønsket å møte henne helgen etter londonturen, vel da hadde hun møtt en dørvakt på et utested og pult ham og deretter blitt med ham.

Da tenkte jeg vekkvekkvekk med deg, og siden hun faktisk flytta inn til denne dørvakten så gjorde det meg ingenting.

Den utroskap som er virkelig kjip er den hvor dama går rundt og har et langvarig utroskap med andre elskere og fremmede, men hun fortsetter å bo hjemme hos mannen sin. Slike damer er utrolig farlige fordi at halvparten av tiden dems, den hvor de er grinete og sure og slemme bruker de sammem med ektemannen sin, og den andre halvdel, - der hvor hun er grei og snill og pen og morsom bruker hun med elskerne siden.

Ok, deretter møtte jeg noen damer som jeg hadde frem og tilbake med, ingen særlig seriøse.

Etterhvert rundt år 2003 begynte jeg å bli ganske lei damer, da faktisk skjønte at jeg må leve litt i sølibat hvis jeg ikke skal dø som en sekstiåring, fordi kvinnfolk flest tar så mye ressurser, energi og prosessorkraft fra den jevne mann.

Etter to års sølibat flyttet jeg inn med min samboer som jeg fremdeles er både trofast og sammen med i dag!

du skjønner teriyaki, at etterhvert som man blir eldre så forstår man at det å leke sisten med masse ulike gutters penis ikke er særlig lukrativt på lenger sikt!

Okay, håper dere ikke er sinna og sure nå lengere, men heller forstår litt bedre hvorfor jeg tenker som jeg gjør, akkurat som jeg forstår hvordan dere tenker og hvorfor dere gjør som dere gjør..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen hallo, jeg mener jo det ikke sånn. Er det min feil at jeg kanskje er sosial uintelligent, at jeg ikke skjønner meg av sosiale koder og kodekser slik som dere andre gjør? At når dere er vittige og artige som oppfattes jeg som tullete og virrete? Hva om jeg har en sånn deformet personlighet da, skal jeg også få pes for det også? I tillegg til alle de andre uforskammenhetene jeg pleier å få?

Ok teriyaki, jeg mente ikke å anklage deg på noen som helst måte, jeg prøver bare å sette meg inn i situasjonen.

La meg fortelle om meg selv litt, slik at det ikke bare er ditt hode for hogg.

siden jeg er litt eldre enn deg så blir det ikke helt sammenlignbart hvis jeg skal ta det fra min begynnelse, derfor kan jeg for eksempel ta fra år 2002.

Første dame var jeg sånn halvveis med, det vil si vi møttes når vi var ute og drakk og jeg hadde vel bare omgang med henne så lenge vi festet og koste oss.

Etterhvert så følte jeg mer dragning og tiltrekning mot denne dama, og inviterte henne til en helg i london for å bli bedre kjent.

Syntes det var så greit at jeg ønsket å møte henne helgen etter londonturen, vel da hadde hun møtt en dørvakt på et utested og pult ham og deretter blitt med ham.

Da tenkte jeg vekkvekkvekk med deg, og siden hun faktisk flytta inn til denne dørvakten så gjorde det meg ingenting.

Den utroskap som er virkelig kjip er den hvor dama går rundt og har et langvarig utroskap med andre elskere og fremmede, men hun fortsetter å bo hjemme hos mannen sin. Slike damer er utrolig farlige fordi at halvparten av tiden dems, den hvor de er grinete og sure og slemme bruker de sammem med ektemannen sin, og den andre halvdel, - der hvor hun er grei og snill og pen og morsom bruker hun med elskerne siden.

Ok, deretter møtte jeg noen damer som jeg hadde frem og tilbake med, ingen særlig seriøse.

Etterhvert rundt år 2003 begynte jeg å bli ganske lei damer, da faktisk skjønte at jeg må leve litt i sølibat hvis jeg ikke skal dø som en sekstiåring, fordi kvinnfolk flest tar så mye ressurser, energi og prosessorkraft fra den jevne mann.

Etter to års sølibat flyttet jeg inn med min samboer som jeg fremdeles er både trofast og sammen med i dag!

du skjønner teriyaki, at etterhvert som man blir eldre så forstår man at det å leke sisten med masse ulike gutters penis ikke er særlig lukrativt på lenger sikt!

Okay, håper dere ikke er sinna og sure nå lengere, men heller forstår litt bedre hvorfor jeg tenker som jeg gjør, akkurat som jeg forstår hvordan dere tenker og hvorfor dere gjør som dere gjør..!

Kjipt det du har opplevd, men det er likevel ikke sånn at alle jenter er på denne måten. En ting er at du prøver å forstå, en annen er å anklage for å være utro, for å leke med andres følelser osv. Det er to store forskjeller.

Du er en del eldre enn meg ja. Derfor bør du jo forstå at det mindretallet av damer på kloden som du har hatt, ikke utgjør alle damers tankegang. Er det en erfaring/klokhet eller whatever man burde få etter hvert som man blir eldre, så er det jo det at alle er ulike. :)

Tror heller ikke du er uintellegent eller lignende. Det bare virker som om du har fått et veldig bittert syn på kvinner, noe som så klart er trist, for det gjør faktsik at man får et dårligere inntrykk av deg som person, da mye av det du kommenterer/uttaler deg om her på forumet, handler om å negativisere (tror jeg fant opp et nytt ord der kanskje..?) kvinner og deres tankegang/væremåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...