Gå til innhold

-


Carebear1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Så sånn helt på tampen: En ferie for en familie kommer på ca. 40-50.000 totalt uansett hvordan en snur og vender på det.

Det er heldigvis ikke sant, da hadde det vært mange flere familier enn i dag som aldri hadde vært på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Parga, Hellas. Betalte 7200 for 2 personer, fly og 3* leilighet i 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal til den franske rivieraen - Cannes - i to uker; 2 voksne og 2 barn. Vi reiser med Norwegian tur-retur og bor på 4* hotel hvor vi har leid en 5 persons leilighet. Hotellet ligger langs stranden, langs Croisette'en - svært sentralt, med andre ord.

For dette betaler vi kr. 23000,-

happyhappyhappy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det to store ferier på oss, i tillegg to andre kortere ferier, alt i alt bruker vi nok over kr 110 000,- på bare reiser.

Huff, fikk litt hetta når jeg ser totalbeløpet, men slik blir det i alle fall i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til den franske rivieraen - Cannes - i to uker; 2 voksne og 2 barn. Vi reiser med Norwegian tur-retur og bor på 4* hotel hvor vi har leid en 5 persons leilighet. Hotellet ligger langs stranden, langs Croisette'en - svært sentralt, med andre ord.

For dette betaler vi kr. 23000,-

happyhappyhappy!! :)

oi, hørtes veeeldig deilig ut :-) hvor fant du dette til den prisen? ferien i år er spikret, men greit å vite til neste år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på sykkelferie i Frankrike i to uker. Fly t/r Frankrike kommer på rundt 5.000 for to personer, i tillegg kommer sykkelfrakt. Vi har ikke bestilt overnatting på forhånd (da vi tar ting på sparket - her var det koselig, så her kan vi bli ei natt eller to...), men skal bruke maks 70 euro i snitt. Bor da på lavbudsjetthoteller, gjestegiveri og B&B's. Så bruker vi heller mer penger på mat og vin. ;) Shopping blir det ingenting av, da all bagasjen vi har må gå i fire sykkelvesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
oi, hørtes veeeldig deilig ut :-) hvor fant du dette til den prisen? ferien i år er spikret, men greit å vite til neste år :-)

Mixet og matchet litt selv, rett og slett.

Booket flybilletter tidlig ( januar ) til destinasjon, og booket hotel fra franske websider. ( i slutten av juni. Franskmennene tar selv ferie i august, så derfor gode priser!!!! )

kjenner området veldig godt fra før av, og vet at denne er soid og super!! :)

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Australia på ferie i år.. ble ca 35.000kr for oss to med fly og leilighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke til Hellas, 2 personer på et 4+ stjerne hotell. Vi betaler 4000kr.

Jeg synes det er dyrt for "harry" tur. Syden for meg er "harry" tur.

Nekter å betale mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oxford

Vi har vært på den franske rivieraen samt på den italienske rivieraen i to uker; hotell og flybilletter kom på ca 12 000,- for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg skal reise i 4 måneder nå, og har regnet omtrent 75000 hver. Dette er inkl flybilletter, overnatting, mat/drikke og fornøyelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Syden for meg er "harry" tur.

Dersom du definerer et reisemål som "syden" blir det fort en "harry ferie", ja.

Men det kommer (nesten?) alltid ann på de valg man selv tar.

Hellas, som du nevner, er et flott land med mye historie. Hvorfor begrense seg selv til en "sydenferie" mens man er der om man kunne ha lyst til noe annet.

Selv på Tenerife har jeg besøkt Thor Heyerdal-utgravninger, gått fjellturer osv. Et hvert reisemål blir det man gjør det til selv.

Jeg skal til Hellas i sommer, men anser ikke min ferie som en "sydentur", da jeg ikke har planer om å tilbringer mer enn max 1-2 dager på strandliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mamma1_*

Flybilett tur retur Budapest kr 1600

Hotell 7 netter i Budapest 1900

Reise til og fra Gardermoen kr 1400

Totalt for reise og overnatting kr 4900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...