Gå til innhold

Spørsmål om rot


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det slik at den som er mest ryddig må tilpasse seg den som er mest rotete (ser minst rot?)

Dette er et argument jeg ofte ser, hvor da kvinnen er den mest ryddige, og mannen sier at joda, han gjør husarbeid han også, men han tåler mer rot enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

Syns begge skal tilpasse seg, den som er for ryddig kan tåle litt rot, og den som er rotete kan rydde litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ogsaa at begge maa tilpasse seg litt. Hos oss er jeg den som roter mest (eller rettere sagt, begge roter, men han rydder opp etter seg ganske mye kjappere enn jeg gjoer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at den som er mest ryddig må tilpasse seg den som er mest rotete (ser minst rot?)

Dette er et argument jeg ofte ser, hvor da kvinnen er den mest ryddige, og mannen sier at joda, han gjør husarbeid han også, men han tåler mer rot enn henne.

Man tar vel som ellers hensyn til hverandre? Og lager noen felles kjøreregler.. det skaper trivsel hos begge.. Alt som er avtalt på forhånd og som er konkret er enkelt og forutsigbart å forholde seg til.. det kan tilogmed skje at man slipper dustete konflikter på den måten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! :fnise:

Jeg er jente skjønner dere, og fryktelig rotete. I mine forhold har det vært mannen som har vært den ryddige. (og jeg som har latt dohylsene stå pent på badet uten å kaste dem og slikt)

Vel, jeg var bare interrert i å høre om det var noen forskjell i svar om det var mannen som var den mest rotete VS kvinnen som var den mest rotete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er som deg jente, og den desidert mest rotete av oss. Jeg kan leve i et kaos av saker og ting, men klarer ikke ha det møkkete. Undelig ja ;)

Så vi har gjort det slik, han rydder etter meg og ungene (mine og dine) og jeg vasker :P Ingen har vært nødt til å gjøre annet enn vi liker, så case closed for vår del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...