Gå til innhold

Hjelp


Gjest MrX

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et råd...

Jeg er blitt veldig betatt av en jente på jobb. Hun er litt yngre enn meg, men ikke så mye at det er sjenerende. Vi sender hverandre blikk, snakker sammen hver dag og poker hverandre flere ganger på Facebook daglig. Jeg har så uttrolig lyst til å avsløre mine følelser men holder igjen fordi jeg vet at hun ar to barn og er samboer. Jeg har mange ganger tenkt at dette bare er en liten flørt men dette har pågått i flere år nå. Jeg vet forskjellen på flørting og annen interesse og jeg kjenner den berømte spenninga kjemien :) Så jeg begynner å helle til at dette må prøves. La meg si det sånn at det mest hederlige ville vært å bare trekke seg tilbake og la være å handle på vegne av følelsene mine men de er sterke. Og jeg har alltid vært den som har trukket til side og tapt kampen og dette er jeg så uttrolig lei av.

Hva skal jeg gjøre?

MrX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligg unna. Poking på facebook er ingenting mot å ha en mor og en far som er glade i hverandre når man er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sett fyr på PC'en din, og invester i Acta! Bruk pengene på å kjøpe deg et nytt liv der reelle verdier styrer dine valg, ikke et fantasifoster skapt av en student som så alt for godt har sett hvor dumme mennesker er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...