Gå til innhold

Er fortvilet..


fløtepia

Anbefalte innlegg

Jeg trenger egentlig bare å få dette ut av systemet, og gjerne høre deres råd..

Jeg har vært samen med en fyr i nesten 3 år, og vært samboere i 1 av dem. Vi holder nå på og flytter fra hverandre. Det har egentlig vært mye frem og tilbake mellom oss, da jeg traff han var han en såkalt "player" og var utro ved en anledning i begynnelsen av forholdet. Jeg greide etterhvert å få skikk på han, og vi har hatt det kjempefint sammen etterpå. Men han har alltid drevet med psykisk terror, og det har ikke akkuratt bragt frem det beste i meg så forholdet har det siste året bare skantet. Men så ble det slutt da, og vet at det egentlig er for det beste.. Men jeg elsker jo fyren enda, og er veeeldig forrvirret.. (veldig klassisk kjærlighetsproblem, og nokså boring-i know=P) denne fyren har aldri vært flink til å snakke om det han føler, og isdede for å innrømme sine svakheter for meg, så er han frekk.

og så til situasjonen jeg er i nå.

For et par helger siden så satt vi her i leiligheten, ca 1 mnd etter at det var slutt. Og vi kom til å prate sammen, og han åpnet seg om følelser og at han elsket meg enda osv. og det var veldig deilig, siden han aldri har sittet og sagt så mange fine ting til meg før. Og han har gravd veldig etter om jeg har gjort noe med noen andre enda.. Og det var faktisk en fyr som kysset meg, men jeg dyttet han bort for jeg ikke var klar for det enda.. og dette fortalte jeg. og han reagerte kraftig på dette. han har også spurt om jeg ikke bare kunne ligge med noen så kankje han også greide å komme seg videre. så i forigår så sa jeg bare at jeg hadde ligget med noen, egentlig bare for å se hvordan han reagerte.. for han sa at han hadde kysset noen.. (og det gjorde vont, så jeg tenkte vel egentlig at han ikke skulle "vinne" over meg.. helt på tryne egentlig..) så sa jeg at du må ikke bli sint, han bare nei selvfølgelig ikke, vi er jo begge single. men det viste seg at han reagerte på dette og, og ville ikke se meg på en stund og tar heller ikke telefonen når jeg ringer.. jeg fortalte at jeg bare tullet, for han har gjort det samme med meg for ikke så lenge siden. men alikevel vil han ikke prate med meg! og i dag hadde vi en avtale å vaske ut leiligheten, men han skrur av telefonen når jeg ringer, og svarer ikke på melding! jeg vet at han var ute med hun han kysset i går.. og jeg er egentlig ganske redd for at han er der og liksom har hatt sex med henne.. og er hos henne enda siden han bare skrur av telefonen..

han kan jo ikke ha gjort det vel? når han reagerte sånn på meg??

årrgh, jeg blir gal her jeg sitter, og måtte bare få det ut.. hehe

blir glad for alle råd og meninger=P *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke så lurt å tulle med at du har ligget med noen andre bare for å vinne over han.

Nå gjorde han antagelig hevn.

Dette blir for barnslig, og dette forholdet bør avsluttes. Sånt gjør man bare ikke mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg ville holdt meg unna han så lenge som mulig helt til såret er litt mer grodd, hvis ikke sårer du bare deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg synes...

Jeg skjønner egentlig ikke helt problemet bortsett fra at du er sjalu og lei deg.

Er det ikke slutt? Dere flytter fra hverandre? Ja, hvis han er singel, kan det godt hende han ligger med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke helt problemet bortsett fra at du er sjalu og lei deg.

Er det ikke slutt? Dere flytter fra hverandre? Ja, hvis han er singel, kan det godt hende han ligger med andre.

Samme her, jeg skjønner ikke hva du vil med han ts? For om du vil være venner med han er det lurt å trekke seg unna og få litt tid på å komme ordentlig over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg skjønner egentlig ikke helt problemet bortsett fra at du er sjalu og lei deg.

Er det ikke slutt? Dere flytter fra hverandre? Ja, hvis han er singel, kan det godt hende han ligger med andre.

Når det er snakk om et forhold som har vart i 3 år, forstår jeg godt at hun er sjalu og lei seg når samboeren virker som har godt videre etter så kort tid.. det er jo veldig mulig og være forelsket/glad i/bry seg om en person selv om det er blitt slutt!!? Jeg vet hvertfall at om det ville bli slutt mellom meg og samboeren nå, så hadde nok følt meg på samme måte som det TS gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Samme som over
Jeg skjønner egentlig ikke helt problemet bortsett fra at du er sjalu og lei deg.

Er det ikke slutt? Dere flytter fra hverandre? Ja, hvis han er singel, kan det godt hende han ligger med andre.

Ahhhhh.. så ikke det lille bortsett-ordet før nå..

woops! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sjønner dere som sier at det ikke helt sjønner hva jeg vil og hva problemet er, har tenkt tanken selv når jeg leser lignende innlegg.. men når man er i situasjonen selv så er alt så tåkete, og vet liksom ikke helt hva man skal gjøre.. jeg er helt knust, og har ingen medisin.. JA jeg må komme over han, men det er ikke så lett! sårende når folk kommer til meg og sier at de så han kline med noen på byen, og så få vite at han ligger i samme seng som henne liksom.. får meg liksom bare til å tenke på at det er ikke så lenge siden vi gjorde det, og alt vi gjorde sammen, plutseli er blitt erstattet med noen andre.. det er utrolig vondt å tenke på.. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg sjønner dere som sier at det ikke helt sjønner hva jeg vil og hva problemet er, har tenkt tanken selv når jeg leser lignende innlegg.. men når man er i situasjonen selv så er alt så tåkete, og vet liksom ikke helt hva man skal gjøre.. jeg er helt knust, og har ingen medisin.. JA jeg må komme over han, men det er ikke så lett! sårende når folk kommer til meg og sier at de så han kline med noen på byen, og så få vite at han ligger i samme seng som henne liksom.. får meg liksom bare til å tenke på at det er ikke så lenge siden vi gjorde det, og alt vi gjorde sammen, plutseli er blitt erstattet med noen andre.. det er utrolig vondt å tenke på.. :gråte:

Gutter skryter oftest på seg mer enn sant er, for å gjøre DEG såret,

slik at du skal tenke mer på HAM!

Bare det at han "reagerer" på det du forteller, viser at han fortsatt har sterke følelser for deg. Hva han gjør og med hvem (antagelig oppdiktet), men hvis det er sant, så er det helt sikkert med NULL følelser involvert til den nye dama.

Så, ta det helt rolig du, og ikke ha kontakt med ham på noen måneder, slik at du ikke vet noe om hva han gjør eller tenker, da vil alt føles bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter skryter oftest på seg mer enn sant er, for å gjøre DEG såret,

slik at du skal tenke mer på HAM!

Bare det at han "reagerer" på det du forteller, viser at han fortsatt har sterke følelser for deg. Hva han gjør og med hvem (antagelig oppdiktet), men hvis det er sant, så er det helt sikkert med NULL følelser involvert til den nye dama.

Så, ta det helt rolig du, og ikke ha kontakt med ham på noen måneder, slik at du ikke vet noe om hva han gjør eller tenker, da vil alt føles bedre.

takk :) men jeg vet at han faktisk har gjort noe, venner så ham på byen med ei jente som han rota med.. men følelser inne i bildet eller ikke, det sårer for det.. huff, love sux big time akkuratt nå =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...