Gå til innhold

Sexlivet til deg og partner


Gjest lakki

Anbefalte innlegg

Gjest lakki

Er dere fullstendig på nett, har samme behov og ønsker og alltid fornøyde, eller hvordan står det til i det lukkede rom?

Og hvis ikke, funker det likevel?

Selv er jeg singel og misunner alle som får regelmessig sex :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det funker med min samboer, vi har samme behov (som går i perioder) og er like på mange måter samtidig som vi prøver ut nye ting. Med min eks var fordelingen skjev, han hadde lyst på sex flere ganger om dagen, hver dag, noe som ble starten på slutten av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest2

Får sende litt trøst til deg som er singel (en smule ironisk på mine egne vegne):

Jeg er samboer, og vårt sexliv er kort fortalt: Ikke eksisterende! Og ja, her er det jenta som vil men ikke får...... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har større behov en meg, men det er heeelt greit for min del. Det er jeg som får nytelsen, og han som elsker å gi meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ganske likestilte vil jeg si, men det kan variere i perioder. Ofte om en av oss ikke tar initiativ til eller ønsker sex en stund virker det som den andre også går litt i dvale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får sende litt trøst til deg som er singel (en smule ironisk på mine egne vegne):

Jeg er samboer, og vårt sexliv er kort fortalt: Ikke eksisterende! Og ja, her er det jenta som vil men ikke får...... :filer:

Samme her:( Vi har en egen klubb her inne for nødne folk.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Får sende litt trøst til deg som er singel (en smule ironisk på mine egne vegne):

Jeg er samboer, og vårt sexliv er kort fortalt: Ikke eksisterende! Og ja, her er det jenta som vil men ikke får...... :filer:

Spørs hva du gjør i senga da. Skal du bare ha misjonær med lyset slukket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stort sett enighet om hyppighet og fremgangsmåte. Behovet er rimelig likt, og om den ene er litt treig med å sette igang er som regel den andre litt mere opplagt. Hvem som tar intiativ er ganske så jevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sende litt trøst til deg som er singel (en smule ironisk på mine egne vegne):

Jeg er samboer, og vårt sexliv er kort fortalt: Ikke eksisterende! Og ja, her er det jenta som vil men ikke får...... :filer:

signerer

Samme her:( Vi har en egen klubb her inne for nødne folk.. :skratte:

er med der jeg og !!

Spørs hva du gjør i senga da. Skal du bare ha misjonær med lyset slukket??

absolutt ikke !!

Du skulle bare visst hvor god fantasi og hvor kreativ jeg er :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestilte vil jeg si...noen ganger en kjapp en, noen ganger dyp elskov, andre ganger rå og vill sex...Har selvsagt små perioder der vi er slitne og ikke har så mye overskudd, men vi vil heller ha skikkelig god sex, enn halvhjertet bare fordi vi ikke har gjort det på et par dager...da venter vi heller til vi er i form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Likestilte vil jeg si...noen ganger en kjapp en, noen ganger dyp elskov, andre ganger rå og vill sex...Har selvsagt små perioder der vi er slitne og ikke har så mye overskudd, men vi vil heller ha skikkelig god sex, enn halvhjertet bare fordi vi ikke har gjort det på et par dager...da venter vi heller til vi er i form:)

Kunne du definere rå og vill sex? Da ser jeg egentlig bare for meg at du ligger der, og han pumper, ikke noe spesielt. Hva mener du med rå og vill?

Slik som i Basic Instinct 1.. for det tror jeg ikke noe på, at du er så frigjort, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Single har kanskje ikke sex like ofte,men de har kanskje mer spennende sex! Når man er singel lengter man etter sex,en kjæreste osv.Men når man først er samboer da blir det kanskje ikke alltid like spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Er dere fullstendig på nett, har samme behov og ønsker og alltid fornøyde, eller hvordan står det til i det lukkede rom?

Og hvis ikke, funker det likevel?

Selv er jeg singel og misunner alle som får regelmessig sex :(

Som singel hadde jeg mye mer sex enn nå som gift på 5 året. Hadde i en periode da jeg var singel tre elskere samtidig og det var sex mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag....etc.

Nå er det ca hver 14 dag og varer i toppen 10 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single har kanskje ikke sex like ofte,men de har kanskje mer spennende sex! Når man er singel lengter man etter sex,en kjæreste osv.Men når man først er samboer da blir det kanskje ikke alltid like spennende?

Ikke min erfaring. Jeg har bedre sex enn noen gang med nåværende kjæreste. Men så klart, det er jo ikke sånn at det er direkte spennende hver gang, for jeg vet jo litt hva jeg kan vente meg, men jeg har likevel aldri følt den stooore spenningen når jeg har hatt ons. Fordi at for å være ærlig så var jeg ikke helt "in to it" noen av gangene.

Jeg og kjæresten min har ca. likt behov. Dermed; Vi lider begge like mye når jeg har mensen eller lignende. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ONS'er og pulekompisgreier var begredelig for min del.

Jeg fikk aldri orgasme under en ONS heller.

Sex med mannen min, som jeg har vært sammen med i 4 år, er dog utrolig heftig og spennende og fantastisk. Enten det bare er en kjappis eller mer langvarig. Det er en fortolighet der som jeg aldri har opplevd maken til.

Jeg tror nok at jeg har større behov for sex enn hva han har, i utgangspunktet. Det medfører at jeg kanskje tar oftere initiativ enn det han gjør, og må jobbe litt for at han skal få lyst, men det pleier å gå ganske greit. ;) Han er jo 15 år eldre enn meg også, så jeg klager absolutt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Selv er jeg singel og misunner alle som får regelmessig sex :(

Hvis du tar deg en tur ut på bar eller på byen finer du alltids en gift mann eller ti som klager over manglende sex og dårlig kjemi med kona. Så det er nok en myte at gifte folk får. Som single har du jo en unik anledning til å ta deg elskere og finne kjærester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis du tar deg en tur ut på bar eller på byen finer du alltids en gift mann eller ti som klager over manglende sex og dårlig kjemi med kona. Så det er nok en myte at gifte folk får. Som single har du jo en unik anledning til å ta deg elskere og finne kjærester?

Ja, hadde bare kjærester som man koblet med og elsket og det var gjensidig, vokset på trær så hadde jeg ikke klagd :)

Elskere og ONS'er derimot er jeg ikke interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...