Gå til innhold

Tjukke menn og sex


Mannsfett

Anbefalte innlegg

Korleis ser kvinner på tjukke menn, er ein tjukk mann langt mindre attraktivt enn tynne, slanke og muskuløse menn. Vert tjukkasen i din nærleik ei venninne eller klovn - før han vert ein elskar, eit eingangsknull eller knullekompis.

Ein kan lese i Kvinner og klær på nettet:

Vokalisten i The Gossip, Beth Ditto, omtales som «the New Queen of Cool» og er ett av rockens feteste ikoner om dagen. Bogstavelig talt. Selv kaller hun seg en «feit, feministlesbe fra Arkansas», og gir bengen i slankepress og slitsomt skjønnhetstyranni.

(Les heile saken her: http://www.kk.no/php/art.php?id=393543)

Vil ein mann som gjev tillsvarande faen i si eiga vekt, verte eit ikon for kvinner. Ein feit og fantastisk mann, eller vil han verte ein kvapsete, uhygiensisk og sveitt mann som ingen vil ha. Trur de som kvinner at ein tillsvarande mann ville vorte eit ikon for menn. Grunnen til dette innlegget, er at eg skriv på ein sak om menn, helse, overvekt, knulling og denslags saker. Og eg vil gjerne ha innspel frå brukarane her på forumet. Eg vonar at nokon vil ta seg tid å svare på desse spørsmåla

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

Takkar på førehand dei som svarar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg for min del finner det nesten avstøtende å se en mann som er fiksert på sitt eget utseende.

En mann som kan befinne seg i sin egen kropp, om han så er overvektig, og være fornøyde med seg seg selv, og utstråle dette, er mer sexy enn et glansbilde som har ligget litt for lenge i solarium og som har flyttet inn på nærmeste helsestudio.

tenk jack black, han er liten og feit, likevel klarer han å være sexy. på grunn av den han er. hadde han vært en usikker liten mann så hadde tiltrekkelsen mot han forsvunnet med en gang.

jeg er nok fremdeles gammeldags, men jeg mener at en mann ikke skal bruke tid foran speilet. han skal være renslig, ja, og kan gjerne ta vare på seg selv for helsas skyld, men ikke for å se sexy ut.

ekstremt feite menn synes jeg er ekkelt, ja, dessverre. men jeg synes det samme om ekstremt feite damer, også.

men jeg vil heller ha en stor mann enn en liten pingle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si som personen over at fedme i seg selv er ganske avtennende Kjønn spiller ingen rolle i mitt syn på det.

Men når det kommer til overvekt tenker jeg nesten aldri over det, og det har i alle fall ingenting å si lenge jeg finner kjemien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey
Korleis ser kvinner på tjukke menn, er ein tjukk mann langt mindre attraktivt enn tynne, slanke og muskuløse menn. Vert tjukkasen i din nærleik ei venninne eller klovn - før han vert ein elskar, eit eingangsknull eller knullekompis.

Vil ein mann som gjev tillsvarande faen i si eiga vekt, verte eit ikon for kvinner.

Ein feit og fantastisk mann, eller vil han verte ein kvapsete, uhygiensisk og sveitt mann som ingen vil ha.

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

Takkar på førehand dei som svarar.

Jeez.

Ja, tykke menn er fullstendig ikke bra å se på.

En fet mann er ikke fantastisk.

1) Ikke noe, overser ham

2) Eh, ja, selvsagt

3) Dine alternativer stinker. Det finnes andre type menn enn de du skisserer her. Mer maskuline, dog slanke, muskuløse, veltrente og kjekke. Uten kamkjemmet glatt og tynt hår.

4) Menn har også hatt idealer til enhver tid. Men om presset har blitt større vil jeg si det var på høy tid.

Råd til de som sliter med det? Dere må jobbe med dere selv som fungerende vesener i den verden dere lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Femi_*
Korleis ser kvinner på tjukke menn, er ein tjukk mann langt mindre attraktivt enn tynne, slanke og muskuløse menn. Vert tjukkasen i din nærleik ei venninne eller klovn - før han vert ein elskar, eit eingangsknull eller knullekompis.

Ein kan lese i Kvinner og klær på nettet:

Vokalisten i The Gossip, Beth Ditto, omtales som «the New Queen of Cool» og er ett av rockens feteste ikoner om dagen. Bogstavelig talt. Selv kaller hun seg en «feit, feministlesbe fra Arkansas», og gir bengen i slankepress og slitsomt skjønnhetstyranni.

(Les heile saken her: http://www.kk.no/php/art.php?id=393543)

Vil ein mann som gjev tillsvarande faen i si eiga vekt, verte eit ikon for kvinner. Ein feit og fantastisk mann, eller vil han verte ein kvapsete, uhygiensisk og sveitt mann som ingen vil ha. Trur de som kvinner at ein tillsvarande mann ville vorte eit ikon for menn. Grunnen til dette innlegget, er at eg skriv på ein sak om menn, helse, overvekt, knulling og denslags saker. Og eg vil gjerne ha innspel frå brukarane her på forumet. Eg vonar at nokon vil ta seg tid å svare på desse spørsmåla

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

Takkar på førehand dei som svarar.

1) Det kommer an på hvor overvektig personen er. Jeg kan tenke stakkars fyr, hvis han åpenbart har problemer med å gå og puster og peser. Hvis jeg likevel finner fyren attraktiv, betyr det at han er VELDIG attraktiv, i hodet, sjarm, forførerisk, talentfull, osv. En moderat overvektig fyr med disse egenskapene, er jo faktisk drømmemannen, selv om jeg hadde nok vært veldig bekymret for helsa hans om vi ble sammen.

2) Ja, jeg tror at vi stiller høyere krav enn før på den komplette pakken. Likestillingen gjør at vi har større valgfrihet i og med at vi kan bestemme selv hvem vi vil like, og hvilke kriterier vi velger etter. Dermed vil flere normalvektige menn falle gjennom og flere overvektige bli populære enn før. Vi damer har rett og slett blitt mer aktive og bevisste i valg av partner.

3) Det kommer an på hvor sexy mannen føler seg. Gjensidig tiltrekning stopper alltid ved det svakeste leddet.

4) Det holder å ha kjennskap til photoshop og lese brutale Se&Hør-sider om stjerner uten sminke. Det er også ok (men også trist!) å se sin barndoms idealer bli gamle. Vit at du kan skape tenning med å være sosial, bruke personligheten din og å føle deg sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis ser kvinner på tjukke menn, er ein tjukk mann langt mindre attraktivt enn tynne, slanke og muskuløse menn. Vert tjukkasen i din nærleik ei venninne eller klovn - før han vert ein elskar, eit eingangsknull eller knullekompis.

Ein kan lese i Kvinner og klær på nettet:

Vokalisten i The Gossip, Beth Ditto, omtales som «the New Queen of Cool» og er ett av rockens feteste ikoner om dagen. Bogstavelig talt. Selv kaller hun seg en «feit, feministlesbe fra Arkansas», og gir bengen i slankepress og slitsomt skjønnhetstyranni.

(Les heile saken her: http://www.kk.no/php/art.php?id=393543)

Vil ein mann som gjev tillsvarande faen i si eiga vekt, verte eit ikon for kvinner. Ein feit og fantastisk mann, eller vil han verte ein kvapsete, uhygiensisk og sveitt mann som ingen vil ha. Trur de som kvinner at ein tillsvarande mann ville vorte eit ikon for menn. Grunnen til dette innlegget, er at eg skriv på ein sak om menn, helse, overvekt, knulling og denslags saker. Og eg vil gjerne ha innspel frå brukarane her på forumet. Eg vonar at nokon vil ta seg tid å svare på desse spørsmåla

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

Takkar på førehand dei som svarar.

1. Jeg tenker automatisk at han er feit, ekkel og bør virkelig gjøre noe med seg selv. Hvis han går med en attraktiv kvinne, lurer jeg på hvordan han fikk henne på kroken. (Joda, her er det masse dårlige holdninger)

2. Om de stille høyere krav? Ikke jeg i alle fall, men jeg kommer aldri til å ville ha en smellfeit mann. Det finner jeg ikke attraktivt i det hele tatt.

3. Synes ingen av delene er sexy jeg. Men alternativ to hvis jeg MÅ velge.

4. Rådet er at de skal drite i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er ikke så opptatt av utseende jeg. Har en liten crush gående for tiden. Han er litt stor (ikke muskuløs, men stor i bygning). Han har i tillegg klippet håret sitt nå, og det ser ut som han har havnet i klørne til en saueklipper :fnise: Men jeg synes han bare ble søtere jeg. Det som er tiltrekkende med han er den tydelig varme personligheten han viser frem. Blir helt mo i knærne når han viser sin humor og varme. For meg betyr det ingenting om jeg hadde funnet en mage hvis jeg hadde tittet under klærne. (kanskje jeg skal gjøre det? hehe)

Det viktigeste for meg er en personlighet jeg blir glad i. Vær dere selv gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaya83

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

Jeg blir kvalm og irritert.. Jeg syns det er stygt og ekkelt og at slike folk burde holde seg hjemme.. Feite folk svetter som regel ganske mye mer enn andre, og jeg vil helst ikke ha den svetten i nærheten av meg..

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

Ja, på lik linje med at menn stiller andre krav til kvinner.. Man vil ha alt, og blir aldri fornøyd med noe.. Ikke uten unntak selvfølgelig.. Men jeg syns det er en bra ting..

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

Jeg vil ha dem slanke, rene og maskuline og mørkhårede.. Ingenting av overnevnte er sexy eller opphissende i det hele tatt..

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

What goes around, comes around..

Endret av Kaya83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

- Ikke noe spesielt, ville ikke funnet han attraktiv.

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

-Har ikke anelse, men finner ikke beckham noe attraktiv heller, sex and the city syns jeg bare er forkastelig =p

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

-Ingen av delene

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

-Jeg sier bare velkommen etter, prøv å ikke fokuser så mye på hva andre vil ha.

Takkar på førehand dei som svarar.

-Ingen årsak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente22

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

Jeg tenker verken mer eller mindre på han enn alle andre tilfeldig forbipasserende. Folk flest går som regel oppslukt i egne tanker, og ofrer svært lite energi på å tenke på alle de passerer på gaten. Det skal mye til for at jeg legger spesielt merke til noen i hvertfall. Og med tanke på hvor utbredt overvekt begynner å bli, kan man strengt talt ikke kalle en overvektig person spesielt oppsiktsvekkende (med mindre det er ekstrem overvekt).

Så ta det med ro du. :) Sannsynligvis tenker de verken ditt eller datt om deg.

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

Du må ikke glemme av kvinner er forskjellige da. Noen kvinner (som meg selv) er svært lite opptatt av hvordan menn ser ut, mens andre er mye mer visuelle og opptatte av slikt. For min egen del er det personligheten som avgjør hvorvidt jeg tenner på mannen eller ikke. Det spiller ingen rolle om han ser ut som Jhonny Depp hvis han har en arrogant, dominerende, ufølsom personlighet.

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

Jeg tenner som sagt ikke på utsendet til menn, så jeg kan ikke velge verken den ene eller den andre. Men jeg kan med hånden på hjertet si at den sistnevnte mannen ikke har noen fordeler fremover den "normale bleikfeite". Faktisk synes jeg ofte disse utsendefikserte mennene kan være både selvopptatte og overfladiske, og da blir de liksom automatisk stygge i mine øyne, uansett hvor estetiske de objektivt sett muligens er.

Av de to alternativene hadde jeg rett og slett valgt den mannen som hadde den mest tiltrekkende personligheten.

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

Det eneste som kan hjelpe deg å stå i mot slikt er en solid dose selvtillit og fornuft. Man må rett og slett huske på at man er bra nok slik man er, og at utsendet til syvende og sist betyr latterlig lite når det kommer til hvor lykkelig man er som menneske. Uansett hvordan man ser ut, har man like stor rett til å være lykkelig og fornøyd med seg selv. Lykken ligger inne i hvert enkelt menneske, ikke ute i skjønnhetshysteriet. :)

De som fokuserer altfor mye på utsendet får forresten ofte en gedigen nedtur når aldringen begynner å sette sine spor. Hvis alt man har spilt på hele livet har vært utsendet, vil man nok ofte merke hvor lite verdt dette er verdt når rynkene begynner å komme. Uansett hvor klisjè det måtte høres ut så finner de fleste mennesker til slutt ut at dette stemmer: De "indre" kvalitetene til et menneske, er langt viktigere enn det ytre skallet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Svette er panna og andre steder er like ekkelt uansett om man er tynn eller tjukk, etter min mening. Nå har det seg også slik at det er flere voksne menn som er tjukke, enn unge gutter. Og ettersom jeg bare er 17 år, ser jeg etter gutter på min alder, og ikke voksne menn.

2) Dette er vel oftest ganske feminine menn, og det tenner ikke meg det spor. Greit at man tar vare på seg selv, men når det er fram med dekkstift blir det for mye.

3) Svenske sossegutter ikke min stil, men ei heller blekfete menn. Gi meg noe i mellom, så skal jeg være fornøyd.

4) Ikke bry deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

skal eg vere heilt ærleg? Dersom han ser tjukk ut og det samtidig lyser i lange baner at mannen ikkje trimmar, ja så er det ikkje så veldig opphissande. Det er vel meir "ekkelt" å betrakte han som noko sexuelt triumfe. Ser han veldig stygg ut, og det osar dårleg sjølvtillit, ja så tenker eg vel kanskje.." hm, stakkars han der, han er sikkert singel og desperat etter damer"

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

Vel...veit ikkje om eg hadde tiltrekt andre typar menn om david beckham ikkje hadde stilt opp i reklamen. Men, mannen er flott å sjå på, og er veldig sexy og sensuell på sine reklamer, det er sikkert og vist. Det er muleg at eg kanskje har blitt litt meir opptatt av at menn helst ikkje skal ha så mykje hår på kroppen, men det er ikkje berre beckhams skyld. Alle menn i alle reklamer i dag er jo hårlause. Mote, media og trender er jo med på å påvirke kva ein synast er pent og riktig. Eg reagerar derfor ikkje på om menn barberar armholene sine....faktisk:) Men eg krev det ikkje..

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

Dette er veldig vanskeleg å svare på. Helst likar eg høge, slanke og mørke menn då:) He he...At en potensiell kjæreste har lite hår eller normal klede, spelar inga rolle. Men...han bør ikkje være for mykje feit nei. Men menn skal ha litt kjøtt på kroppen. Det gjer ikkje meg noko at mannen er litt kraftig, så lenge han er fast i fisken...dvs...han må trene!! Har sett menn som kanskje har vore endel kraftige, uten at dei har hatt hengemage. Har syntest at desse har fin kropp, men det er fordi dei er aktive og trenar, men samtidig er litt kraftige og sikkert ideelt sett kunne tatt av nokre kilo og likevel ikkje blitt for tynne.

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

Tja...det er vel berre å bite seg i det. I dag har jo kropp og utseendet blitt veldig viktig, så enten må ein berre ignorere det, eller så kjem ein ingen veg. Ein blir berre deprimert vist ikkje....Men det er enklare sagt en gjort:) Det veit eg...

Takkar på førehand dei som svarar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Jeg liker kraftige menn, for meg er det avtennende med ribbein eller kunstige helsestudio-gutter.

Mannen min er noe overvektig, men han har et helt naturlig og avslappet forhold til kroppen sin. Han bruker kroppen sin til fysisk arbeid, og er sterk. Det liker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg liker menn med litt å ta i, og de kan gjerne være litt gode og runde. Men direkte feite menn, tenner jeg ikke på. Og svetter de hele tida, puster og peser, og knapt orker gå, syns jeg de er avtennende de luxe.

Ja til menn med litt kroppsfett og selvtillitt, humor og sjarm. Nei til feite menn som svetter og ikke ser ut som de orker gå rundt kvartalet en gang. Beklager hvis noen føler seg støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så opptatt av utseende jeg. Har en liten crush gående for tiden. Han er litt stor (ikke muskuløs, men stor i bygning). Han har i tillegg klippet håret sitt nå, og det ser ut som han har havnet i klørne til en saueklipper :fnise: Men jeg synes han bare ble søtere jeg. Det som er tiltrekkende med han er den tydelig varme personligheten han viser frem. Blir helt mo i knærne når han viser sin humor og varme. For meg betyr det ingenting om jeg hadde funnet en mage hvis jeg hadde tittet under klærne. (kanskje jeg skal gjøre det? hehe)

Det viktigeste for meg er en personlighet jeg blir glad i. Vær dere selv gutter!

Litt mage vil ikke si å være tjukk i mine øyne. Det jeg definerer som tjukk, er når alt disser, når han bilr sliten av å gå til bilen, når det er direkte ubehagelig for han å gå, når han ikke finner riktig størelse i vanlige butikker.

Kjæresten min har mage han. Men det gjør meg ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Når jeg ser en tjukk mann tenker jeg ikke (kanskje aldri?) at jeg har lyst til å ha sex med ham. Men jeg tenker ikke at han er et dårlig menneske som jeg ikke gidder å prate med heller.

2. Jeg tror kvinner stiller høyere krav til menn nå enn for 10-20 år siden, ja. For vi er ikke avhengig av dere lenger.

3. Velstelt og veltrent er helt klart bra, men det må ikke bli for mye heller. Jeg gidder ikke å dele plassen på badet 50/50. Sporty og maskulin er bra på utsiden; intelligent, morsom og interessert i mye forskjellig på innsiden - det er perfekt miks for meg.

4. Rådet er som følger: kom deg i gymmen og gjør de rette grepene med kost og livsstil. Allier deg med en eller flere stilsikre menn (en motebevisst homofil er sjelden feil!) som kan hjelpe deg litt med klær, sko, sveis og egenpleie. Hvorfor skal dere slippe unna uten å anstrenge dere, når vi jobber så hardt for å ta oss bra ut?!

Du er jo inne på rett spor, nemlig å innhente innsideinformasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er aller mest sexy er menn med glimt i øyet og masse selvtillit! Uavhengig av hvordan de ser ut.

His du får dårlig selvtillit av å være tykk, så er ikke det sexy. Er du tykk med masse selvtillitt kan det være sexy.

For min del er det å foretrekke en med glimt i øyet, masse selvtillit og en normal bygd kropp - helst høy og mørk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitanja
Korleis ser kvinner på tjukke menn som en hvilken som helst annen mann/person, er ein tjukk mann langt mindre attraktivt enn tynne, slanke og muskuløse menn nei, ikke på det grunnlaget alene. Vert tjukkasen i din nærleik ei venninne eller klovn - før han vert ein elskar, eit eingangsknull eller knullekompis nei, ikke på det grunnlaget i så fall.

Ein kan lese i Kvinner og klær på nettet:

Vokalisten i The Gossip, Beth Ditto, omtales som «the New Queen of Cool» og er ett av rockens feteste ikoner om dagen. Bogstavelig talt. Selv kaller hun seg en «feit, feministlesbe fra Arkansas», og gir bengen i slankepress og slitsomt skjønnhetstyranni.

(Les heile saken her: http://www.kk.no/php/art.php?id=393543)

Vil ein mann som gjev tillsvarande faen i si eiga vekt, verte eit ikon for kvinner. Ja, og det er flere av dem! Bare sjekk fan-sider til personligheter som Jack Blak, John Goodman, Jonah Hill, Notorious BIG (når han levde), osv Ein feit og fantastisk mann, eller vil han verte ein kvapsete, uhygiensisk og sveitt mann som ingen vil ha. Både og, det kommer helt an på personen og hvordan han fører seg! Trur de som kvinner at ein tillsvarande mann ville vorte eit ikon for menn. Grunnen til dette innlegget, er at eg skriv på ein sak om menn, helse, overvekt, knulling og denslags saker. Og eg vil gjerne ha innspel frå brukarane her på forumet. Eg vonar at nokon vil ta seg tid å svare på desse spørsmåla

1) Når du som kvinne seg er ein tjukk mann, kva tenkjer du om han? Om den sveitte panna, om den store magen og den litt anstrengte måten han går på?

Nå er det ikke alle feite menn som svetter og går anstrengt da, men om det er en sjarmerende fyr, med et ansikt jeg finner behagelig å se på, så vil jeg kanskje finne han interessant/kjekk/alt etter som.. Om det er en person jeg kjenner, vil jeg kanskje bli litt bekymret for helsen til vedkommende, hvis det er sånn at det ser ut til å gå utover helsen. Jeg er sikkert litt "biased", for jeg tiltrekkes generelt av store menn. Jeg liker å ha litt og "ta i" og synes runde kinn og "bamsemage" er veldig sjarmerende og tiltrekkende. Men det må være noe mer, et blendene smil, vakre øyne eller uimotståelig sjarm.. Det betyr liksom ikke at jeg finner hvem som helst med ølmage tiltrekkende...

2) Har kvinners syn på menn endra seg etter David Beckham sine trusereklamer, Sex and the city og tillsvarande "ny kvinne kultur"? Stiller kvinner høgare krav til menn no enn før?

Som noen andre skrev her: ja mange stiller nok høyere krav siden vi kvinner strengt tatt ikke trenger menn lenger.. men jeg tror nok likevel at smaken fortsatt er som baken, og at det er håp for de aller fleste når det kommer til å finne seg en partner:)

3) Kva er mest sexy og opphissande. Ein normal bleikfeit type, med tynt hår og normale klede eller svenske gutar i Oslo som er tynne og muskulause, blondt glinsande hår og velstelt hud?

Hvorfor er dette enten eller? Alle overvektige er da ikke på vei til å bli skalla? Alle metrofile klyser er da ikke svenske? He he... Kan jeg velge selv så er den mest sexy og opphissende gutten en kraftig, rund solbrun kar med glimt i øyet, med solbleket rufsete hår, og gjerne med sterke armer som vitner om kroppsarbeid *sikle*.. og han kan gjerne være svensk...

4) Kvinner har gjennom ekstremt mange år opplevd det å verte samanlikna med supermodellar, skodespelerinner og liknande. Menn opplever no og verte samanlikna på same måten. Nå er det gjerne kvinnene selv som driver mest med denne sammenligningen. Mitt inntrykk er at mannfolka er langt mer "jordnære".

Har de nokre råd til menn som opplever dette og slit med det?

Gjør som oss kvinner, enten følg skjønnhetstyranniet og gjør det som trengs for å se ut som det såkalte idealet koste hva det koste vil, eller så får man være fornøyd med den man er (hey, kanskje man har andre kvaliteter enn fin hud) og gi litt faen:)

Takkar på førehand dei som svarar. Bare hyggelig!

Også vil jeg bare benytte anledningen til å lovprise min tjukke, deilige kjæreste som jeg elsker mer enn noe annet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...